abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43280559
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:00 schreef Franz1 het volgende:
Wat mij, als man, opvalt, is dat veel jongens/mannen te graag willen versieren of scoren. Als je in een kroeg staat, en als nummer 10 de interesse van een leuke vrouw probeert te peilen en haar probeert te versieren, ben je 1 van de velen. De kunst is juist om op een positieve manier op te vallen. Ik las zo van de week een topic van iemand die zicht afvroeg waarom vrouwen JUIST interesse in hem hadden als hij een vriendin had. Je wekt de meeste interesse als je gewoon relaxed bent, en gewoon lol hebt.
Nah, dit klopt wel enigszins...

Deze week niet echt een topweek gehad qua enthousiasme, energie en vrolijkheid, maar terugkijkend toch behoorlijke resultaten geboekt .

De ene vriendin eigenlijk het grootste deel van de avond nogal kritisch benaderd (sorry nog meis, ik bedoel het goed . ) maar ze heeft me toch nog lief uit laten slapen en vertrouwt me inmiddels zelfs genoeg om me haar reservehuissleutel te geven en dinsdag gaat ze voor me koken .

Vrijdag en zaterdag bij een andere vriendin op bezoek, zware werkweek gehad en kwam vrijdag 6:30 snachts pas bij haar (pokeravondje/nachtje gehad) dus was niet echt de vrolijk- / gezelligheid zelve...
Daarom ook hoofdzakelijk zakelijk geluld, waar uiteindelijk toch nog een behoorlijk lucratief idee/project met betrekking tot de werving van personeel uit voortkwam .

Vervolgens s'avonds nog even uit, was giga brak, duf en chagrijnig omdat ze me 10:30 al wakker maakte en ik reed, dus alcohol om het dan maar kunstmatig op te wekken was ook geen optie.
Logischerwijs ook geen zin om gezellig te gaan dansen, dus heb haar met een andere vent de dansvloer opgestuurd waarna ik zelf maar even met een colaatje een rustig hoekje ingedoken ben.
Nah, ik weet het niet hoor, maar een vent met een colaatje die chagrijnig, duf en doodstil voor zich uit staat te kijken, het lijkt me niet echt onwijs aantrekkelijk, maar kennelijk werkt het wel want 10 minuten later zat er al een dronken mokkel tegen me aan te rijden.
Godzijdank werd die na 10 minuten stoïcijns voor me uit te kijken weggetrokken door haar vriendin die de plek overnam.
Even gezellig babbelen, hoe oud, waar vandaan, waar werk je and guess what; ze werkt als adviseuse bij het CWI . Is dat even handig, heb ik direct m'n wervingsprojectje rond

Uiteraard direct even haar nummer gevraagd, zij nogal verbouwereerd, op zich vrij logisch na 5 minuten lullen, dus toch maar even uitgelegd dat het puur zakelijk was en telefoonnummers uitgewisseld .
En hé, met betrekking tot de succesformule; hoewel ik niet echt geinteresseerd was, ging ze zichzelf naar aanleiding van die "afwijzing" wel ineens opdringen...
Tijd om te gaan, ik had die andere vriendin immers ook al een tijdje niet meer gezien .

Kut, die kon ik dus nergens weer vinden...

De hele tent doorgelopen, kom ik op een gegeven moment boven, begint er weer een meid tegen me te blaten "Hé verrek! Een vent met een blauwe blouse . "
Wtf . Naja, een vage "wat moet jij nou van me blik" gegeven gecombineerd met "Euuuh ja, idd en jij bent een meid met een rode broek, doei ofzo"en vervolgens doorgelopen, ik was immers druk.
Komt ze me achterna, blijkt dus dat die verdwenen vriendin haar een omschrijving van me gegeven had tijdens het zoeken .
Toch maar even m'n excuses aangeboden vanwege m'n botte houding waarna ze besloot m'n nummer te vragen voor het geval ze de verdwenen vriendin weer zou treffen .

Wil ik net de toko uitlopen om toch maar eens bij de auto te gaan kijken of ze daar staat, kom ik miss CWI weer tegen die me begint te betasten en probeert te zoenen .

Afgepoeierd met een kus op de wang en de klassieker "Ik bel je nog!" waarna ik m'n weg naar buiten vervolgde en m'n zoektocht voortzette...

Flinke pas er in, chagrijnig en bezorgd tegelijk, wordt ik tijdens het voorbijlopen van een groepjes dames aangesproken of ik niet wat rustiger kon lopen.
Naja, ze gingen toch dezelfde kant uit dus daar maar even een reuze interessant gesprek mee gehad over de voor- en nadelen van harde en zachte dildo's .

En verrek, laat ik nu net die ene vriendin weer tegenkomen... In eerste instantie vrij pissig aangezien ze dacht dat ik haar zomaar in de steek had gelaten om met die dames naar huis te gaan, maar na een uitleg over hoe bezorgd ik was en ik me toch echt de tering gezocht had, vond ze dat toch ook wel weer heel lief en uiteindelijk kreeg ik ook nog eens een leuk betaald promotieprojectje in m'n schoot geworpen .
En dankzij een ludiek (gewonnen, duh) weddenschapje de volgende ochtend kwam daar ook nog eens een vakantie achteraan .

Oftewel, briljante tactiek .

Zorg er voor dat je doodmoe, chagrijnig, broodnuchter, kritisch en doodstil bent en ga tegen een muurtje in de kroeg/discotheek staan of loop hard met een bezorgde blik over straat en toon geen enkele interesse in vrouwen...
...En uiteindelijk eindig je met 2 huissleutels, 4 telefoonnumers, 2 etentjes, handige en aantrekkelijke contacten, de wetenschap dat de meeste zachte dildo's kankerverwekkend zijn, een vakantie naar Tunesië en zo'n 15000 aan projectjes .

© Deze anekdote werd mede mogelijk gemaakt door milagro ®

[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 06-11-2006 01:26:29 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_43280719
quote:
Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:

[..]
.........suf lulverhaal..........
Wat ben jij een briljante kloon...
  maandag 6 november 2006 @ 01:23:36 #253
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_43280721
Stoicijns is wel een hip woord ineens
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_43280776
quote:
Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef NeoTribalist het volgende:
Stoicijns is wel een hip woord ineens
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijn .
  maandag 6 november 2006 @ 20:05:36 #255
56011 bmwdevil
Freude am Fahren
pi_43301987
Haha, lees dit topic nu pas, en vind het wel een heel interessant topic. Ben verschillende theorien tegengekomen, maar halen jullie die uit boeken ofzo? En heb je daar wat titels van. Het lijkt me wel interessant om allemaal eens te lezen als jullie er zo positief over zijn (de mannen dan )
  maandag 6 november 2006 @ 21:25:39 #256
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43305552
David Deangelo: Double your dating is goed om mee te beginnen.
pi_43313556
Slowchat weg .
  dinsdag 7 november 2006 @ 03:28:59 #258
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_43315527
quote:
Op maandag 6 november 2006 01:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijn .
ik weet niet hoe ik die puntjes moet doen, weetje
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
pi_43328241
quote:
Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Wat ben jij een briljante kloon...
idd, beetje patsen hier met z'n verhaaltjes op Fok!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:16:28 #260
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43329387
Liever hem dan jij, die om de zoveel tijd mensen komt vertellen hoe stom ze wel niet zijn dat ze dit soort guides kunnen gebruiken...
pi_43330305
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Xtinction het volgende:
Liever hem dan jij, die om de zoveel tijd mensen komt vertellen hoe stom ze wel niet zijn dat ze dit soort guides kunnen gebruiken...
Verdraai m'n woorden maar
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:37:36 #262
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_43334504
Je kan zeggen wat je wilt. Mar die kasta heeft wel succes met de vrouwtjes.
Ik zag laatst in postpicsvanjezelfoid-topic dat ie in bed lag met logician, en weetikhetwieallemaal
meer.
Iig bekende foksters.. Dus doet ie toch iets goed. Niet?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_43334562
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Mar die kasta heeft wel succes met de vrouwtjes.
Ik zag laatst in postpicsvanjezelfoid-topic dat ie in bed lag met logician, en weetikhetwieallemaal
meer.
Iig bekende foksters.. Dus doet ie toch iets goed. Niet?
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
pi_43334710
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik heb gedurende m'n hele "loopbaan" slechts 2 keer een one night stand gehad hoor .
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:43:08 #265
108862 a-child-in-chains
pi_43334785
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Maja, ik wilde niet sympathisant zijn van hem hoor. Ik heb zowiezo problemen met succesvolle mannetjes. Maar ik dacht mischien had ie het gewoon voormekaar.
En mischien heb je wel gelijk. En het was gewoon eenmalig scoren. In dat geval Cheers!

[edit: he? posts verdwijnen en komen weer terrug???]

[ Bericht 44% gewijzigd door a-child-in-chains op 07-11-2006 21:52:29 ]
No room for the unlucky.
pi_43338747
verkapte tvp
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:53:46 #267
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43343091
Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels wel redelijk de rode draad van het verhaal begin te zien. Ik begin echt door te krijgen waar vrouwen op vallen en waarop niet. Het is ook voor een deel gewoon goed te begrijpen.

Maar nu het belangrijkste: Ik heb het gevoel dat de veranderingen erg moeilijk zijn. Het voelt soms een beetje als 'niet jezelf' zijn. Ik ben van nature niet bijzonder grappig, altijd bang om een domme opmerking te maken. Maar ik ben wel redelijk sociaal en kan lekker gesprekken voeren. Maar om nou te zeggen dat ik de boventoon voer in een gesprek, nee nooit eigenlijk.

Dat is iets dat zou moeten veranderen. Maar ik vind het persoonlijk heel erg moeilijk om deze dingen voor elkaar te krijgen. Mijn humor is gewoon niet op peil. Sommige mensen kunnen gewoon aan de lopende band grappig zijn. Ik kan dat niet, integendeel. Ik erger me gewoon soms behoorlijk aan mezelf omdat ik zoiets niet echt goed kan. Ben wel bezig met een hoop positieve veranderingen enzo, maar het gaat echt zo langzaam en ik heb het idee dat ik het uiteindelijke doel misschien wel niet zal bereiken. Dat is wel frustrerend.

Wel zit ik alweer stukken beter in m'n vel, heb nieuwe kleren, praat meer met mensen, probeer vrolijk te zijn ten allen tijde, maar er is nog steeds iets dat gewoon moeizaam gaat en dat is dat 'klootzakkerige' gedrag, dat ook op een vriendelijke manier kan. De speelse humor, de slinkse opmerkingen die je moet maken tegen meiden. Dat kan ik gewoon slecht, ik verzand meestal in een veel te serieuze discussie. Het 'op twee niveau's communiceren' (7% praten / 93% lichaamstaal/houding voor de mensen die de details kennen) is ERG vermoeiend, want je zit er constant op te letten en de ene manier van communiceren lijdt onder de andere (het is maar waar je aandacht naar uit gaat tijdens het gesprek).

Wel weet ik één ding echt 100% zeker: als ik blijf zoals ik nu ben, dan kan ik het wel helemaal schudden en zal ik NOOIT neuken of een vriendin krijgen. Dit realiseerde ik me onlangs en dat beangstigde me wel een beetje, maar er is nog wel eventjes tijd. Ik gun mezelf zeker nog wel even die tijd, maar er staan nog meer veranderingen op het spel!! De vraag is of het uitendelijk zal lukken

Damn, wat een verhaal . Ik hoop dat jullie het snappen!

[ Bericht 14% gewijzigd door BttD op 07-11-2006 23:00:08 ]
Internetjosti!
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:55:27 #268
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43343187
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef Originele_Naam het volgende:
verkapte tvp
Zo verkapt is ie anders niet

Wat is dat met die TVP's? Mogen die ineens niet meer ofzo
Internetjosti!
pi_43345712
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef BttD het volgende:
-Knip-
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?
  woensdag 8 november 2006 @ 00:03:56 #270
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43345994
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?
Het zal wel. Ik ben inmiddels al 24 en nog NOOIT iets gehad wat ook maar op een relatie LEEK. Ik heb al die jaren een heleboel fout gedaan. Ik ben er nu een beetje achter WAT er fout gegaan is en dat kan ik dan verbeteren.

Wist je ook dat vrouwen een neus hebben voor lui die zo zijn zoals ik NU ben. Er valt in principe zeker niets te verliezen en dat komt omdat de manier waarop ik eerst 'te werk' ging niet werkte. Ik moet mijn persoonlijkheid gewoon COMPLEET omgooien.

Ik word er ook niet blij van dat het MOET maar op deze manier verder gaan zorgt er alleen maar voor dat ik nog veel langer single blijf. En dat is eigenlijk niet normaal. Het is eigenlijk zelfs belachelijk dat ik nog steeds maagd ben op deze leeftijd. Mag inmiddels wel eens wat aan veranderen denk je niet?

En ik snap wel wat je bedoelt hoor, van dat geforceerd bezig zijn, maar ik kan ook op m'n luie reet blijven zitten en niet veranderen, dan gebeurt er HELEMAAL niets
Internetjosti!
pi_43346956
Nah, waarom zo moeilijk doen?

Het is op zich allemaal vrij simpel en onder te verdelen in 3 categoriën (met jawel, toch nog een onderverdeling) die ik in de praktijk allemaal al eens meegemaakt heb.

1. De mannen die veel mee hebben, zichzelf kunnen zijn, kunnen doen en zeggen wat ze willen en niets hoeven te forceren aangezien de vrouwen toch wel aan komen waaien...

2. De mannen die niet veel mee hebben en het desnoods proberen te forceren door:

2.1 de lolbroek uit te hangen (hetgeen ze in de meeste gevallen té ver doortrekken waardoor ze de "dorpsgek" worden)
2.2 zich volledig overdressen met merkkleding waardoor ze eerder een karakituur worden (het Ali G idee) dan dat ze daadwerkelijk goed gekleed zijn
2.3 zich op te stellen als de alles begrijpende man die altijd voor de vrouw in kwestie klaarstaat, haar op handen draagt en alles wat ze doet goedkeurt
2.4 alles te betalen wat ze wenst, drankje hier, etentje daar, cadeautjes bij elk jubileum, verjaardag, scheet die ze laat, etc.

3. De mannen die niet veel mee hebben, dat accepteren en zichzelf blijven.

Nah, gezien de toon van de geintereseerde mannen in dit topic, zal ik maar even to the point komen;
Hoevaak wordt er geneukt?

Bij 1 is dat vrij duidelijk... Vrijwel alles gaat hem voor de wind en die wind is zelfs dusdanig sterk dat alle vrouwen omwaaien, blijven liggen en daarbij ook nog eens gewillig hun benen spreiden.

Bij 2.1 tja... Ik kende zo'n mongool, deed echt de meest bizarre dingen om zijn amusementswaarde maar vast te houden. Vrouwen gingen inderdaad steeds meer met hem om, maar toch echt hoofdzakelijk om hem uit te lachen. Deed hij even niet "gek" dan verslapte de aandacht al snel weer en gingen ze weer gewoon met vriendinnen babbelen waarna hij weer een andere vage actie uithaalde.
En op zo'n moment wordt het net een heroïneverslaving; er is steedsmeer nodig voor hetzelfde doel.
Waardoor hij dus, althans, in zijn eigen breintje, telkens zijn vorige acties móest overtreffen. En dat werd op een gegeven moment echt dusdanig ver doorgetrokken dat steeds meer mensen daadwerkelijk gingen twijfelen of hij wel helemaal spoorde.
Nah, geloof me, geen enkele vrouw wil met een doorgedraaide gek in bed liggen.

2.2 kunnen we vrij kort over zijn... Wat heb je aan iets dat er misschien voor sommigen wel leuk uitziet maar verder niets te bieden heeft? Of, om maar eens een oud-Hollandsch gezegde uit de kast te trekken; al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding...
Vergelijkbaar met mooie, maar strontdomme vrouwen die goed genoeg zijn voor een eenmalige neuksessie en daarna weer in hun greppel gedumpt worden.

2.3 is natuurlijk al bij voorbaat kansloos. Je hebt namelijk twee opties in dit geval.
Net zoals 2.1 zijn bizarre gedrag te ver doortrok, zo hebben vrouwen de neiging om bij een alles-begrijpende man ook de grenzen op te zoeken. Hoever zal hij gaan in het mij gelijk geven?
Totdat bij de man in kwestie dus de grens op een gegeven moment bereikt is, hij dan uiteindelijk tóch eens een kritische kanttekening plaatst en dan is het einde oefening en is hij de zoveelste klootzak die haar niet begrijpt...
Maar Kasta, mijn grenzen zijn echt onwijs ruim! Ik kan echt álles goedkeuren!
Nah, naast het feit dat je je kansloze zelfje niet meer recht in de spiegel aan kunt kijken vanwege het gebrek aan geloofwaardigheid is er op zo'n moment slecht 1 eindresultaat mogelijk: Ze gaat je als een broer zien .
En nee, tenzij ze uit Urk of dergelijke regionen komt, is de kans op pussyaction dan al tot het nulpunt gedaald.

2.4 dan? Tja, die kan beter direct naar de hoeren gaan. Hetgeen hij in feite eigenlijk reeds gedaan had, het soort vrouwen dat dergelijke zaken accepteert is natuurlijk ook gewoon een prostituee volgens de letterlijke definitie. Het blijven immers diensten (aandacht / omgang) in ruil voor een materiele vergoeding maar in dit geval waren er geen duidelijke prijsafspraken, dus uiteindelijk zul je met een lege portemonnee en een volle zak achterblijven.

3 dan?
Mwah, hij zal weinig aan het neuken toekomen, maar hij kan er in ieder geval wél zeker van zijn dat áls hij eens een vrouw treft die met hem het bed in duikt, zij het ook daadwerkelijk om hem doet.
Een behoorlijk voordeel mijn inziens, want niemand zal het zijn hele leven volhouden om een toneelstukje op te voeren. En mocht de persoon in kwestie het volhouden, dan nog zal zelfs de meest domme en naieve vrouw hem op een gegeven moment doorzien.
En daarnaast is het natuurlijk ook wel prettig voor je zelfbeeld dat een vrouw op jóuw gevallen en gek is en niet op een uit boeken en cursussen voortgekomen, fictief personage.

Ziet u de overeenkomsten?
1 en 3 zijn en blijven zichzelf en krijgen daardoor pussy terwijl 2 het na veel pijn, moeite en acteerwerk het met betaalde seks of slecht een oppervlakkige omgang moet zien te redden...

Oftewel, hoe cliché ook, blijf ff lekker jezelf, want jezelf anders voordoen dan je bent is naast het feit dat het behoorlijk kansloos is, ook nog eens verdomd lastig vol te houden...
En je gevoel voor eigenwaarde wordt er ook niet beter op...

En een laag gevoel van eigenwaarde heeft vervolgens weer zijn uitwerking op je zelfvertrouwen en dus uitstraling en laat dat nu net 1 van de belangrijkste uiterlijke criteria zijn voor de vrouwen.

En zo is het vicieuze cirkeltje weer rond .
pi_43347178
Welk een uiterst droevig scenario voor de minder bedeelde man
pi_43347240
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
Welk een uiterst droevig scenario voor de minder bedeelde man
Nah, ik zou het eerder reëel noemen .
  woensdag 8 november 2006 @ 01:00:49 #274
108862 a-child-in-chains
pi_43347348
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.

Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Maar mischien houden zij zichzelf wel voor de gek.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
No room for the unlucky.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:05:17 #275
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347410
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Of ze houden mooi weer voor alle andere mensen... ze beseffen wel dat hun uiterlijk meespeelt hoor..
Yeah, webdesign
pi_43347432
quote:
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.

Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.
Ik wil wel een kanttekening plaatsen: mooie vrouwen hebben het in sommige branches juist moeilijker omdat zij vanwege hun mooie uiterlijk niet serieus genomen worden en zich extra moeten bewijzen
  woensdag 8 november 2006 @ 01:08:19 #277
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43347469
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:42 schreef kastanova het volgende:

HEEL verhaal
Ik val ergens tussen categorie 2 en 3 denk ik . Om nu te zeggen dat ik tevreden ben met de huidige situatie: nee. Om nu te zeggen dat ik alles probeer te forceren door me compleet anders te gaan gedragen, nee. Maar wat ik zeker wel moet doen is mijn houding ten opzichte van vrouwen veranderen, veel meer humor krijgen. Op deze manier ga ik er echt niet komen hoor. Waarom denk je dat ik al 24 jaar single en maagd ben? Niet omdat ik zo goed ben met de vrouwtjes.

Categorie 1 ben ik niet en zal ik niet kunnen worden. Dat heb je vanaf je geboorte meegekregen als je zo bent. Jammer, maar is niet zo erg.

Ik denk, dat als ik zo blijf zoals ik nu ben, ik wel NOOIT zal neuken of aan een vriendin zal komen maar volgens mij had ik dat al gezegd Ik ben nu gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Om mijn uiterlijk hoef ik me in dat opzicht geen zorgen te maken, want ik zie er best prima uit vind ik zelf. Verzorging is ook OK. Dus: sociale vaardigheden. Jawel! Dat zijn die dingen die je in overvloed nodig hebt om indruk te maken op de vrouwen. Ik ben veel te voorzichtig, veel te makkelijk met vrouwen. Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.

Voorlopig geldt: Elke verbetering, hoe klein ook is EEN VERBETERING. En ik zal niet stoppen voordat ik eens een keer wat voor elkaar heb. De missie is om in ieder geval voor m'n 30e een keer geneukt te hebben (UITERMATE kansloze missie, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als zelfs DAT nooit zou lukken...).

Wel moet ik toegeven dat ik er veel en veel teveel mee bezig ben
Internetjosti!
  woensdag 8 november 2006 @ 01:10:56 #278
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347519
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.
Ik wil wel een kanttekening plaatsen: mooie vrouwen hebben het in sommige branches juist moeilijker omdat zij vanwege hun mooie uiterlijk niet serieus genomen worden en zich extra moeten bewijzen
*oprecht geinteresseerd is*

Welke branches zijn dat?
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 01:12:52 #279
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43347551
quote:

Wrong, my friend! Het draait niet om uiterlijk. Ja, je hebt gelijk, een goed uiterlijk zal je beter op weg helpen dan een lelijk uiterlijk. Lelijke mensen (en ik was vroeger ook niet heel knap, maar dat is helemaal verbeterd sinds de puberteit ) hebben hun uiterlijk dan wel niet mee, maar ik zie gewoon zo vaak lelijke lui met onwijs knappe meiden. Inmiddels WEET ik ook waarom. Zij hebben wel die persoonlijkheid, dat vermogen tot grappig zijn, dat speelse gedoe dat ze op een of andere manier geleerd hebben. Soms zou ik willen dat iemand in mijn vriendenkring mij eens op weg geholpen had met dit gedoe. Mij eens gewoon vastgepakt zou hebben en gezegd had "BttD, kijk eens om je heen, man, iedereen is vet goed bezig en jij hebt nog steeds niks voor elkaar". Natuurlijk zag ik het zelf ook wel, maar ik denk dat extra motivatie van vrienden enzo (ik heb het pas laat ingezien kennelijk) erg zou kunnen helpen.

Nothing lasts, but not everything is lost. Ik moet dit gewoon voor elkaar kunnen krijgen met de juiste houding, de juiste motivatie, de juiste insteek...
Internetjosti!
pi_43347555
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Maar wat ik zeker wel moet doen is mijn houding ten opzichte van vrouwen veranderen, veel meer humor krijgen.
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.
quote:
Voorlopig geldt: Elke verbetering, hoe klein ook is EEN VERBETERING.
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
  woensdag 8 november 2006 @ 01:14:11 #281
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347570
quote:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Hmm... ik denk dat je beeld wat overtrokken is op deze manier. Je hoeft geen klootzak te zijn. Je hoeft ook niet schijt aan vrouwen of alles te hebben. Je moet gewoon laten weten dat je haar kan beschermen, lief zijn wanneer gewenst en zelfvertrouwen hebben (plus normaal tot goed uiterlijk natuurlijk). Vind dat van dat 'hufter' gedoe e.d. allemaal wat gezeur. Dat zoeken de meeste meiden namelijk niet.
Yeah, webdesign
pi_43347589
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

*oprecht geinteresseerd is*

Welke branches zijn dat?
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.

In de zakenwereld zullen mensen algauw geneigd zijn te denken dat mooie vrouwen op hoge posities zich een weg omhoog hebben geneukt.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:16:12 #283
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347603
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenning
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 01:17:40 #284
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43347638
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.
[..]
Weet ik, daar ben ik het mee eens. Maar wat als je het niet hebt? Je zult het op een of andere manier moeten krijgen, anders maak je gewoon bij voorbaat geen kans. Eigenlijk weet ik dat vrij zeker, want ik denk dat humor nu juist hetgene is waar vrouwen als een blok voor VALLEN. Ik ben van nature nauwelijks humoristisch. Zou ik dit op een of andere manier niet kunnen kweken??
quote:
Het gaat er hier meer om: ZIJN er eigenlijk vrouwen die geven om degene die ik NU ben... Ik denk het niet anders was ik in al die tijd vast al wel een keer iemand tegengekomen. Al was het maar een 'neukertje' om het zo maar even te noemen . Dat dat niet gebeurd is in al die jaren, geeft al genoeg aan mijns inziens. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik nooit 'vriendinnen' heb gehad zoals ik vrienden heb als je snapt wat ik bedoel. Dat is achteraf wel balen...
Internetjosti!
  woensdag 8 november 2006 @ 01:17:44 #285
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347639
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.

In de zakenwereld zullen mensen algauw geneigd zijn te denken dat mooie vrouwen op hoge posities zich een weg omhoog hebben geneukt.
Van de zakenwereld is het al bewezen dat knappe vrouwen sneller omhoog gaan dan mannen, vanwege hun uiterlijk. Niet omdat ze geneukt hebben. Ik vind het dan ook logisch dat ze daarop aangekeken worden.. En ik vind ook dat vrouwen niet met gedetineerden e.d. moeten werken... dat is vragen om problemen. Elk 'normaal' beroep geeft de vrouw juist voordeel als ze knap is... mijn idee.
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 01:18:45 #286
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347663
Bttd zin om op msn wat te praten?
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 01:22:40 #287
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43347746
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef Webdesign21 het volgende:

[..]

Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenning
Mee eens. Ik denk dat dat ook hetgene is waar ik naar op zoek moet zijn. Een stukje positieve verandering, want op deze manier verder gaan helpt ook niet . Denk niet dat ik er eerder seks/een vriendin door krijg.

Ik hoef ook niet 'niet mezelf' te zijn ofzo, maar er zijn dingen aan mezelf waar ik me nogal aan kan ergeren, die moet ik er als eerste zoveel mogelijk uit zien te halen. Soms is het wel irritant, dat je weet dat je iets fout doet en daardoor jezelf de hele tijd op de tenen trapt. Ik heb bijvoorbeeld regelmatig dat ik er een hekel aan heb om te stil te zijn in sociale situaties (aan tafel, in de kroeg). Ik heb nooit echt VETTE verhalen klaar.

En vandaag was ook wel weer kut want de dochter van het gastgezin hier (ontzettend verwaande bitch overigens) was weer eens totaal niet geinteresseerd in wat ik te vertellen had over mijn trip naar NY. Kon me er wel een beetje aan ergeren eigenlijk. Dan denk ik ook dat ik niets boeiends aan het vertellen ben terwijl het reuze meeviel, het was echt een leuke trip...
Internetjosti!
  woensdag 8 november 2006 @ 01:22:58 #288
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43347749
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef Webdesign21 het volgende:
Bttd zin om op msn wat te praten?
Sure, heb je MSN adres?

Anders moet je me ff mailen op renegade@breakdancers.nl (is niet me MSN :p)
Internetjosti!
  woensdag 8 november 2006 @ 01:24:18 #289
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43347768

[ Bericht 100% gewijzigd door Webdesign21 op 08-11-2006 01:25:01 ]
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 01:25:11 #290
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43347787
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:24 schreef Webdesign21 het volgende:
OK heb het
Internetjosti!
pi_43347815
quote:

Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Nah, híer doelde ik dus juist op met m'n vorige post... Als je het geforceerd doet, weet je op een gegeven moment geen maat meer te houden en drijf je het te ver door waardoor je behoorlijk kansloos wordt.
Je bewust als klootzak gedragen heeft sowieso geen enkel nut want, en dan praat ik even vanuit mezelf, op de lange termijn slaat dat natuurlijk nergens op.
Als je je immers puur als klootzak gaat gedragen, zal men je logischerwijs ook alleen als dat zien; een klootzak.
En nee, vrouwen beginnen geen relatie met iemand die ze een klootzak vinden.

Kritiek leveren zoals je dat bij mannen zou doen, jezelf niet inhouden omdat het een vrouw is, daar draait het denk ik met name om. Een vreemdsoortige vorm van gelijkwaardige behandeling zonder het male bonden zeg maar .
En dan niet zo geforceerd, want oprechtheid is naast uiteraard vertrouwen juist 1 van de belangrijkste zaken in de omgang met een vrouw.
Weet ze dat je alles wat je zegt ook daadwerkelijk meent en er achter staat, dan lopen de gesprekken allemaal heel wat makkelijker, verdwijnt de achterdocht et voila, klaar ben je.
Ik bedoel, ik heb met name wat betreft de "afhandeling" van relaties een behoorlijk aantal dingen gedaan waarvan ik nu zoiets heb van "Tja, dat had je ook anders kunnen doen" maar toch kan ik met 99% er van nog uitstekend door één deur.
Waarom?
Omdat ze weten wat ze aan me hebben .
Wat hebben ze daar aan?
Zodat ze weten dat ik ze nooit bewust zou kwetsen.

En als je dat maar gewoon consequent in je achterhoofd houdt en er naar gaat leven, dan ligt het probleem alleen nog maar bij het leggen van het eerste en oorspronkelijke contact, alles wat daarop volgt gaat een eitje worden.
  woensdag 8 november 2006 @ 01:44:54 #292
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43348066
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:26 schreef kastanova het volgende:

HEEL verhaal
Ja, ben het in principe met je eens dat je niet kansloos moet worden door het te gaan overdrijven. Maar dat er iets fout is met de manier waarop het nu gaat, dat moge duidelijk zijn.

Laat ik het dan zo zeggen: positieve verbeteringen die onderdeel zijn en/of worden van jezelf, van je eigen manier van doen. Dat wil dus niet zeggen, geforceerd belachelijk worden, want dat helpt inderdaad niet.
Internetjosti!
  woensdag 8 november 2006 @ 01:53:50 #293
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_43348176
Je stapt gewoon op een vrouw af, praat ff wat met haar, als het iets is, dan lul je gewoon door, denk je gadver wat een dom wijf, dan geef je haar gewoon een complimentje , en vraag dan "wat zit je haar leuk, dan wacht je ff 5 seconden en dan vraag je "is het al lang dood"
  woensdag 8 november 2006 @ 02:04:39 #294
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43348311
Je stapt op een vrouw af, vraagt hoe ze heet, en als ze antwoord geeft stop je je lul in haar mond. Als ze zuigt heb je beet.
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 02:07:58 #295
108862 a-child-in-chains
pi_43348354
edit
No room for the unlucky.
  woensdag 8 november 2006 @ 02:08:24 #296
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43348362
quote:
Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
En als ze bijt?
Heeft zij beet
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 02:13:39 #297
108862 a-child-in-chains
pi_43348419
ja en ik pijn.
Of heb ik dan beet? want ik hengel toch?

Nee, ze zal dan wel goed door moeten bijten, want ik bijt gewoon terrug.
In d'r wang!
No room for the unlucky.
  woensdag 8 november 2006 @ 02:15:18 #298
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_43348441
quote:
Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
ja en ik pijn.
Of heb ik dan beet? want ik hengel toch?

Nee, ze zal dan wel goed door moeten bijten, want ik bijt gewoon terrug.
In d'r wang!
Waarom niet haar klit?
Yeah, webdesign
  woensdag 8 november 2006 @ 08:24:28 #299
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_43349646
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef ioko het volgende:

[..]

Thanks miss_sly.

Waarom is het nou zo raar om dit als waarheid te accepteren? Ik snap dat het totaal onromantisch is, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Het is natuurlijk niet tijdens elk gesprek, en niet altijd, maar het gebeurd wel!
Als dit zo is, dan kan de man met zijn antwoord wederom de vrouw testen om te kijken hoe zij hier op verder bouwt. Je kan je idd stuk analyseren, maar feit blijft dat je gewoon jezelf moet zijn en je niet moet aanpassen aan allerlei theorien omdat dat hoort te werken.

Je straalt het uit als je jezelf goed voelt en dat merken mensen. Ook als je desperate op zoek bent, straal je dat op een of andere manier toch uit..
  woensdag 8 november 2006 @ 13:38:10 #300
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_43356906
Bij mannen gaat het niet om uiterlijk maar het gaat om uitstraling. En uitstraling krijg je door positief en zelfverzekerd te zijn. Natuurlijk helpt het wel als je niet compleet misvormt bent
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')