abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42818809
Wat een geweldige speler is dat toch, deze jongen heeft alles in zich om een echte topper te worden.
Mischien wel het grootste talent wat er nu op de Nederlandse velden rondloopt.
Mogen wij nog vele jaren genieten van zijn spel in de Eredivisie.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:00:56 #2
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42818844
Leuke speler
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:23:05 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42819641
Goede speler, verkeerde club

Had hem liever als opvolger van Huntelaar gezien bij Ajax
Jawel, je keek.
pi_42819736
Hij speelde lekker vanavond. En AZ is de perfecte club voor zo'n jongen. Ik ben ook Ajax-fan, maar AZ is een beter opstapje!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42819801
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:00 schreef stefmans het volgende:
Leuke speler
uit de categorie koele reactie

Hij speelde ernstig goed ja!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_42820128
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef jna het volgende:

Mwah, ik zie hem toch liever bij AZ.
Ajax lijkt me geen goede club voor Moussa aangezien hij goed rendeert in een 442 systeem.
pi_42820205
Als dat geen wereldtopper wordt eet ik mijn sokken op.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:38:35 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_42820299
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef koningdavid het volgende:
Als dat geen wereldtopper wordt eet ik mijn sokken op.
Begin je sokken maar alvast op te eten.
Leuke speler voor de sub(top) maar meer denk niet, te wisselvallig en scoort ook niet zoveel als spits.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:39:36 #9
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_42820352
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Leuke speler voor de sub(top) maar meer denk niet, te wisselvallig en scoort ook niet zoveel als spits.
hij is nog maar 19!! Ruud vN speelde toen nog bij Den Bosch . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_42820375
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hij is nog maar 19, niet iedereen is zo goed als Patrick Kluivert.
Deze jongen word een grootheid, mischien nog wel groter dan Huntelaar.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:40:42 #11
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_42820387
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

hij is nog maar 19!! Ruud vN speelde toen nog bij Den Bosch . . .
Hij kan wel 19 zijn maar om nu al voorspelling te doen dat hij de top gaat bereiken is wel heel erg voorbarig.
Hoop het voor hem maar laten we niet te gek van stapel lopen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_42820649
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hij kan wel 19 zijn maar om nu al voorspelling te doen dat hij de top gaat bereiken is wel heel erg voorbarig.
Hoop het voor hem maar laten we niet te gek van stapel lopen.
Ik zeg het niet snel maar ik heb zelden een jonge speler zo volwassen zien spelen. Oersterk, technisch begaafd, snel, explosief, allemaal prima. Alleen zijn doeltreffendheid kan nog wel iets beter.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_42821381
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zeg het niet snel maar ik heb zelden een jonge speler zo volwassen zien spelen. Oersterk, technisch begaafd, snel, explosief, allemaal prima. Alleen zijn doeltreffendheid kan nog wel iets beter.

De eerste keer dat ik hem aan het werk zag was in de wedstrijd Willem II tegen AS Monaco, damn, toen dacht ik al in hem een gruwelijke potentiele topper te zien, ik is eensch met de persoon die ik quote.
pi_42821713
Ik heb er vorig jaar een jaar van mogen genieten. Echt het enige lichtpuntje en gruwelijk goed. Jammer, maar helaas dat hij niet nog een jaartje is gebleven, maar dat was wel te verwachten. Erg zuur dat hij juist naar AZ ging, de club die ons zowat helemaal heeft leeggeplukt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:18:07 #15
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42821787
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik heb er vorig jaar een jaar van mogen genieten. Echt het enige lichtpuntje en gruwelijk goed. Jammer, maar helaas dat hij niet nog een jaartje is gebleven, maar dat was wel te verwachten. Erg zuur dat hij juist naar AZ ging, de club die ons zowat helemaal heeft leeggeplukt.
Daarom is die Dick Scheringa zo grappig
pi_42821820
alleen jammer dat hij een belg is
pi_42821854
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Milou__ het volgende:
alleen jammer dat hij een belg is
Goed voor de rode duivels of voor Marokko.
pi_42821912
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef MrSASO het volgende:

[..]

pi_42822344
quote:

[..]

marokko ??
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:52:39 #21
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42823052
quote:

[..]

Hij is half Malinees

Wat een beest trouwens, hij is echt sterk!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42826393
Oke, dacht dus dat het een Marokkaan was.
pi_42827396
Hij heeft al zijn de debuut gemaakt voor de Rode Duivels, en zelfs gescoord.
pi_42827418
Real Madrid schijnt een tijdje of misschien zelfs nog steeds in hem geinteresseerd te zijn
pi_42827438
HSV had ook intresse...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:18:44 #26
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42828934
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 08:17 schreef BobRooney het volgende:
HSV had ook intresse...
HSV helemaal niks dit seizoen! (liever AZ dan)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42829029
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 08:14 schreef opgebaarde het volgende:
Real Madrid schijnt een tijdje of misschien zelfs nog steeds in hem geinteresseerd te zijn
Er zat een delegatie voor hem op de tribune vorig seizoen. Slim van hem om daar niet op in te gaan, want die stap was wel erg groot.
pi_42829058
Fuk, is het een Belg?
Nou ja, iig geen Duitser he

Maar het is echt heel fijn om te zien wat die allemaal kan, is gewoon echt lekker om te zien (hoe hij speelt ja)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42829085
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daarom is die Dick Scheringa zo grappig
En ondertussen huilt hij, omdat Ajax enorme bedragen voor zijn bejaarde spelers (Lindenbergh, Perez) wil betalen

Leen van Frisia
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:27:02 #30
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42829086
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Fuk, is het een Belg?
Nee het is een halve malinees
pi_42829138
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

En ondertussen huilt hij, omdat Ajax enorme bedragen voor zijn bejaarde spelers (Lindenbergh, Perez) wil betalen

Leen van Frisia
Hij weigerde Van Geel toegang tot het AZ stadion en is de stom om te zien dat hij hetzelfde al tig keer erger heeft gedaan bij 2 andere clubs, komiek is het!

@Barnet_Bee: Inderdaad, knappe en verstandige move van hem, en des te beter voor de Nederlandse competitie
pi_42829240
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Steinberger het volgende:

[..]

Nee het is een halve malinees
Wat had je daar nou weer over te zeuren/kotsen dan?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:37:19 #33
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42829295
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat had je daar nou weer over te zeuren/kotsen dan?
Hetzelfde als wat jij over Belgen en Duitsers te zeuren had.
pi_42832051
Dembele is overigens gewoon geboren in Antwerpen hoor.
pi_42835292
Zat vorig seizoen bijna bij Anderlecht. Die zullen ook flink balen dat ze niet net iets meer moeite gedaan hebben.
pi_42835435
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Heero87 het volgende:
Zat vorig seizoen bijna bij Anderlecht. Die zullen ook flink balen dat ze niet net iets meer moeite gedaan hebben.
Het was een bewuste keuze om voor Willem II te kiezen. Zijn pa, oom en zaakwaarnemer zijn erg bewust bezig met zijn carrière. Bij Anderlecht was de kans groot dat hij op de bank kwam zitten, vandaar dat hij voor Willem II koos. Daar zou hij meer speelkansen krijgen en de kans om zich te ontwikkelen in een aansprekendere competitie.
pi_42835504
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Het was een bewuste keuze om voor Willem II te kiezen. Zijn pa, oom en zaakwaarnemer zijn erg bewust bezig met zijn carrière. Bij Anderlecht was de kans groot dat hij op de bank kwam zitten, vandaar dat hij voor Willem II koos. Daar zou hij meer speelkansen krijgen en de kans om zich te ontwikkelen in een aansprekendere competitie.
Inderdaad, ik trek zijn keuze ook niet in twijfel. Integendeel, Willem II was ongetwijfeld de beste keuze en dat is ook gebleken. Bij Anderlecht had hij nu nog op de bank gezeten.
pi_42835836

mag ooit nog wel eens bij Real komen hoor
pi_42836512
In mijn ogen in potentie een betere spits dan Huntelaar, hij is een beetje van het type Koné alleen dan jonger en sterker, maar net iets minder snel. Ik hoop dat hij ook wat doelgerichter wordt, hoewel hij zich wel helemaal wegcijfert voor het team.

Zijn overstapje bij de 3e goal van gister getuigt ook van groot inzicht.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_42836568
Overstapje...hij wilde volgens mij gewoon een hakje doen...maar miste..
pi_42838206
quote:
Fuk, is het een Belg?
Ik nomineer deze voor quote van de eeuw.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:35:08 #42
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42839303
quote:
Fuk, is het een Belg?

Maar het is echt heel fijn om te zien wat die allemaal kan, is gewoon echt lekker om te zien (hoe hij speelt ja)
Maakt niet uit, de technische staf van Oranje heeft ook ooit naar Davey de Fauw gekeken.

Misschien ben ik wat zuurpruimerig, maar naar mijn idee mist Dembele explosiviteit en is het geen killer/goaltjesdief. Als 2e spits naast een goaltjesdief zal hij goed functioneren, hoe goed zou ik niet weten.
pi_42839742
Tis wellicht een topspits in wording, maar dat hangt van zoveel factoren af dat je daar op dit moment nog weinig zinnigs over kunt zeggen.

Dat 'overstapje' was gisteren trouwens inderdaad gewoon een mislukte hakje achter het standbeen .
pi_42844490
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:35 schreef Stpan het volgende:

[..]

Maakt niet uit, de technische staf van Oranje heeft ook ooit naar Davey de Fauw gekeken.

Misschien ben ik wat zuurpruimerig, maar naar mijn idee mist Dembele explosiviteit en is het geen killer/goaltjesdief. Als 2e spits naast een goaltjesdief zal hij goed functioneren, hoe goed zou ik niet weten.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Zelf zegt hij dat trouwens ook, dat hij meer zal moeten gaan scoren wil hij de echte top gaan halen. Het is nu vooral een voetballende spits, die wel oogt heeft voor teammaats. Met name Koevermans zou daar prima van kunnen profiteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46908147
  zondag 4 maart 2007 @ 16:18:31 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46908249
Wat gebeurde er een soort Terry verhaal ofzo?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:06:16 #47
15600 BB-King
Long live the King!
pi_46910187
Vorm trapte hem op z'n z'n borstbeen.
Hij kreeg even geen lucht en verloor z'n bewustzijn.

Verder blijkt er niks aan de hand te zijn, kan gewoon spelen volgende keer.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_46916967
Moussa ging er dom in, gelukkig valt het mee.

Hij maakt het dit seizoen wel waar en had het bij het rechte eind door zich niet te laten verhuren. Grote klasse.
That's all folks!
pi_46919420
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Moussa ging er dom in, gelukkig valt het mee.

Hij maakt het dit seizoen wel waar en had het bij het rechte eind door zich niet te laten verhuren. Grote klasse.
Mwah... vooral invalsbeurten en slechts een handjevol doelpunten.
pi_46921513
Dat is al veel meer dan ze voor het seizoen met hem voor ogen hadden. Zes doelpunten is prima, verder maakt hij best veel minuten. Ze wisselen bij AZ voorin wel meer af.
That's all folks!
  zondag 4 maart 2007 @ 22:13:33 #51
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46922172
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef jna het volgende:

Ik denk dat Moussa bij AZ ook goed gedijt. Bij Ajax moet je je als spits teveel bewijzen. En dat breekt op de termijn op.
pi_56794417
Fantastische techniek, een verschrikkelijke voetbalintelligentie. Daarnaast schuilt er ook geen echte afmaker in hem. Eigenlijk wel onbegrijpelijk dat je met zo'n techniek je zelf zo vrij kan zetten om of zelf te schieten of af te geven op een medespeler, maar vaak is het dan toch nog een keer kappen en draaien.

Ook als spits zijnde loopt ie vaak niet helemaal begrijpelijk of als een scorende spits. Nog nooit meer dan 10 goals gemaakt in een seizoen, terwijl hij bij Willem II toch echt heel erg goed leek.
pi_56795948
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastische techniek, een verschrikkelijke voetbalintelligentie. Daarnaast schuilt er ook geen echte afmaker in hem. Eigenlijk wel onbegrijpelijk dat je met zo'n techniek je zelf zo vrij kan zetten om of zelf te schieten of af te geven op een medespeler, maar vaak is het dan toch nog een keer kappen en draaien.

Ook als spits zijnde loopt ie vaak niet helemaal begrijpelijk of als een scorende spits. Nog nooit meer dan 10 goals gemaakt in een seizoen, terwijl hij bij Willem II toch echt heel erg goed leek.
Jammer dat het er niet goed uit is gekomen bij Moussa, ik reken hem nog steeds tot een van de beste spitsen in Nederland.
pi_56797170
vanwaar het plotselinge negativisme omtrent Dembele ?
pi_56807366
Beste spits van Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 februari 2008 @ 02:45:21 #56
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56807386
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste spits van Nederland
Lullig dat ie alleen al een halfjaar op 10 staat. Het wordt tijd dat Louis hem gewoon weer in de spits zet idd.
pi_56808221
effe naar Ajax halen als AZ degradeert
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56809198
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef BramKVO het volgende:
vanwaar het plotselinge negativisme omtrent Dembele ?
Hij scoort praktisch nooit?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56817251
Ik heb het idee dat hij te veel opdrachten van Van Gaal meekrijgt, terwijl hij gewoon lekker moet kunnen ballen op zijn manier, hij heeft volgens mij genoeg voetbalintelligentie. Het grote nadeel voor hem is dat Arveladze er niet meer is, die had hem nog veel kunnen leren. Arveladze was ook altijd zeer lovend over Moussa en ziet in hem een hele grote, jammer dat het er nu nog niet echt uit komt.
pi_56825524
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:51 schreef Pritt het volgende:

[..]

Hij scoort praktisch nooit?
nochtans toonde hij met de nationale ploeg tegen Servie dat hij wel degelijk zelf een actie kan maken én afronden.
pi_60002969
quote:
PSV informeerde tevergeefs naar Moussa Dembélé
Geplaatst op 09-07-2008 19:02 door Bas Dingemanse

PSV heeft getracht Moussa Dembélé over te nemen van AZ. De club uit Alkmaar weigert echter elke onderhandeling, waardoor de Eindhovenaren op zoek moeten naar een alternatief. Dembélé kon al eerder rekenen op interesse van de landskampioen, maar dat werd nooit concreet. Nu staat zijn huidige club een transfer in de weg.

Een aantal weken geleden verruilde Jefferson Farfán PSV voor Schalke '04. Jan Reker, algemeen directeur van de Eindhovense club, kondigde toen aan geen vervanger te halen voor de vertrokken Peruviaan. Nu lijkt PSV alsnog op zoek naar een aanvaller die de onervaren aanvalslinie kan versterken. Momenteel kan de landskampioen beschikken over Nordin Amrabat, Reimond Manco, Jonathan Reis, Danny Koevermans en Danko Lazovic. Alleen Lazovic en Koevermans hebben de gewenste ervaring op het hoogste niveau, waardoor PSV uitkwam bij Dembélé.

Moussa Dembélé staat al jaren te boek als groot talent. In 2005 kwam hij naar Nederland om uit te komen voor Willem II. Daar viel hij dusdanig op, dat er vele clubs waren met interesse, waaronder PSV. Hij koos echter voor AZ, waar hij inmiddels een vaste waarde is. Laatstgenoemde club wil geen sleutelspelers laten vertrekken om de ontwikkeling van het team niet te remmen.
pi_60003022
Eindelijk weer eens nieuws aan het Dembélé-front. Ik ben benieuwd hoe hij komend seizoen gaat spelen, of hij nou eens echt tot bloei komt en ook gaat scoren.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 10 juli 2008 @ 04:31:05 #63
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_60011595
Ik hoop het wel want hij heeft alles in zich om een absolute topspits te worden.
pi_60011658
Jammer dat hij niet komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60011884
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 05:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij niet komt
PSV zou hem toch niet kunnen betalen.
pi_60011918
Want?
pi_60011927
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Want?
Als AZ een prijs zou noemen zou die astronomisch hoog zijn.
pi_60011988
Alleen is die op niks gebasseerd, dus is de echte prijs lager
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:11:27 #69
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60012708
zeg even iets slims over webster dam
pi_60013472
Ik hoop dat AZ hem nog een seizoen kan behouden. En daarna komt ie echt niet naar PSV maar gaat ie naar een echt grote club, want hij is echt een prachtspeler!
pi_60013587
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:11 schreef One_conundrum het volgende:
zeg even iets slims over webster dam
Kan pas over een jaar
pi_60924756
quote:
Zaakwaarnemer: "Dembele klaar voor stap hogerop"
18 augustus 2008

Moussa Dembele is klaar voor de overstap naar een grotere club. Dat vindt althans Patrick Vervoort, de zaakwaarnemer van de Belgische aanvaller van AZ.

De 21-jarige Dembele was zaterdag de grote uitblinker in de wedstrijd België-Italië op de Olympische Spelen, waarna hij in Italiaanse media direct in verband gebracht werd met een transfer naar de Serie A. "Dat is typisch Italiaans: ze zien een speler één goeie match spelen en hij wordt meteen aan alle clubs gelinkt", lacht Vervoort.

Feit is dat er voorlopig nog geen concrete interesse is voor Dembele, vertelt Vervoort tegen Sporza. "Ik heb nog geen enkele aanbieding gekregen. Er is zelfs geen vage interesse. Moussa is volledig gefocust op een nieuw seizoen bij AZ."

Toch ontkent de manager niet dat de jonge spits open zou staan voor een mooie transfer. "Je kunt niet ontkennen dat Moussa klaar is voor een stap hogerop. Alle ingrediënten moeten dan wel goed zijn. Het moet een goeie club zijn voor de speler en AZ moet willen meewerken. AZ is de baas, zij bepalen zijn waarde."
pi_60925390
Zo goed was hij afgelopen seizoen niet.
pi_60926808
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Zo goed was hij AZ afgelopen seizoen niet.
pi_62010176
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Zo goed was hij afgelopen seizoen niet.
Maar afgelopen weekend wel.
  maandag 29 september 2008 @ 22:26:07 #76
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62010321
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar afgelopen weekend wel.
mazzeldoelpunt, krijgt em twee keer nog met mazzel met zich mee
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_62010457
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:26 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Vond het geen mazzeldoelpunt, zo kun je die van Zlatan tegen Nac ook tot een mazzeldoelpunt rekenen.
pi_62013806
quote:

[..]

Lol, blijkbaar heb ik het toch wel voor die mazzeldoelpunten dan
pi_62020076
quote:

[..]

mazzeldoelpunt
Natuurlijk moet je altijd wat geluk hebben, maar dergelijke dribbels hebben niks met geluk te maken.
pi_62054263
Volgens Frank Snoeks is hij Ti-Ta-Tovenaar.....

Maar goed, denk dat Van Gaal hem nu wel gewoon weer als spits gaat gebruiken of zal hij nog steeds eigenwijs zijn?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62054897
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef methodmich het volgende:
Volgens Frank Snoeks is hij Ti-Ta-Tovenaar.....

Maar goed, denk dat Van Gaal hem nu wel gewoon weer als spits gaat gebruiken of zal hij nog steeds eigenwijs zijn?
"Net niet op water lopen"

Hopelijk voor AZ en Moussa mag hij idd weer in de spits.
pi_62055422
Hier de goal voor degenen die em nog niet gezien hebben of nog een keer willen genieten:

pi_62315963
quote:
Dembele is speler voor Chelsea of Barça"
za 11/10/08 - De Belgen doen het de laatste tijd erg goed in Nederland. Johan Derksen kan niet zwijgen over Moussa Dembele, maar de hoofdredacteur van het weekblad Voetbal International is geen fan van alle Belgen. "Timmy Simons doet alleen voorspelbare dingen", luidt het.
"Zo een talent als Dembele hebben wij in Nederland niet", zegt Derksen in Het Laatste Nieuws. (Belga) "Dembele (foto) heeft de loop van een panter: kracht en souplesse met een fluwelen techniek."

"Als AZ volgend seizoen Europa ingaat, mag je er donder op zeggen dat Dembele bij een grote Spaanse of Engelse club terechtkomt: Barcelona of Chelsea."

"Je ziet zelden een speler die zo sterk is én toch zo sterk is aan de bal."
Nu ie begint te scoren, meteen naar de absolute top? Lijkt me niet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:50:18 #84
123545 DatMeenJeNiet
pi_62316047
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nu ie begint te scoren, meteen naar de absolute top? Lijkt me niet.
Als hij blijft scoren wel. Dat hoeven er overigens geen 30 goals te zijn ofzo. 10 - 15 voldoen voor hem.

In ieder geval de jongen met de meeste potentie op de Nederlandse velden. Technisch heel goed, fysiek ijstersterk en snel genoeg. En het meest belangrijk: mentaal uitstekend. Heeft alles wat een spits in de wereldtop nodig heeft tegenwoordig.
pi_62316226
Hij had altijd wel veel potentie, maar het lijkt erop dat ie nu pas begint te scoren. Iets dat nog ontbrak.
En als AZ goed speelt, speelt Dembele fantastisch. Maar zoals vorig seizoen, toen het niet liep bij AZ, deed Dembele vaak nog z'n best om negatief op te vallen.

Maar nu al Chelsea of Barcelona gaan roepen is mij nog te vroeg.
pi_62319092
Geef Moussa nog een jaar of twee. Als hij zijn voetjes op de grond houdt, kan hij nog bij een Europese topclub belanden. Begint nu ook regelmatig te scoren, inderdaad.
pi_65908204
quote:
Dembele: "Veel te danken aan Kluivert en Arveladze"
10 februari 2009

De afgelopen jaren twijfelde niemand er aan dat Moussa Dembele een goede voetballer was, maar zijn productiviteit liet altijd te wensen over. Bij AZ maakte hij nooit meer dan zes goals per seizoen en dat is eigenlijk veel te weinig voor de spits van een topclub. Dit seizoen loopt het afwerken echter een stuk beter bij de Belg. In elf wedstrijden maakte hij al vijf treffers, een gemiddelde van één op twee.

Deze vooruitgang is volgens Dembele een gevolg van zijn samenwerking met spitsentrainer Shota Arveladze en Patrick Kluivert, die stage loopt in Alkmaar. "Ik heb heel veel te danken aan Patrick Kluivert en Shota Arveladze. Met hen blijf ik geregeld na op training. Dan werken we aan de details, die vaak het verschil maken op het hoogste niveau", zegt Dembele in het Gazet van Antwerpen.

"Maar er is ook wat geluk mee gemoeid", haast hij zich te zeggen. "Net toen ik weer inzetbaar was, viel Ari uit met een blessure. Zo kreeg ik snel weer een basisplaats in een vlot draaiende ploeg. Daar put je heel wat vertrouwen uit. Maar ik ben nog niet opnieuw op topniveau, hoor. Ook fysiek moet ik nog heel wat sterker worden."

Dembele was dit seizoen lang uit de roulatie door een knieblessure, opgelopen in de warming-up van het oefenduel tussen België en Spanje. "De onzekerheid achteraf was zeker zo erg. Ik heb niet snel last van stress, maar op een bepaald moment ging ik toch twijfelen. Ik vroeg me zelfs af of ik nog op het hoogste niveau zou kunnen spelen", blikt de pas 21-jarige spits terug op zijn blessureperiode.
pi_65919626
Ga nou godverdomme is meer scoren!
pi_66797511
quote:
‘Wenger wil Moussa Dembélé’

AMSTERDAM - Het is zeker niet de betrouwbaarste krant van Engeland, maar de Daily Mirror kwam zaterdag wel met opmerkelijk nieuws: Arsenal-trainer Arsène Wenger wil Moussa Dembélé naar Londen halen

De Belg van AZ was dit seizoen lang geblesseerd, maar keerde opmerkelijk sterk terug. Hij heroverde al snel zijn plek in de Alkmaarse basis.

Dembélé is bezig aan zijn derde seizoen bij AZ. Hij kwam één seizoen uit voor Willem II en speelde daarvoor voor Germinal Beerschot.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66797571
Voor 5,5 miljoen euro trouwens.
pi_66797590
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:17 schreef Breach het volgende:

[..]
Ik las ergens dat Arsenal weer voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en een bedrag van, hou je vast, 5,5 miljoen zou willen neerleggen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66797614
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik las ergens dat Arsenal weer voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en een bedrag van, hou je vast, 5,5 miljoen zou willen neerleggen.
Hoeveel vinden jullie hem waard dan?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66797672
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:22 schreef Breach het volgende:

[..]

Hoeveel vinden jullie hem waard dan?
Minimaal het dubbele imo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_66797700
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:24 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Minimaal het dubbele imo.
Dat vind ik ook wel realistisch. Maar ook niet heel veel meer. Het blijft een speler die in mijn ogen te moeilijk scoort. Maar het is natuurlijk wel een gast waar je voor naar het stadion gaat.
pi_66797831
Laat die gast ff lekker bij AZ blijven
pi_66797926
Voor 5,5 mln zou ik lekker nog een jaartje bij AZ schitteren. Hoop ik dan. Daarna is ie 20 waard
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:46:45 #97
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_66799613
Dembele gaat geen topclub-speler worden, ben ik bang. Nog 1 jaar bij AZ en dan gaat hij naar Hertha BSC ofzo.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_66799896
Ik weet niet meer hoeveel Liverpool betaalde voor Babel, maar deze jongen is minimaal hetzelfde waard. Al heeft hij nog veel beperkingen vind ik.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:12:08 #99
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66800245
5,5 miljoen

Natuurlijk moet Dembélé nog wat aan z'n doelgerichtheid werken, maar hij gaat dit jaar met sprongen vooruit. Tegen NAC ook weer een fraaie gescoord, en daarvoor nog de 3-0 tegen Groningen. Als ie dan doelpunten maakt zijn het sowieso altijd mooie. En wanneer je de rest van z'n spel bekijkt, zie je gewoon dat ie eigenlijk alles heeft om een absolute topspeler te worden.

Maar goed, Arsenal denkt dus weer eens dat Nederland nog steeds de kringloopwinkel is die het ooit was. Pech gehad, bijzondere voetballers als Moussa gaan dus echt niet meer weg voor dit soort schijntjes. Dat is godbetert nog minder dan waar AZ zelf Pelle voor gehaald heeft, zelfs al was die ook veel te duur.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 07-03-2009 16:19:10 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:17:04 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66811523
Volgens Dirk Scheringa heeft zijn bedrijf het uitstekend gedaan in 2008, dus voor het geld zal Dembele niet verkocht hoeven te worden. Wel achterlijk, als hij bij Ajax zou spelen zou minimaal het drievoudige geboden zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:31:54 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66811905
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef Genius-F het volgende:
Ik weet niet meer hoeveel Liverpool betaalde voor Babel, maar deze jongen is minimaal hetzelfde waard. Al heeft hij nog veel beperkingen vind ik.
Maar hij is echt wel beter dan Babel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:39:17 #102
123545 DatMeenJeNiet
pi_66812098
Sowieso niet minder dan 20 vragen en eigenlijk nog proberen een jaartje erbij te houden. Deze jongen heeft alles om de top te halen. Doelpunten maken is zijn manco, maar als aanvaller is dat niet vereist als je andere kwaliteiten hebt. Hij kan ook wel wat meer gogme ( ) gebruiken. Nog één jaartje AZ (met hopelijk CL) en dan is hij rijp voor een grote stap hogerop.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:49:21 #103
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66812364
Die gast moet AZ niet laten gaan en daarnaast zou hij zelf ook niet aan een vertrek moeten denken. Kan volgend jaar, als hij vrijwel zeker in de CL mag spelen, alleen maar beter worden. Na een transfer is dat nog maar de vraag. In het buitenland is het weer zo'n 'investering voor de toekomst'.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:01:44 #104
13462 BansheeBoy
pi_66812740
Ik zie een Giggs scenario wel zitten voor hem. Gewoon een leven lang verbonden zijn aan AZ. Perfect!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:02:49 #105
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812766
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie een Giggs scenario wel zitten voor hem. Gewoon een leven lang verbonden zijn aan AZ. Perfect!

²
Een ook nooit op een groot eindtoernooi mogen schitteren met België
pi_66813671
5,5 miljoen bieden is een belediging.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:41:25 #107
13462 BansheeBoy
pi_66813862
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:33 schreef heiden6 het volgende:
5,5 miljoen bieden is een belediging.
mee eens. Hij is minstens 15 waard.

²
pi_66814361
AZ zal Dembele echt niet voor minder dan 15 mil laten gaan denk ik. En groot gelijk hebben ze.
pi_66818269
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef Genius-F het volgende:
Babel heeft pas beperkingen...
pi_66826102
quote:
Op zondag 8 maart 2009 07:32 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Babel heeft pas beperkingen...
Daar wil ik het niet over hebben, overschatte speler.
pi_69283059
quote:
'Dembélé snel naar Fiorentina'

AZ-aanvaller Moussa Dembélé maakt snel de overstap naar het Italiaanse Fiorentina, althans dat meldt zijn Italiaanse zaakwaarnemer Luca Pellizon.

"Er valt weinig meer te overbruggen tussen AZ en die club. Ik denk dat alles snel geregeld kan zijn", zegt de Italiaanse spelersmakelaar in De Telegraaf. Pellizon werkt in deze zaak samen met de officiële zaakwaarnemer van Dembélé, Patrick Vervoort.

Vervoort wil echter nog niet te hard van stapel lopen. Hij heeft het over meer belangstelling, ook AC Milan, Juventus en Genoa zijn geïnteresseerd. "Er is weliswaar interesse van Fiorentina, maar het is nog niet zover als wordt gesteld. Er is meer interesse van Italiaanse clubs."
pi_69284257
Fiorentina, dat was voor die andere Belg (Vandenborre) ook al zo'n succes.

Al heeft Dembele wel wat meer talent en kwaliteit.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:44:51 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69288081
Opmerkelijk dat Italië sinds lange tijd weer shopt in Nederland.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:48:08 #114
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69288212
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:44 schreef TC03 het volgende:
Opmerkelijk dat Italië sinds lange tijd weer shopt in Nederland.
ach er is altijd wel interesse, maar ze zijn daar ook de rijksten niet meer...
pi_69292666
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Pellizon Tijdens de Olympische Spelen was het ook al 99% rond met Juventus. De kans dat we Dembele kwijt raken is vrij reeel, maar die Pellizon vertrouw ik voor geen meter.
pi_69292738
Dembele is een goede voetballer. Daar kan je flink voor vangen
pi_69413739
Hoe staat het met de geruchten?
pi_69413864
quote:
Marcel Brands, directeur technische zaken AZ, ontkent tegen Sportweek met kracht dat Moussa Dembélé dicht bij een overeenkomst met Fiorentina zou zijn. Diverse media meldden dat de aanvaller al rond zou zijn met de club uit de Serie A. “Ik had het ook gelezen, dus ik heb meteen contact opgenomen met zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort. Maar die bezwoer me dat het allemaal uit de lucht gegrepen was. Ook zijn we niet bezig met Boudewijn Zenden. We hebben niemand nodig voor de linkerkant. We streven ernaar deze selectie intact te houden. Alleen als topclubs forse bedragen gaan bieden, wordt het een ander verhaal. Dan kun je spelers moeilijk tegenhouden.”
bron: Sportweek.nl
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_69413927
Ik kan me toch voorstellen dat Koeman wel graag een ervaren kutaankoop wil doen voor de CL.

Maargoed, das het verkeerde topic. Ik vraag me ook af of Dembele zelf naar Fiorentina wil, iemand daar wat over? Nog een jaartje AZ met iets meet goals en je kunt naar een écht topclub.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:56:38 #120
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_69429277
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Ik kan me toch voorstellen dat Koeman wel graag een ervaren kutaankoop wil doen voor de CL.

Maargoed, das het verkeerde topic. Ik vraag me ook af of Dembele zelf naar Fiorentina wil, iemand daar wat over? Nog een jaartje AZ met iets meet goals en je kunt naar een écht topclub.
Voetbalt Bob Peeters nog? Of nog beter: Danko Lazovic!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_69444681
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Voetbalt Bob Peeters nog? Of nog beter: Danko Lazovic!
Bob is commetator of zelfs presentator dacht ik. Danko is tegenwoordig shoarmaboer in Eindhoven.
Charisteas heeft een grieksrestaurant in Duitsland geopend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:06:37 #122
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69496895
Dat ik nog niet eerder in dit topic gepost heb

Anyways, beresterke speler met prima techniek en goed schot. In de laatste competitiewedstrijd tegen ons ook weer zo goed als ongrijpbaar. Kan zo mee in de Europese subtop en wie weet op termijn in de Europese top. Hij moet alleen nog even wat doelgerichter worden (hoewel hij er toch ook dit seizoen nog 10 heeft gemaakt..). Wordt in juli pas 22 jaar, maar heeft er al een 5-6 seizoenen op het hoogste niveau (Germinal, Willem II en AZ) op zitten.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69627522
quote:
Italië lyrisch over indrukwekkende Dembélé

Mocht Mousse Dembélé komende zomer besluiten te vertrekken bij AZ dan lijkt Italië de meest voor de hand liggende bestemming. Het land is wild van de Belgische aanvaller, onder meer vanwege zijn goede prestaties tijdens de Olympische Spelen.

Nadat afgelopen week Genoa al te kennen gaf de speler van de Nederlandse landskampioen als een 'zeer interessante optie' te beschouwen, heeft de zaakwaarnemer van Dembélé in gesprek met Het Nieuwsblad aangegeven dat er meer serieuze interesse is vanuit Italië. Ook Juventus en Fiorentina volgen Dembélé nadrukkelijk.

"Ook Fiorentina en Juventus hebben serieuze interesse", zo stelt Patrick Vervoort. "De Italiaanse interesse heeft alles te maken met de Olympische Spelen, waar Dembélé schitterde tegen Italië. Zijn naam stond toen in alle Italiaanse kranten en nadien zijn die clubs hem nadrukkelijk blijven volgen."

Tijdens de Olympische Spelen in Peking vesloeg België Italië met 3-2. Deze uitslag kwam mede tot stand door een ontketende Dembélé. De AZ-speler tekende voor twee treffers tegen de Italianen.
pi_69640730
quote:
quote:
The midfielder of Congolese origin
Congo, Mali... er wonen in ieder geval veel negers
pi_69887433
quote:
Chelsea en Sevilla in de markt voor Dembélé

De kans dat Moussa Dembélé aan het begin van de competitie nog bij AZ onder contract staat lijkt met de dag kleiner te worden. Naast het rijtje Italiaanse clubs met interesse, hebben nu ook Chelsea en Sevilla hun belangstelling kenbaar gemaakt.

De Engelse en Spaanse club hebben dat gedaan bij Patrick Vervoort, de zaakwaarnemer van Dembélé. "Maar meer dan dat is er op dit moment nog niet", zo zegt Vervoort tegenover Het Nieuwsblad.

Hoewel nog geen enkele club concreet is geworden, lijkt Dembélé uit te gaan van een vertrek. "Moussa heeft te kennen gegeven dat hij open staat voor andere clubs. Momenteel gaat hij ervan uit dat hij vertrekt. Maar het is afwachten welke interesse er concreet wordt en of er zich iemand meldt bij AZ. Een voorkeur voor een competitie heeft Moussa niet uitgesproken", aldus Vervoort.

Naast Chelsea en Sevilla is de interesse van Fiorentina, Genoa, Juventus, Internazionale en AC Milan al langer bekend. Mocht Dembélé vertrekken bij AZ, waar hij 88 competitieduels speelde, dan gaat hij naar zijn vierde club in zijn loopbaan. Eerder was de Belg al actief voor Germinal Beerschot en Willem II.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:02:40 #127
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69887557
Reken maar dat ze flink zullen (moeten) betalen voor Moussa! Die gaat niet voor een appel en een ei weg. Dus ik gok op een 15miljoen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:38:42 #128
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69962800
quote:
Chelsea wil Dembele jaar bij AZ laten rijpen
vr 12/06/2009 - 07:50
Chelsea wil een speciale constructie opzetten om Moussa Dembele aan te werven. De Engelse topclub wil de Rode Duivel nu al aankopen, maar hem nog een jaar bij de Nederlandse club AZ laten rijpen.

Lees ook:
"Dembele gaat ervan uit dat hij vertrekt"
Moussa Dembele (foto) staat niet weigerachtig tegen over het voorstel.
Belga "Ik zeg zeker niet neen tegen zo'n constructie", laat hij aan de krant Het Laatste Nieuws weten. "Ik zit immers in een goed parket. Ik kan zowel blijven bij AZ, waar ik uitstekend zit, als verhuizen naar een buitenlandse club."

Chelsea wil Dembele nog een jaar Champions League-ervaring laten opdoen bij de Nederlandse landskampioen AZ. In 2010 zou hij dan naar Chelsea vertrekken.

Naast Chelsea hebben ook Sevilla, Milan, Juventus, Fiorentina en Genoa interesse in Dembele.
Nog een jaar, dat lijkt me wat gek, zo extreem jong is dembele toch niet meer.
pi_69962942
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:38 schreef Beregd het volgende:

[..]

Het gaat om de CL-ervaring. Ervaring in de mickey-mouse competitie zegt niet zo veel als je ineens bij Chelsea moet spelen.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:48:26 #130
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69962951
Maar dan moeten ze 20miljoen betalen zei Brands al...
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69963063
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar dan moeten ze 20miljoen betalen zei Brands al...
Dat is ie ook wel waard lijkt me. Als wij al 13 milj. kunnen vangen voor Vermaelen ....
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:25:17 #132
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69963764
quote:

[..]

Hele goeie deal
pi_69964078
quote:

[..]

Jij vindt 21 of 22 jaar niet jong?
pi_69964126
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:54 schreef toma het volgende:

[..]

Dat is ie ook wel waard lijkt me. Als wij al 13 milj. kunnen vangen voor Vermaelen ....
Say what

Iets waard zijn en het krijgen is heel wat anders he. Dembele is 6-7 miljoen waard. Maximaal. Bovendien is een club als Chelsea veel te hoog gegrepen. Doe eerst nog maar een tussenstation.
pi_69964259
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Say what

Iets waard zijn en het krijgen is heel wat anders he. Dembele is 6-7 miljoen waard. Maximaal. Bovendien is een club als Chelsea veel te hoog gegrepen. Doe eerst nog maar een tussenstation.
Dan kijk jij toch heel anders tegen Dembele aan als ik. Vind hem één van de beste spelers uit de eredivisie. Gezien zijn leeftijd is ie zo'n tussen de 15 en 20 miljoen waard.
pi_69964325
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:46 schreef toma het volgende:

[..]

Dan kijk jij toch heel anders tegen Dembele aan als ik. Vind hem één van de beste spelers uit de eredivisie. Gezien zijn leeftijd is ie zo'n tussen de 15 en 20 miljoen waard.
Dat is dus net zoveel als waarvoor Cristiano Ronaldo (op praktisch dezelfde leeftijd) naar Manchester United vertrok?

Dembélé heeft dit op zn sheet staan Totalen: 142 30. Dat lijkt scorebordjournalistiek. Maar 1 op de 5 wedstrijden scoren is gewoon dramatisch voor een spits. NIet erg zou je zeggen, als ie maar assists geeft. Maar dat valt ook nog dik tegen. Dus ben je in mijn ogen geen 15 miljoen waard. Ook niet omdat ie 22 is.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:51:36 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69964356
kheb, buiten die ene goal, ook niet zoveel goeds gezien dat ik hem op Chelsea inschat. Lijkt me ook geen wijze stap, want hij zal wel niet wekelijks spelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69964470
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:50 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is dus net zoveel als waarvoor Cristiano Ronaldo (op praktisch dezelfde leeftijd) naar Manchester United vertrok?

Dembélé heeft dit op zn sheet staan Totalen: 142 30. Dat lijkt scorebordjournalistiek. Maar 1 op de 5 wedstrijden scoren is gewoon dramatisch voor een spits. NIet erg zou je zeggen, als ie maar assists geeft. Maar dat valt ook nog dik tegen. Dus ben je in mijn ogen geen 15 miljoen waard. Ook niet omdat ie 22 is.
Precies zoals je zelf zegt, scorebordjournalistiek. Vind Dembele ook geen echte goalgetter. Hij heeft dit seizoen ook vaak als rechtshalf / rechtsbuiten gespeeld. Die jongen is niet alleen erg sterk maar heeft ook nog eens een geweldige techniek. Als zijn rendement beter wordt dan is het echt een wereldtopper.
pi_69964511
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef toma het volgende:

[..]

Precies zoals je zelf zegt, scorebordjournalistiek. Vind Dembele ook geen echte goalgetter. Hij heeft dit seizoen ook vaak als rechtshalf / rechtsbuiten gespeeld. Die jongen is niet alleen erg sterk maar heeft ook nog eens een geweldige techniek. Als zijn rendement beter wordt dan is het echt een wereldtopper.
Nee, juist geen scorebordjournalistiek. Je gaat geen 20 miljoen aftikken in de hoop dat iemands rendement beter wordt. Bij topclubs moet je er vanaf minuut 1 elke wedstrijd staan, anders ga je door de zijdeur af en kun je de rest van je carrière bij net-niet clubs als Everton en Borussia Dortmund gaan spelen.

Sowieso vind ik niet dat er ook maar één iemand in de Eredivisie loopt die 20 miljoen waard is.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:18:53 #140
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69965031
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij vindt 21 of 22 jaar niet jong?
zeg ik dat?
pi_69965062
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Beregd het volgende:

[..]

zeg ik dat?
quote:
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:23:11 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69965150
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Nee, juist geen scorebordjournalistiek. Je gaat geen 20 miljoen aftikken in de hoop dat iemands rendement beter wordt. Bij topclubs moet je er vanaf minuut 1 elke wedstrijd staan, anders ga je door de zijdeur af en kun je de rest van je carrière bij net-niet clubs als Everton en Borussia Dortmund gaan spelen.

Sowieso vind ik niet dat er ook maar één iemand in de Eredivisie loopt die 20 miljoen waard is.
Suarez?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:24:07 #143
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69965186
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

ik zeg niet extreem jong, sukkel.

daarmee impliceer ik eigenlijk al dat hij wel nog jong is, maar oud genoeg om bij een topclub te gaan spelen. Ik vermoed dat hij bij chelsea, zelfs met bankzitten, veel meer zal leren dan nog een jaar bij AZ.
pi_69965200
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Suarez?
Dat zal vast voor hem betaald worden. Maar waard is hij het niet. Zoals de hele voetbalmarkt zwaar overschat is. Maar goed dat is een discussie die hier niet thuis hoort.
pi_69965310
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Daarom willen ze hem toch ook meteen een jaar verhuren aan AZ om hem op het allerhoogste niveau ervaring op te laten doen. En of ie het waard is? Dat is een ander verhaal maar het zal wellicht voor hem neergelegd worden.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:28:31 #146
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69965323
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat zal vast voor hem betaald worden. Maar waard is hij het niet. Zoals de hele voetbalmarkt zwaar overschat is. Maar goed dat is een discussie die hier niet thuis hoort.
welke waarde anders dan de marktwaarde kan je aan een speler hangen dan?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69965381
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

welke waarde anders dan de marktwaarde kan je aan een speler hangen dan?
Zijn kwaliteiten ofzo?

En daar ging mijn discussietje met toma ook over trouwens. Ik ga niet zeggen dat het niet betaald wordt (al vind ik 20 miljoen echt véél), maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt, dan is hij het absoluut niet waard.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:34:05 #148
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69965482
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:46 schreef toma het volgende:

[..]

amen... 6 miljoen voor Dembele gaat helemaal nergens over natuurlijk.
Ik denk dat AZ ook wel een miljoen of 15 gaat pakken.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:45:25 #149
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69965819
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef Breach het volgende:

[..]

Zijn kwaliteiten ofzo?

En daar ging mijn discussietje met toma ook over trouwens. Ik ga niet zeggen dat het niet betaald wordt (al vind ik 20 miljoen echt véél), maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt, dan is hij het absoluut niet waard.
Ja en de waarde van die kwaliteit wordt door de markt bepaald. Hoe wil je het anders doen?

Goed schot: 3 miljoen
Penaltykoning: 1 miljoen
Goede schaar in huis: 1 miljoen
Goede eindpass: 2 miljoen

etc etc. Afvinken en kijken wat de som is ?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69995928
quote:
AZ dreigt Dembélé kwijt te raken

ALKMAAR - De Italiaanse voetbalclub Genoa heeft zich officieel bij AZ gemeld voor Moussa Dembélé.

De verrassende nummer vijf van de Serie A wil de Belgische aanvaller graag overnemen van de kampioen van Nederland. Dat bevestigde zaterdag een woordvoerder van AZ. Ook Chelsea zou concrete interesse hebben in de 21-jarige Belg.

Dembélé heeft nog een contract tot medio 2011 in Alkmaar. AZ deed de Belg enkele maanden geleden een voorstel zijn contract open te breken en te verlengen, maar dat zag Dembélé niet zitten.

De sterke aanvaller maakte afgelopen seizoen tien doelpunten in 23 competitiewedstrijden. Vanwege een knieblessure kon de Belgisch international enkele maanden niet voetballen.

Willem II

De spits verruilde in 2006 Willem II voor AZ. Eerder speelde hij in zijn vaderland bij Germinal Beerschot.

Ronald Koeman, de nieuwe trainer van AZ, zei vrijdag na zijn eerste trainingssessie in Alkmaar te hopen dat topspelers als Dembélé in Alkmaar blijven.

''Maar dat het nu nog stil is, zegt me niets. Ik ga daar ook geen negatieve energie aan verspillen, ik kan er toch niets aan doen'', aldus Koeman.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:04:54 #151
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69996048
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Say what

Iets waard zijn en het krijgen is heel wat anders he. Dembele is 6-7 miljoen waard. Maximaal.
laat me niet lachen
zo kan je wel over elke speler beginnen. In mijn ogen is vermaelen maar 1 miljoen waard. maar iets waard zijn en het krijgen is iets heel anders
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69996104
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

laat me niet lachen
zo kan je wel over elke speler beginnen. In mijn ogen is vermaelen maar 1 miljoen waard. maar iets waard zijn en het krijgen is iets heel anders
Jullie schijnen niet te snappen dat clubs als Real, Manchester, Chelsea etc gewoon maar met een bedrag smijten. En dan vervolgens wordt de kwaliteit van de speler daaraan gerelateerd. Bullshit wat mij betreft. Maar we zullen zien..
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:06:21 #153
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69997581
Dembélé is wel zo'n 15-20 miljoen waard. Een Babel vertrok ook al voor 18 miljoen. Let's face facts: Dembélé heeft ontzettend veel potentie. En als die er allemaal uitkomt is hij voor de club die 15-20 miljoen betaalde weer het dubbele waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 13-06-2009 19:26:52 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_70281044
quote:
Dembélé: "Goede kans dat ik blijf"

Al maanden waait er een onophoudelijke geruchtenstroom rond AZ-speler Moussa Dembélé. De spits wordt er zelf niet warm of koud van en zei maandag zelfs dat er een goede kans is dat hij in Alkmaar blijft.

Dembélé sloot maandagochtend, samen met de overige Belgen, aan bij de selectie van de nieuwbakken coach Ronald Koeman. De 21-jarige aanvaller staat veelvuldig in de belangstelling van grote Europese clubs (AC Milan, Chelsea, Juventus en Valencia zijn slechts een kleine greep), maar tot een transfer kwam het tot dusver niet.

Ondanks hele rijen clubs schat Dembélé een vertrek niet eens zo hoog in. "Er is een goede kans dat ik blijf", liet hij optekenen door het Noordhollands Dagblad. Voor de rest blijft zijn standpunt bij het oude. Als er een club komt waar Dembélé een goed gevoel bij heeft, en die met AZ tot een vergelijk komt, dan is het mogelijk dat hij vertrekt.

De Belgisch international werd vorig seizoen door Louis van Gaal lang niet altijd als spits gebruikt. Vooral na zijn blessure stond Dembélé vaak aan de rechterkant van het middenveld. Een vaste positie gaat hij bij Koeman niet claimen. "Ik weet nog niet wat de plannen van de trainer zijn, want ik heb nog niet met hem gesproken", zegt hij. "Maar ik zal geen bepaalde positie eisen. Ik speel waar de trainer mij nodig heeft en waar hij vindt dat het het beste is."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:27:30 #155
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70282039

Lekker makkelijk om dat nu te zeggen nu het "einde" in zicht is...
pi_70348234
quote:
Dembélé was niet in Genua voor transfer

Genoa is tot dusver de enige club die concreet is voor Moussa Dembélé. Italiaanse media melden zelfs dat de Belg al in Genua is om de transfer af te ronden, maar die berichtgeving is niet juist.

Dat zegt zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort tegenover Sporza. "Hier klopt niets van. Dembele is niet in Genua geweest, al is Genoa wel de enige ploeg die al concreet met AZ heeft gepraat."

Vooralsnog is Genoa wel de enige club die zich bij AZ heeft gemeld. Onduidelijk is dan ook nog waar de toekomst van Dembélé ligt. "Ploegen als Tottenham, Chelsea en Sevilla hebben wel interesse in Moussa, maar hadden nog geen gesprek met AZ",vervolgt Vervoort. "Wij hebben wel constant contact met die ploegen."

"Dembele is met AZ aan de voorbereiding begonnen en belt me niet elke dag om te vragen hoe het zit. De markt beweegt nauwelijks, behalve bij Real Madrid en Manchester City. Maar alles kan nog."
Overigens krijgt Willem II schijnbaar 15% van de transfersom.
pi_70348254
Nee hij is naar Como geweest om daar te onderhandelen bij een wegrestaurant

Zou me verbazen als hij blijft, slimme zaak van Willem II om 15% te houden
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:04:40 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70348765
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hij is naar Como geweest om daar te onderhandelen bij een wegrestaurant

Zou me verbazen als hij blijft, slimme zaak van Willem II om 15% te houden
Idd. Genua is gewoon een goede stap voor Dembelé.
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:06:48 #159
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70348808
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Op competititiegebied wel. Op Europees gebied niet.
pi_70348863
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

De nummer 1 spits is weg. Volop kansen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 14:26:29 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76437482
quote:

Dembélé wil zo snel mogelijk weg bij AZ

ALKMAAR - Moussa Dembélé heeft het gezien bij AZ en wil nog deze winter verkassen naar een buitenlandse club. Vooral de Serie A bevalt hem wel. ,,Ik gaf de Italiaans voetbalmakelaar Gabriele Savino opdracht om Dembélé bij Juventus en AC Milan onder de aandacht te brengen,'' verkondigt Dembélés zaakwaarnemer Patrick Vervoort.

,,Op een gegeven moment heb je een andere omgeving nodig, maar iets concreets is er voorlopig nog niet,'' zei Vervoort dinsdag tegen de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Vorige zomer klopte Genua aan, maar dat bod legden de Alkmaarders resoluut naast zich neer. Van Chelsea, Tottenham en Sevilla hoorde Vervoort niets meer. Vermoedelijk heeft de matige eerste seizoenshelft van Dembélé daar iets mee te maken, maar Vervoort houdt er de moed in. ,,Vorige zomer wilde AZ met het oog op de Champions League niemand laten vertrekken, maar in deze omstandigheden met de povere financiële situatie van AZ zal de club wel iets soepeler zijn."
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76438460
Zou het niet beter zijn als je eerst presteert ?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:50:45 #163
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_76438492
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond hem de laatste tijd ook niet erg goed ofzo.
pi_76441245
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is tegenwoordig niet nodig joh.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_76441773
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:53 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Is tegenwoordig niet nodig joh.
Denk niet dat hij gaat, maar het zou wel flink triest zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')