abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:18:44 #26
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42828934
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 08:17 schreef BobRooney het volgende:
HSV had ook intresse...
HSV helemaal niks dit seizoen! (liever AZ dan)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42829029
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 08:14 schreef opgebaarde het volgende:
Real Madrid schijnt een tijdje of misschien zelfs nog steeds in hem geinteresseerd te zijn
Er zat een delegatie voor hem op de tribune vorig seizoen. Slim van hem om daar niet op in te gaan, want die stap was wel erg groot.
pi_42829058
Fuk, is het een Belg?
Nou ja, iig geen Duitser he

Maar het is echt heel fijn om te zien wat die allemaal kan, is gewoon echt lekker om te zien (hoe hij speelt ja)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42829085
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Daarom is die Dick Scheringa zo grappig
En ondertussen huilt hij, omdat Ajax enorme bedragen voor zijn bejaarde spelers (Lindenbergh, Perez) wil betalen

Leen van Frisia
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:27:02 #30
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42829086
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Fuk, is het een Belg?
Nee het is een halve malinees
pi_42829138
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

En ondertussen huilt hij, omdat Ajax enorme bedragen voor zijn bejaarde spelers (Lindenbergh, Perez) wil betalen

Leen van Frisia
Hij weigerde Van Geel toegang tot het AZ stadion en is de stom om te zien dat hij hetzelfde al tig keer erger heeft gedaan bij 2 andere clubs, komiek is het!

@Barnet_Bee: Inderdaad, knappe en verstandige move van hem, en des te beter voor de Nederlandse competitie
pi_42829240
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Steinberger het volgende:

[..]

Nee het is een halve malinees
Wat had je daar nou weer over te zeuren/kotsen dan?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:37:19 #33
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42829295
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat had je daar nou weer over te zeuren/kotsen dan?
Hetzelfde als wat jij over Belgen en Duitsers te zeuren had.
pi_42832051
Dembele is overigens gewoon geboren in Antwerpen hoor.
pi_42835292
Zat vorig seizoen bijna bij Anderlecht. Die zullen ook flink balen dat ze niet net iets meer moeite gedaan hebben.
pi_42835435
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Heero87 het volgende:
Zat vorig seizoen bijna bij Anderlecht. Die zullen ook flink balen dat ze niet net iets meer moeite gedaan hebben.
Het was een bewuste keuze om voor Willem II te kiezen. Zijn pa, oom en zaakwaarnemer zijn erg bewust bezig met zijn carrière. Bij Anderlecht was de kans groot dat hij op de bank kwam zitten, vandaar dat hij voor Willem II koos. Daar zou hij meer speelkansen krijgen en de kans om zich te ontwikkelen in een aansprekendere competitie.
pi_42835504
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Het was een bewuste keuze om voor Willem II te kiezen. Zijn pa, oom en zaakwaarnemer zijn erg bewust bezig met zijn carrière. Bij Anderlecht was de kans groot dat hij op de bank kwam zitten, vandaar dat hij voor Willem II koos. Daar zou hij meer speelkansen krijgen en de kans om zich te ontwikkelen in een aansprekendere competitie.
Inderdaad, ik trek zijn keuze ook niet in twijfel. Integendeel, Willem II was ongetwijfeld de beste keuze en dat is ook gebleken. Bij Anderlecht had hij nu nog op de bank gezeten.
pi_42835836

mag ooit nog wel eens bij Real komen hoor
pi_42836512
In mijn ogen in potentie een betere spits dan Huntelaar, hij is een beetje van het type Koné alleen dan jonger en sterker, maar net iets minder snel. Ik hoop dat hij ook wat doelgerichter wordt, hoewel hij zich wel helemaal wegcijfert voor het team.

Zijn overstapje bij de 3e goal van gister getuigt ook van groot inzicht.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_42836568
Overstapje...hij wilde volgens mij gewoon een hakje doen...maar miste..
pi_42838206
quote:
Fuk, is het een Belg?
Ik nomineer deze voor quote van de eeuw.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:35:08 #42
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42839303
quote:
Fuk, is het een Belg?

Maar het is echt heel fijn om te zien wat die allemaal kan, is gewoon echt lekker om te zien (hoe hij speelt ja)
Maakt niet uit, de technische staf van Oranje heeft ook ooit naar Davey de Fauw gekeken.

Misschien ben ik wat zuurpruimerig, maar naar mijn idee mist Dembele explosiviteit en is het geen killer/goaltjesdief. Als 2e spits naast een goaltjesdief zal hij goed functioneren, hoe goed zou ik niet weten.
pi_42839742
Tis wellicht een topspits in wording, maar dat hangt van zoveel factoren af dat je daar op dit moment nog weinig zinnigs over kunt zeggen.

Dat 'overstapje' was gisteren trouwens inderdaad gewoon een mislukte hakje achter het standbeen .
pi_42844490
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:35 schreef Stpan het volgende:

[..]

Maakt niet uit, de technische staf van Oranje heeft ook ooit naar Davey de Fauw gekeken.

Misschien ben ik wat zuurpruimerig, maar naar mijn idee mist Dembele explosiviteit en is het geen killer/goaltjesdief. Als 2e spits naast een goaltjesdief zal hij goed functioneren, hoe goed zou ik niet weten.
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Zelf zegt hij dat trouwens ook, dat hij meer zal moeten gaan scoren wil hij de echte top gaan halen. Het is nu vooral een voetballende spits, die wel oogt heeft voor teammaats. Met name Koevermans zou daar prima van kunnen profiteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46908147
  zondag 4 maart 2007 @ 16:18:31 #46
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46908249
Wat gebeurde er een soort Terry verhaal ofzo?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:06:16 #47
15600 BB-King
Long live the King!
pi_46910187
Vorm trapte hem op z'n z'n borstbeen.
Hij kreeg even geen lucht en verloor z'n bewustzijn.

Verder blijkt er niks aan de hand te zijn, kan gewoon spelen volgende keer.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_46916967
Moussa ging er dom in, gelukkig valt het mee.

Hij maakt het dit seizoen wel waar en had het bij het rechte eind door zich niet te laten verhuren. Grote klasse.
That's all folks!
pi_46919420
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Moussa ging er dom in, gelukkig valt het mee.

Hij maakt het dit seizoen wel waar en had het bij het rechte eind door zich niet te laten verhuren. Grote klasse.
Mwah... vooral invalsbeurten en slechts een handjevol doelpunten.
pi_46921513
Dat is al veel meer dan ze voor het seizoen met hem voor ogen hadden. Zes doelpunten is prima, verder maakt hij best veel minuten. Ze wisselen bij AZ voorin wel meer af.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')