'raingurl' ??quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat jouw naam uit 4 ("4"!!!!) letters bestaat.
Waarom verander jeje naam niet in "Raingurl." ?
Ondertitel: Ik heb iets met 4. En dan houd je datzelfde paatje
Je hebt sjans.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
'raingurl' ??![]()
Dat is vast omdat ik een vrouw ben hé?!![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Tattoo's een paar piercings en mijn partner moet een paar goede geile moppen vertellen. Verder moet ze sterk zijn om me te beschermen. Veel complimenten maken, en er financieel warmpjes bij zitten. Of het nu een man is of een vrouw, dat zijn de eigenschappen.
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.quote:Ik denk daat de rollen tussen mannen en vrouwen aan het veranderen zijn. Ik heb geen man meer nodig om financieel voor me te zorgen en om me te beschermen, dat kan ik zelf prima. Ik hoef dus geen uitgesproken "alpha-mannetje". Maar ik wil ook geen ruggegraatloze huilie.
jij , door het te checkenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik had gister even een Cosmopolitan gepakt om te kijken over wat voor een percentage het nou precies ging. Ik denk dat meer dan 50% van de artikelen een "self help" / "influencing people" achtergrond. Wie is hier nou zielig?![]()
Waarom zouden ze er onderbewust naar opzoek zijn dan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.
Nou, mijn date verleden heeft dat toch aardig aangetoondquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik had gister even een Cosmopolitan gepakt om te kijken over wat voor een percentage het nou precies ging. Ik denk dat meer dan 50% van de artikelen een "self help" / "influencing people" achtergrond. Wie is hier nou zielig?![]()
[..]
Vertel dat maar tegen duizenden jaren evolutie en seksuele selectie.... Dat iets NU niet meer handig/nodig is, wil niet zeggen dat je er niet onderbewust meer naar op zoek bent.
Je moet toch iets lezen op de pleequote:jij , door het te checken
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en kleinquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Je moet toch iets lezen op de plee
Maar zie je veel vrouwen trouwen met deze laagopgeleiden? Met diegenen die geen vooruitzicht hebben qua financiele situatie? De leeftijd van een man maakt niet echt veel uit, of ik zie niet in hoe. Ik denk dat voor de korte relaties (en sex natuurlijk) die laag opgeleide/arme mensen zeer geschikt zijn, maar dat voor de langetermijn relaties toch die rijke/slimme/brede/mooie mannen eerst gekozen worden... Maja... dat moeten we maar es onderzoeken
Ik denk dat dat ook afhankelijk is van de vrouw. Ik denk dat een slimmere vrouw zich eerder thuis zal voelen bij een slimmere man, niet omdat hij wellicht meer geld binnenbrengt, maar omdat ze daar tenminste gewoon zichzelf bij kan zijn en mee kan praten. en omgedraaid geldt hetzelfde.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Maar zie je veel vrouwen trouwen met deze laagopgeleiden? Met diegenen die geen vooruitzicht hebben qua financiele situatie? De leeftijd van een man maakt niet echt veel uit, of ik zie niet in hoe. Ik denk dat voor de korte relaties (en sex natuurlijk) die laag opgeleide/arme mensen zeer geschikt zijn, maar dat voor de langetermijn relaties toch die rijke/slimme/brede/mooie mannen eerst gekozen worden... Maja... dat moeten we maar es onderzoeken
het maakt mij iig geen reet uit, ik val op de vent, niet op wat hij doet, niet op zijn auto, of zijn huis.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Waarom wil je nou weer laagopgeleid als ik vragen mag?quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en kleinZelfs voor lange relaties
laagopgeleid, daar val je opquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn trackrecord geeft aan dat ik val op jong, laag opgeleid, mager en kleinZelfs voor lange relaties
Jij bent adembenemend mooi wou je zeggen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Steinberger het volgende:
TS; je bent gewoon godsgruwelijk lelijk.
Nee, wat milagro zegt, maar meer dan die smiley kon ik er echt even niet uitkrijgen...een hartgrondig iiieeeuuwww is op zijn plaats.quote:
Ik denk dat haar laatste snippertjes 'ridder op het witte paard' fantasie nu zijn kapotgestampt.quote:
Ja, maar je voelt je best raar omdat het net lijkt of je loopt te manipuleren terwijl dat niet de bedoeling is, ik vermaak me ook prima, ik weet niet wat het is, ik kreeg zelfs een keer een vliegticket om haar op te zoeken, maar waarschijnlijk is het gewoon een manier van vriendelijkheid, net als je vriendin die weleens spontaan leuke dingen voor je koopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
kadootjes als dank
"ik kan je helpen, schatje, we kunnen elkaar helpen, we zijn toch volwassen mensen, gewoon elkaar wat liefde en genegenheid bieden, is toch niets mis mee"
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef milagro het volgende:
kadootjes als dank
"ik kan je helpen, schatje, we kunnen elkaar helpen, we zijn toch volwassen mensen, gewoon elkaar wat liefde en genegenheid bieden, is toch niets mis mee"
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen tochquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebt
Nice Nice
Het gaat niet om het nemen, maar vooral om het voorspel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hier Joey, kadootje omdat je me zo hard genomen hebt
Nice Nice
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:
[..]
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen toch
"niemand wil me neuken, niemand, maar jij offerde je op, en GOD wat ben ik je dankbaar, sinds onze sexdate voel ik me een ander mens, sta ik veel zelfverzekerder in het leven, echt.
en dan te bedenken dat ik een dik onaantrekkelijk mormel ben, ik weet dat, ik zie dat zelf ook iedere dag in de spiegel, maar jij, jij had de moed en het altruisme daarover heen te stappen en hem er toch in te hangen bij me, dank dank dank "
Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:
[..]
is toch het toppunt van treurigheid, zulke meiden moet je niet willen toch
"niemand wil me neuken, niemand, maar jij offerde je op, en GOD wat ben ik je dankbaar, sinds onze sexdate voel ik me een ander mens, sta ik veel zelfverzekerder in het leven, echt.
en dan te bedenken dat ik een dik onaantrekkelijk mormel ben, ik weet dat, ik zie dat zelf ook iedere dag in de spiegel, maar jij, jij had de moed en het altruisme daarover heen te stappen en hem er toch in te hangen bij me, dank dank dank "
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef dady het volgende:
[..]
Het gaat niet om het nemen, maar vooral om het voorspel.
Jongen maakt mij het uit hoe jij neukt, ieder zijn ding, gelukkig neukt elke vent als jij geeft mij een grote voorsprong.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gozer ga je me nu ook nog vertellen hoe ik moet neuken.
Ik neuk genoeg, dus zelfs al rag ik mn leuter meteen in dr kont kan t me geen fuck schelen hoe jij t doet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.
Voorsprong op wat? Neuken doe ik toch wel, dus waar lig je precies voor?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:54 schreef dady het volgende:
[..]
Jongen maakt mij het uit hoe jij neukt, ieder zijn ding, gelukkig neukt elke vent als jij geeft mij een grote voorsprong.
uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
Heb jij weleens een echte goede sex gehad, sex waar je al klaar komt zonder dat je ook maar echte stimulatie hebt gehad, en daarna nog 2 of meer keer klaarkomt, het zit het allemaal in het opbouwen. Ik denk dat het is omdat niemand anders het bij hen gedaan heeft, het toch speciaal is, van mij mogen ze ook lekker rondshoppen bij andere kerels ik weet toch dat ze terugkomen.
Ik vind dit toch wat cooler:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
[..]
uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.
oh fucking puh lease, have mercy![]()
Ik neuk je wel ff hoor... Gegarandeerd waardeloos dus je weet meteen waar je aan toe bent;)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
[..]
uiteraard heb ik nooit goede sex gehad, ik ben dat dikke mormel immers en ben jou nooit tegengekomen.
oh fucking puh lease, have mercy![]()
Al Pacino.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wat cooler:
"There's this beautiful girl just fucked me forty ways from Sunday... we're done, she's walking to the bathroom, she's trying to walk, she turns... she looks... it's me. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She gets this look on her face like: "How the hell did that happen?" "![]()
Geweldig he... Vooral met zijn stemquote:
Je krijgt het nog zo druk met al die arme fok-dames. die zijn nu helemala lekker gemaakt en willen dit ultieme ook wel ens meemaken, denk ik zo. En jij, de goedheid zelve en ook nog superlover, offert je natuurlijk opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
Als je echt zo zeker bent over je bedprestaties, waarom loop je er dan zo mee te koop? Iemand die echt zeker is van zichzelf heeft niet de behoefte om zich te bewijzen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:53 schreef dady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Haushofer het volgende:
Om even ontopic te blijven:
[afbeelding]
Lint is de lagrangiaan die de interactie tussen jou en vrouwen beschrijft. De gA/F0 is een soort van koppelingsconstante, die van de energie tussen jou en de vrouw in kwestie afhangt. Die phi is een scalair veld dat de vrouw in kwestie beschrijft, en de afgeleide daarvan beschrijft haar gemoedstoestand. De rest zijn details.
Ja, jij hebt duidelijk een topbabbelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef technojunk het volgende:
je moe gwoon een goeie babbel hebben de wijven wat complimentje smaken
dan valle ze altijd wel voor je![]()
overiges wel meer tips geve hier![]()
klamotten herunter, alsoquote:Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef Yente het volgende:
De tip ( van mij als vrouw): wees gewoon jezelf en wees niet bang om jezelf te laten zien.
Nah, dit klopt wel enigszins...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:00 schreef Franz1 het volgende:
Wat mij, als man, opvalt, is dat veel jongens/mannen te graag willen versieren of scoren. Als je in een kroeg staat, en als nummer 10 de interesse van een leuke vrouw probeert te peilen en haar probeert te versieren, ben je 1 van de velen. De kunst is juist om op een positieve manier op te vallen. Ik las zo van de week een topic van iemand die zicht afvroeg waarom vrouwen JUIST interesse in hem hadden als hij een vriendin had. Je wekt de meeste interesse als je gewoon relaxed bent, en gewoon lol hebt.
Wat ben jij een briljante kloon...quote:Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
.........suf lulverhaal..........
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijnquote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef NeoTribalist het volgende:
Stoicijns is wel een hip woord ineens
ik weet niet hoe ik die puntjes moet doen, weetjequote:Op maandag 6 november 2006 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijn.
idd, beetje patsen hier met z'n verhaaltjes op Fok!quote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat ben jij een briljante kloon...
Verdraai m'n woorden maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Xtinction het volgende:
Liever hem dan jij, die om de zoveel tijd mensen komt vertellen hoe stom ze wel niet zijn dat ze dit soort guides kunnen gebruiken...
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Mar die kasta heeft wel succes met de vrouwtjes.
Ik zag laatst in postpicsvanjezelfoid-topic dat ie in bed lag met logician, en weetikhetwieallemaal
meer.
Iig bekende foksters.. Dus doet ie toch iets goed. Niet?
Ik heb gedurende m'n hele "loopbaan" slechts 2 keer een one night stand gehad hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
Maja, ik wilde niet sympathisant zijn van hem hoor. Ik heb zowiezo problemen met succesvolle mannetjes. Maar ik dacht mischien had ie het gewoon voormekaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
Zo verkapt is ie anders nietquote:
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef BttD het volgende:
-Knip-
Het zal wel. Ik ben inmiddels al 24 en nog NOOIT iets gehad wat ook maar op een relatie LEEK. Ik heb al die jaren een heleboel fout gedaan. Ik ben er nu een beetje achter WAT er fout gegaan is en dat kan ik dan verbeteren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?
Nah, ik zou het eerder reëel noemenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
Welk een uiterst droevig scenario voor de minder bedeelde man![]()
Of ze houden mooi weer voor alle andere mensen... ze beseffen wel dat hun uiterlijk meespeelt hoor..quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Maar mischien houden zij zichzelf wel voor de gek.
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Ik val ergens tussen categorie 2 en 3 denk ikquote:
*oprecht geinteresseerd is*quote:Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.
Ik wil wel een kanttekening plaatsen: mooie vrouwen hebben het in sommige branches juist moeilijker omdat zij vanwege hun mooie uiterlijk niet serieus genomen worden en zich extra moeten bewijzen
Wrong, my friend! Het draait niet om uiterlijk. Ja, je hebt gelijk, een goed uiterlijk zal je beter op weg helpen dan een lelijk uiterlijk. Lelijke mensen (en ik was vroeger ook niet heel knap, maar dat is helemaal verbeterd sinds de puberteitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Maar wat ik zeker wel moet doen is mijn houding ten opzichte van vrouwen veranderen, veel meer humor krijgen.
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speeltquote:Voorlopig geldt: Elke verbetering, hoe klein ook is EEN VERBETERING.
Hmm... ik denk dat je beeld wat overtrokken is op deze manier. Je hoeft geen klootzak te zijn. Je hoeft ook niet schijt aan vrouwen of alles te hebben. Je moet gewoon laten weten dat je haar kan beschermen, lief zijn wanneer gewenst en zelfvertrouwen hebben (plus normaal tot goed uiterlijk natuurlijk). Vind dat van dat 'hufter' gedoe e.d. allemaal wat gezeur. Dat zoeken de meeste meiden namelijk niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
*oprecht geinteresseerd is*
Welke branches zijn dat?
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenningquote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Weet ik, daar ben ik het mee eens. Maar wat als je het niet hebt? Je zult het op een of andere manier moeten krijgen, anders maak je gewoon bij voorbaat geen kans. Eigenlijk weet ik dat vrij zeker, want ik denk dat humor nu juist hetgene is waar vrouwen als een blok voor VALLEN. Ik ben van nature nauwelijks humoristisch. Zou ik dit op een of andere manier niet kunnen kweken??quote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.
[..]
Het gaat er hier meer om: ZIJN er eigenlijk vrouwen die geven om degene die ik NU ben... Ik denk het niet anders was ik in al die tijd vast al wel een keer iemand tegengekomen. Al was het maar een 'neukertje' om het zo maar even te noemenquote:Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Van de zakenwereld is het al bewezen dat knappe vrouwen sneller omhoog gaan dan mannen, vanwege hun uiterlijk. Niet omdat ze geneukt hebben. Ik vind het dan ook logisch dat ze daarop aangekeken worden.. En ik vind ook dat vrouwen niet met gedetineerden e.d. moeten werken... dat is vragen om problemen. Elk 'normaal' beroep geeft de vrouw juist voordeel als ze knap is... mijn idee.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.
In de zakenwereld zullen mensen algauw geneigd zijn te denken dat mooie vrouwen op hoge posities zich een weg omhoog hebben geneukt.
Mee eens. Ik denk dat dat ook hetgene is waar ik naar op zoek moet zijn. Een stukje positieve verandering, want op deze manier verder gaan helpt ook nietquote:Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenning![]()
Sure, heb je MSN adres?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef Webdesign21 het volgende:
Bttd zin om op msn wat te praten?
Nah, híer doelde ik dus juist op met m'n vorige post... Als je het geforceerd doet, weet je op een gegeven moment geen maat meer te houden en drijf je het te ver door waardoor je behoorlijk kansloos wordt.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Ja, ben het in principe met je eens dat je niet kansloos moet worden door het te gaan overdrijven. Maar dat er iets fout is met de manier waarop het nu gaat, dat moge duidelijk zijn.quote:
Heeft zij beetquote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
En als ze bijt?
Waarom niet haar klit?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
ja en ik pijn.
Of heb ik dan beet? want ik hengel toch?
Nee, ze zal dan wel goed door moeten bijten, want ik bijt gewoon terrug.
In d'r wang!
Als dit zo is, dan kan de man met zijn antwoord wederom de vrouw testen om te kijken hoe zij hier op verder bouwt. Je kan je idd stuk analyseren, maar feit blijft dat je gewoon jezelf moet zijn en je niet moet aanpassen aan allerlei theorien omdat dat hoort te werken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks miss_sly.
Waarom is het nou zo raar om dit als waarheid te accepteren? Ik snap dat het totaal onromantisch is, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Het is natuurlijk niet tijdens elk gesprek, en niet altijd, maar het gebeurd wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |