Nah, dit klopt wel enigszins...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:00 schreef Franz1 het volgende:
Wat mij, als man, opvalt, is dat veel jongens/mannen te graag willen versieren of scoren. Als je in een kroeg staat, en als nummer 10 de interesse van een leuke vrouw probeert te peilen en haar probeert te versieren, ben je 1 van de velen. De kunst is juist om op een positieve manier op te vallen. Ik las zo van de week een topic van iemand die zicht afvroeg waarom vrouwen JUIST interesse in hem hadden als hij een vriendin had. Je wekt de meeste interesse als je gewoon relaxed bent, en gewoon lol hebt.
Wat ben jij een briljante kloon...quote:Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
.........suf lulverhaal..........
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijnquote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef NeoTribalist het volgende:
Stoicijns is wel een hip woord ineens
ik weet niet hoe ik die puntjes moet doen, weetjequote:Op maandag 6 november 2006 01:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stoïcijns schijnt zelfs nog veel hipper te zijn.
idd, beetje patsen hier met z'n verhaaltjes op Fok!quote:Op maandag 6 november 2006 01:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat ben jij een briljante kloon...
Verdraai m'n woorden maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef Xtinction het volgende:
Liever hem dan jij, die om de zoveel tijd mensen komt vertellen hoe stom ze wel niet zijn dat ze dit soort guides kunnen gebruiken...
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Mar die kasta heeft wel succes met de vrouwtjes.
Ik zag laatst in postpicsvanjezelfoid-topic dat ie in bed lag met logician, en weetikhetwieallemaal
meer.
Iig bekende foksters.. Dus doet ie toch iets goed. Niet?
Ik heb gedurende m'n hele "loopbaan" slechts 2 keer een one night stand gehad hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
Maja, ik wilde niet sympathisant zijn van hem hoor. Ik heb zowiezo problemen met succesvolle mannetjes. Maar ik dacht mischien had ie het gewoon voormekaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je van scoren voor een keer houd wel ja.
Zo verkapt is ie anders nietquote:
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef BttD het volgende:
-Knip-
Het zal wel. Ik ben inmiddels al 24 en nog NOOIT iets gehad wat ook maar op een relatie LEEK. Ik heb al die jaren een heleboel fout gedaan. Ik ben er nu een beetje achter WAT er fout gegaan is en dat kan ik dan verbeteren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij daar geforceerd mee bezig. Wist je al dat vrouwen daar een neus voor hebben?
Nah, ik zou het eerder reëel noemenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
Welk een uiterst droevig scenario voor de minder bedeelde man![]()
Of ze houden mooi weer voor alle andere mensen... ze beseffen wel dat hun uiterlijk meespeelt hoor..quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Maar mischien houden zij zichzelf wel voor de gek.
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.
Mooie mensen claimen wel altijd dat hun succes komt door van alles behalve het meegenomen uiterlijk.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Ik val ergens tussen categorie 2 en 3 denk ikquote:
*oprecht geinteresseerd is*quote:Op woensdag 8 november 2006 01:06 schreef Xennia het volgende:
Uiterlijk en zelfvertrouwen zijn zeker belangrijk.
Ik wil wel een kanttekening plaatsen: mooie vrouwen hebben het in sommige branches juist moeilijker omdat zij vanwege hun mooie uiterlijk niet serieus genomen worden en zich extra moeten bewijzen
Wrong, my friend! Het draait niet om uiterlijk. Ja, je hebt gelijk, een goed uiterlijk zal je beter op weg helpen dan een lelijk uiterlijk. Lelijke mensen (en ik was vroeger ook niet heel knap, maar dat is helemaal verbeterd sinds de puberteitquote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het begint allemaal nogsteeds met schoonheid en een mooi koppie denk ik.
Als je mooi bent, krijg ja van jongs af aan al alle aandacht en dat is goed voor je zelfvertrouwen
En voor een positieve kijk op de wereld en alles om je heen.
Wat je weer uitsraalt (dat jeje goed voelt), wat je weer nog aantrekkelijker maakt.
Dus heeft het ngsteeds in beginsel met uiterlijk te maken.
Ze denken dat ze bv. een mooie baan hebben omdat ze er hard voor hebben geknokt.
Terwijl iedereen bij voorbaat al aan hun voeten lag en ze met vrij weinig moeite hogerop komen. Mensen trekken hun al voort.
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Maar wat ik zeker wel moet doen is mijn houding ten opzichte van vrouwen veranderen, veel meer humor krijgen.
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speeltquote:Voorlopig geldt: Elke verbetering, hoe klein ook is EEN VERBETERING.
Hmm... ik denk dat je beeld wat overtrokken is op deze manier. Je hoeft geen klootzak te zijn. Je hoeft ook niet schijt aan vrouwen of alles te hebben. Je moet gewoon laten weten dat je haar kan beschermen, lief zijn wanneer gewenst en zelfvertrouwen hebben (plus normaal tot goed uiterlijk natuurlijk). Vind dat van dat 'hufter' gedoe e.d. allemaal wat gezeur. Dat zoeken de meeste meiden namelijk niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:10 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
*oprecht geinteresseerd is*
Welke branches zijn dat?
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenningquote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Weet ik, daar ben ik het mee eens. Maar wat als je het niet hebt? Je zult het op een of andere manier moeten krijgen, anders maak je gewoon bij voorbaat geen kans. Eigenlijk weet ik dat vrij zeker, want ik denk dat humor nu juist hetgene is waar vrouwen als een blok voor VALLEN. Ik ben van nature nauwelijks humoristisch. Zou ik dit op een of andere manier niet kunnen kweken??quote:Op woensdag 8 november 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Humor vind ik anders ook typisch iets dat je hebt, of niet.
[..]
Het gaat er hier meer om: ZIJN er eigenlijk vrouwen die geven om degene die ik NU ben... Ik denk het niet anders was ik in al die tijd vast al wel een keer iemand tegengekomen. Al was het maar een 'neukertje' om het zo maar even te noemenquote:Nee, het is een ontkenning van jezelf en dat houd je niet vol. En als je het volhoudt dan moet je je afvragen of zij bij je is om wie je bent, of om wie je speelt
Van de zakenwereld is het al bewezen dat knappe vrouwen sneller omhoog gaan dan mannen, vanwege hun uiterlijk. Niet omdat ze geneukt hebben. Ik vind het dan ook logisch dat ze daarop aangekeken worden.. En ik vind ook dat vrouwen niet met gedetineerden e.d. moeten werken... dat is vragen om problemen. Elk 'normaal' beroep geeft de vrouw juist voordeel als ze knap is... mijn idee.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
Bijvoorbeeld als je met moeilijk opvoedbare pubers werkt, met tbs-ers of gedetineerden. Je hebt geen natuurlijk gezag, maar wordt als een lekker wijf gezien en moet het respect iedere dag verdienen.
In de zakenwereld zullen mensen algauw geneigd zijn te denken dat mooie vrouwen op hoge posities zich een weg omhoog hebben geneukt.
Mee eens. Ik denk dat dat ook hetgene is waar ik naar op zoek moet zijn. Een stukje positieve verandering, want op deze manier verder gaan helpt ook nietquote:Op woensdag 8 november 2006 01:16 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hmm... mensen kunnen ook echt veranderen.. en dan is het geen ontkenning![]()
Sure, heb je MSN adres?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:18 schreef Webdesign21 het volgende:
Bttd zin om op msn wat te praten?
Nah, híer doelde ik dus juist op met m'n vorige post... Als je het geforceerd doet, weet je op een gegeven moment geen maat meer te houden en drijf je het te ver door waardoor je behoorlijk kansloos wordt.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:08 schreef BttD het volgende:
Je moet gewoon veel meer schijt hebben aan die vrouwen en gewoon je eigen ding doen en daarbij compleet klootzakkerig overkomen (op een vriendelijke manier). DAN scoor je vrouwen. Mensen die dat niet van nature hebben zullen dat dus aan moeten leren/moeten kweken. En dat moet maar eens een keer gaan gebeuren. Liever vandaag nog dan morgen.
Ja, ben het in principe met je eens dat je niet kansloos moet worden door het te gaan overdrijven. Maar dat er iets fout is met de manier waarop het nu gaat, dat moge duidelijk zijn.quote:
Heeft zij beetquote:Op woensdag 8 november 2006 02:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
En als ze bijt?
Waarom niet haar klit?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
ja en ik pijn.
Of heb ik dan beet? want ik hengel toch?
Nee, ze zal dan wel goed door moeten bijten, want ik bijt gewoon terrug.
In d'r wang!
Als dit zo is, dan kan de man met zijn antwoord wederom de vrouw testen om te kijken hoe zij hier op verder bouwt. Je kan je idd stuk analyseren, maar feit blijft dat je gewoon jezelf moet zijn en je niet moet aanpassen aan allerlei theorien omdat dat hoort te werken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Thanks miss_sly.
Waarom is het nou zo raar om dit als waarheid te accepteren? Ik snap dat het totaal onromantisch is, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt. Het is natuurlijk niet tijdens elk gesprek, en niet altijd, maar het gebeurd wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |