abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:04:54 #151
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69996048
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Say what

Iets waard zijn en het krijgen is heel wat anders he. Dembele is 6-7 miljoen waard. Maximaal.
laat me niet lachen
zo kan je wel over elke speler beginnen. In mijn ogen is vermaelen maar 1 miljoen waard. maar iets waard zijn en het krijgen is iets heel anders
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69996104
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

laat me niet lachen
zo kan je wel over elke speler beginnen. In mijn ogen is vermaelen maar 1 miljoen waard. maar iets waard zijn en het krijgen is iets heel anders
Jullie schijnen niet te snappen dat clubs als Real, Manchester, Chelsea etc gewoon maar met een bedrag smijten. En dan vervolgens wordt de kwaliteit van de speler daaraan gerelateerd. Bullshit wat mij betreft. Maar we zullen zien..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:06:21 #153
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69997581
Dembélé is wel zo'n 15-20 miljoen waard. Een Babel vertrok ook al voor 18 miljoen. Let's face facts: Dembélé heeft ontzettend veel potentie. En als die er allemaal uitkomt is hij voor de club die 15-20 miljoen betaalde weer het dubbele waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 13-06-2009 19:26:52 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_70281044
quote:
Dembélé: "Goede kans dat ik blijf"

Al maanden waait er een onophoudelijke geruchtenstroom rond AZ-speler Moussa Dembélé. De spits wordt er zelf niet warm of koud van en zei maandag zelfs dat er een goede kans is dat hij in Alkmaar blijft.

Dembélé sloot maandagochtend, samen met de overige Belgen, aan bij de selectie van de nieuwbakken coach Ronald Koeman. De 21-jarige aanvaller staat veelvuldig in de belangstelling van grote Europese clubs (AC Milan, Chelsea, Juventus en Valencia zijn slechts een kleine greep), maar tot een transfer kwam het tot dusver niet.

Ondanks hele rijen clubs schat Dembélé een vertrek niet eens zo hoog in. "Er is een goede kans dat ik blijf", liet hij optekenen door het Noordhollands Dagblad. Voor de rest blijft zijn standpunt bij het oude. Als er een club komt waar Dembélé een goed gevoel bij heeft, en die met AZ tot een vergelijk komt, dan is het mogelijk dat hij vertrekt.

De Belgisch international werd vorig seizoen door Louis van Gaal lang niet altijd als spits gebruikt. Vooral na zijn blessure stond Dembélé vaak aan de rechterkant van het middenveld. Een vaste positie gaat hij bij Koeman niet claimen. "Ik weet nog niet wat de plannen van de trainer zijn, want ik heb nog niet met hem gesproken", zegt hij. "Maar ik zal geen bepaalde positie eisen. Ik speel waar de trainer mij nodig heeft en waar hij vindt dat het het beste is."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:27:30 #155
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70282039

Lekker makkelijk om dat nu te zeggen nu het "einde" in zicht is...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70348234
quote:
Dembélé was niet in Genua voor transfer

Genoa is tot dusver de enige club die concreet is voor Moussa Dembélé. Italiaanse media melden zelfs dat de Belg al in Genua is om de transfer af te ronden, maar die berichtgeving is niet juist.

Dat zegt zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort tegenover Sporza. "Hier klopt niets van. Dembele is niet in Genua geweest, al is Genoa wel de enige ploeg die al concreet met AZ heeft gepraat."

Vooralsnog is Genoa wel de enige club die zich bij AZ heeft gemeld. Onduidelijk is dan ook nog waar de toekomst van Dembélé ligt. "Ploegen als Tottenham, Chelsea en Sevilla hebben wel interesse in Moussa, maar hadden nog geen gesprek met AZ",vervolgt Vervoort. "Wij hebben wel constant contact met die ploegen."

"Dembele is met AZ aan de voorbereiding begonnen en belt me niet elke dag om te vragen hoe het zit. De markt beweegt nauwelijks, behalve bij Real Madrid en Manchester City. Maar alles kan nog."
Overigens krijgt Willem II schijnbaar 15% van de transfersom.
pi_70348254
Nee hij is naar Como geweest om daar te onderhandelen bij een wegrestaurant

Zou me verbazen als hij blijft, slimme zaak van Willem II om 15% te houden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:04:40 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70348765
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 08:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hij is naar Como geweest om daar te onderhandelen bij een wegrestaurant

Zou me verbazen als hij blijft, slimme zaak van Willem II om 15% te houden
Idd. Genua is gewoon een goede stap voor Dembelé.
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:06:48 #159
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70348808
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Op competititiegebied wel. Op Europees gebied niet.
pi_70348863
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

De nummer 1 spits is weg. Volop kansen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 14:26:29 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76437482
quote:

Dembélé wil zo snel mogelijk weg bij AZ

ALKMAAR - Moussa Dembélé heeft het gezien bij AZ en wil nog deze winter verkassen naar een buitenlandse club. Vooral de Serie A bevalt hem wel. ,,Ik gaf de Italiaans voetbalmakelaar Gabriele Savino opdracht om Dembélé bij Juventus en AC Milan onder de aandacht te brengen,'' verkondigt Dembélés zaakwaarnemer Patrick Vervoort.

,,Op een gegeven moment heb je een andere omgeving nodig, maar iets concreets is er voorlopig nog niet,'' zei Vervoort dinsdag tegen de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Vorige zomer klopte Genua aan, maar dat bod legden de Alkmaarders resoluut naast zich neer. Van Chelsea, Tottenham en Sevilla hoorde Vervoort niets meer. Vermoedelijk heeft de matige eerste seizoenshelft van Dembélé daar iets mee te maken, maar Vervoort houdt er de moed in. ,,Vorige zomer wilde AZ met het oog op de Champions League niemand laten vertrekken, maar in deze omstandigheden met de povere financiële situatie van AZ zal de club wel iets soepeler zijn."
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76438460
Zou het niet beter zijn als je eerst presteert ?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:50:45 #163
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_76438492
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond hem de laatste tijd ook niet erg goed ofzo.
pi_76441245
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is tegenwoordig niet nodig joh.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_76441773
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:53 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Is tegenwoordig niet nodig joh.
Denk niet dat hij gaat, maar het zou wel flink triest zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')