HSVquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:17 schreef BobRooney het volgende:
HSV had ook intresse...
Er zat een delegatie voor hem op de tribune vorig seizoen. Slim van hem om daar niet op in te gaan, want die stap was wel erg groot.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:14 schreef opgebaarde het volgende:
Real Madrid schijnt een tijdje of misschien zelfs nog steeds in hem geinteresseerd te zijn
En ondertussen huilt hij, omdat Ajax enorme bedragen voor zijn bejaarde spelers (Lindenbergh, Perez) wil betalenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom is die Dick Scheringa zo grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het is een halve malineesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Fuk, is het een Belg?
Nou ja, iig geen Duitser he
Hij weigerde Van Geel toegang tot het AZ stadion en is de stom om te zien dat hij hetzelfde al tig keer erger heeft gedaan bij 2 andere clubs, komiek is het!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
En ondertussen huilt hij, omdat Ajax enorme bedragen voor zijn bejaarde spelers (Lindenbergh, Perez) wil betalen![]()
Leen van Frisia![]()
Wat had je daar nou weer over te zeuren/kotsen dan?quote:
Hetzelfde als wat jij over Belgen en Duitsers te zeuren had.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat had je daar nou weer over te zeuren/kotsen dan?
Het was een bewuste keuze om voor Willem II te kiezen. Zijn pa, oom en zaakwaarnemer zijn erg bewust bezig met zijn carrière. Bij Anderlecht was de kans groot dat hij op de bank kwam zitten, vandaar dat hij voor Willem II koos. Daar zou hij meer speelkansen krijgen en de kans om zich te ontwikkelen in een aansprekendere competitie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Heero87 het volgende:
Zat vorig seizoen bijna bij Anderlecht. Die zullen ook flink balen dat ze niet net iets meer moeite gedaan hebben.
Inderdaad, ik trek zijn keuze ook niet in twijfel. Integendeel, Willem II was ongetwijfeld de beste keuze en dat is ook gebleken. Bij Anderlecht had hij nu nog op de bank gezeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het was een bewuste keuze om voor Willem II te kiezen. Zijn pa, oom en zaakwaarnemer zijn erg bewust bezig met zijn carrière. Bij Anderlecht was de kans groot dat hij op de bank kwam zitten, vandaar dat hij voor Willem II koos. Daar zou hij meer speelkansen krijgen en de kans om zich te ontwikkelen in een aansprekendere competitie.
Ik nomineer deze voor quote van de eeuw.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Fuk, is het een Belg?
Maakt niet uit, de technische staf van Oranje heeft ook ooit naar Davey de Fauw gekeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Fuk, is het een Belg?
Nou ja, iig geen Duitser he
Maar het is echt heel fijn om te zien wat die allemaal kan, is gewoon echt lekker om te zien (hoe hij speelt ja)
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Zelf zegt hij dat trouwens ook, dat hij meer zal moeten gaan scoren wil hij de echte top gaan halen. Het is nu vooral een voetballende spits, die wel oogt heeft voor teammaats. Met name Koevermans zou daar prima van kunnen profiteren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de technische staf van Oranje heeft ook ooit naar Davey de Fauw gekeken.
Misschien ben ik wat zuurpruimerig, maar naar mijn idee mist Dembele explosiviteit en is het geen killer/goaltjesdief. Als 2e spits naast een goaltjesdief zal hij goed functioneren, hoe goed zou ik niet weten.
Mwah... vooral invalsbeurten en slechts een handjevol doelpunten.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Moussa ging er dom in, gelukkig valt het mee.
Hij maakt het dit seizoen wel waar en had het bij het rechte eind door zich niet te laten verhuren. Grote klasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |