quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef freecell het volgende:
Groningen mag ook een eigen topic (topic deel 1)
Groningen (Stad) haar eigen topic, deel 2! (topid deel 2)
Groningen (Stad) #3: Chinatown! (topic deel 3)
Groningen Stad #4 (topic deel 4)
Groningen stad #5 - Net na bommenberend (topic deel 5)
Groningen stad #6 - Power to the Drents! (topic deel 6)
Groningen stad #7 Alles & iedereen uit Groningen is tof! (topic deel 7)
Fotopagina's Groningen:
Mooie foto's van de Stad
Meer mooie foto's van de Stad
Nog meer mooie foto's van de Stad
En nog meer...
Groningen in Beeld
Stad en omgeving...
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
NoordNL, Historische foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De wijken van Groningen met hun inwoners (van FOK!):
Badstratenbuurt
Andromache
Beijum website 1, website 2
Cassius, jagster, maok, Whizzkith
De Buitenhof met Kranenburg
Rekkie
Binnenstad
achterhetspoor, Bob., heinl, Joppy, RubberenRobbie, StarGazer, Tabu, zijle
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenstad-Oost
kamstra, pannaking_, Soulshaker, Tommeke
[afbeelding]
Coendersborg
Concordiabuurt (zie Tuinwijk)
Corpus den Hoorn
The_Obdurate_Ozjish
Dorkwerd
Driebond
Drielanden
Eemskanaal
Eemspoort
Engelbert
Europapark
[afbeelding]
[afbeelding]
Euvelgunne
Gravenburg
Londemanmp
Grunobuurt
U
De Held
Heemwerd website 1, website 2
Helpman
gelly
Herewegbuurt
TARAraboemdijee
[afbeelding]
Hoendiep
Hoogkerk
Renesite
[afbeelding]
[afbeelding]
De Hoogte
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoornse Meer
[afbeelding]
Hoornse Park
Hortusbuurt
Gizmo112, Gollemrulez, slinxxx, Symer
Indische Buurt (zie Korrewegwijk)
Kardinge
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klein Martijn
Korrewegwijk met Indische Buurt en West-Indische Buurt
DragonRoque, einfach_mich, Ephemera, FLR, Goldmund
Kostverloren
nietzman
Kranenburg (zie Buitenhof)
Laanhuizen
S-Two
Leegkerk
Lewenborg
De Linie
De Meeuwen
Middelbert
Noorddijk
Noorderhoogebrug
Noorderplantsoenbuurt
Cruoninga
[afbeelding]
Oosterhoogebrug
Oosterparkwijk
Crack_david, Ladylicious, Sebas.
Oosterpoortbuurt met Zuiderpark
Ilske, PAA-053, Quispi
Oranjewijk
Paddepoel
BdR, Leopold_Stotch, Miss_kausalaya
[afbeelding]
Peizerweg
Piccardthof
Reitdiep
Rivierenbuurt
Duderinnetje, MaxPower, Queen_Bee, Viking84
[afbeelding]
Roodehaan
Ruischerbrug
Ruischerwaard
Bullet-tooth
Schildersbuurt
clauwheee, detulp050, Dopke, Hooghoudt, Laura 2000, MaxMark, Noca, pierce
[afbeelding]
Selwerd (met Selwerderhof)
Jurrio, paddy, Pesto, Poerkie, Sport_Life, teigan, Wiets
[afbeelding]
Selwerderwijk (zie De Hoogte)
Slaperstil
Stadsparkwijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stationsbuurt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ter Borch
Tuinwijk/Concordiabuurt
dingendoener
Ulgersmaborg-Noord
Ulgersmaborg-Zuid
Ulgersmaweg
Van Starkenborgh
Sebasser
Villabuurt
Vinkhuizen
captain.lefteye, DevilsAndDust, freecell, SuperWeber, tvdleur
[afbeelding]
De Vogels
West-Indische Buurt (zie Korrewegwijk)
De Wijert
ChipsZak.
De Wijert Zuid
Winschoterdiep
Zeeheldenbuurt
Xebrozius
Zernikecomplex
Zuiderpark (zie Oosterpoortbuurt)
Deze OP vind je hier!
Daar kunnen met gemak(nouja) zo'n 17 mensen in, leert de ervaringquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in mijn immense kamer van wel 11m2 hoor.![]()
Zie laatste zin in de OP.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:35 schreef Bob. het volgende:
Ja sorry dat ik hem niet opende nadat ik wel de laatste post had gedaan, maar ik snap nog niet echt waar ik die OP dan vandaan zou moeten toveren enzo.
Gaat nog even durenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke.Weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
![]()
Ik wist het ook niet, toen heb ik de OP even gelezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke.Weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
![]()
En nog met een toffe TT ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, toen heb ik de OP even gelezen
Ik vind het wel cool dat ik hem geopend heb![]()
Zelf toevoegen in de WIKIquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Jegorex het volgende:
Mijn naam staat nog niet in de OP
* Jegorex woont in Paddepoel![]()
Het is me geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
freecell kan de OP nog binnen 48 wijzigen, anders komt er wel een modje (Rekkie of Renesite) die het misschien wel voor je willen aanpassenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is me gelukt![]()
Nu moet ik nog een heel topic wachten totdat ik in de OP sta![]()
Dan moet Freecell dat wel snappenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
freecell kan de OP nog binnen 48 wijzigen, anders komt er wel een modje (Rekkie of Renesite) die het misschien wel voor je willen aanpassen
Gewoon de (ge-update) WIKI nog een keer in de OP gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet Freecell dat wel snappen
Moet Freecell wel eerst even opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon de (ge-update) WIKI nog een keer in de OP gooien
Ik dénk dat ze dat zelf wel snapt he.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Moet Freecell wel eerst even op [afbeelding] drukken![]()
Beter te veel informatie dan te weinig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dénk dat ze dat zelf wel snapt he.
Ah jong, dan log je ff als haar inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Freecell vroeg zich alleen af of de wiki nu wel up to date was, aangezien ze Jegorex niet erin zag staan, alleen cijfertjes
Anyway, ze zal vast wel ff een edit doen binnenkort
Ik ook, ik was laatst de naam vergeten toen ik met de taxi naar huis wilde ..na een avondje stappenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Jegorex het volgende:
Mijn naam staat nog niet in de OP
* Jegorex woont in Paddepoel![]()
Wij zijn een keer na een avondje stappen met taxi en al verdwaald in Beijumquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik ook, ik was laatst de naam vergeten toen ik met de taxi naar huis wilde ..na een avondje stappen![]()
Hekken, van die hekken die een springer halverwege het gebouw opvangt. Dan is ie ook wel dood, hij blij, wij blij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef teigan het volgende:
Ze gaan nu praten over maatregelen voor op de toren...
alsof het wat helpt, als je wil springen dan spring je toch wel..
Dan komtie als frietjes beneden me dunktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hekken, van die hekken die een springer halverwege het gebouw opvangt. Dan is ie ook wel dood, hij blij, wij blij.
Frietjes zijn niet dodelijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan komtie als frietjes beneden me dunkt
quote:
Nou, wat een gezelligheid..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Ow das altijd wel relaxt een lege bios, dan ga ik binnekort maar eens heen![]()
In deze vakantie kun je voor 10 euro 2 kaartjes kopen met een uitprintbaar bonnetjequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Ow das altijd wel relaxt een lege bios, dan ga ik binnekort maar eens heen![]()
JA! Bedanktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Winkel Leads? Daarboven Springs?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef Furia het volgende:
[..]
JA! BedanktNu zie ik hem weer voor me, zo'n soort countrygebeuren
Ik wist wel dat het een kledingwinkel was!
De Drie, Het Feest, Enzo, enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef invasionofheads het volgende:
best veel groningers hier nogwaar gaan jullie altijd uit?
Ik vind Enzo een beetje een club met wat meer "klasse", qua gezelligheid-sfeer scoort het idd een stuk lager.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Eén vraagje.. Jij vindt de Enzo dus geen sfeerloze toko? Voor de rest kan ik me op een dronken avond best in de drie en het feest vermaken trouwens
Ik vind het niet klasse, ik vind dat er meer klasse is, klein verschilquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat vind je er klasse aan dan, komen toch ook alleen boeren? Muziek is wellicht beter en in het begin was het nog wel wat ander publiek. Nu komen er ook allemaal boeren en buitenlui, zoals ik vroeger
Waar is de Rumbaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:53 schreef Bob. het volgende:
Ik ga wel zoon beetje naar dezelfde plekken als MaxMark, al vind ik de Rumba ook nog wel leuk.De mensen zijn vaak.. euh.. iets minder geweldig, maar die muziek!
![]()
Wat is niet duur?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nu ik hier toch ben.
Morgenavond ga ik met m'n ex (lang verhaal) naar een concert in de Oosterpoort. Nou hadden we het idee om daarvoor iets te gaan eten samen. Maar we zijn allebei student dus het mag niet te duur, en het concert begint om kwart over 8 dus het mag niet te uitgebreid. Gewoon een simpel eettentje eigenlijk. Heeft iemand nog een leuk ideetje?
Altijd druk, zorg dat je op tijd bent of reserveerd(kan dat trouwens bij Napoli?)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is niet duur?
- Napoli, pizza, aan de A-weg (tussen de westerhaven en de vismarkt). Pizza voor ongeveer 5 euro, die zijn enorm, dus je vraagt om twee borden. Kannetje wijn, ook 5 euro. Samen een tientje.
Dat ken ik niet. Vertel ns wat meer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:09 schreef MaxMark het volgende:
1e kamer is toch ook redelijk goedkoop?
Zit naast Het Feest, links er van. Het is alweer een jaar geleden dat ik er was, maar het was erg lekker, redelijk snel en uiteraard goedkoopquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Vertel ns wat meer?
Het hoeft niet pauperig goedkoop trouwens hoor, maar meer dan 20 euro hoeft ook weer niet. Gewoon om gezellig voor het concert iets te eten!
Ja, kun je reserveren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:04 schreef pierce het volgende:
[..]
Altijd druk, zorg dat je op tijd bent of reserveerd(kan dat trouwens bij Napoli?)
ja kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Eerste Kamer lijkt wel leuk! Ga ik even overleggen met m'n ex.
We dachten eerst zelf aan Springs, maar daar zijn we al een paar keer geweest en het is er soms zooooooo traag. We moeten eigenlijk wel om half 8 klaar zijn en ik hou aboluut niet van stressen.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet precies weet waar Het Feest zit. Op de site van de Eerste Kamer staat Peperstraat, is dat de zijstraat van de Poelestraat?
In twee uurtjes lukt wel jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof ook dat ik de kaart van Het Feest leuker vind!
Wat is trouwens traag? In 2 uurtjes moet het wel lukken toch? M'n ex eet sowieso graag vroeg![]()
Helaas.. Shadrak is dan ook waardeloos, niet te doen zo heet..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:01 schreef invasionofheads het volgende:
ik vind de enzo best saai en idd ongezellig maar wel 'hip' geen kar/vera/shadrak gangers?
Doe jij toevallig CSMV?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:17 schreef Miss_kausalaya het volgende:
shadrak, idd is opzich wel releaxed, verder de 3 is ook wel redelijk, het Feest ga ik wel vaak heen, blauwe engel met piek uur![]()
Wat had je gegeten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het Feest was lekker eten trouwens!
Ik had forel (met oogjes, brr), gegrild en met kruidenboter en m'n disgenoot de kipfilet gegrild met honing en een heel lekker sausje.quote:
Yo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef nietzman het volgende:
Where my homies at!
Vuurwerk op je dessert?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had forel (met oogjes, brr), gegrild en met kruidenboter en m'n disgenoot de kipfilet gegrild met honing en een heel lekker sausje.
We hebben allebei iets tegen sterretjes/vuurwerk op het nagerecht, en wát zat er op het nagerecht? Juist.
Verder was het leuk, enorm rustig uiteraard (we waren er nog voor 6 uur, tot kwart over 7 ongeveer) maar dat vonden we wel positief. Bediening was ook ok, en het eten gewoon goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dat kan ook niet voor 33 euro.
Ok, ok, we hadden wel Coupe Het Feest besteld, dus misschien hadden we het kunnen weten. De rest leek ons niet zo super. We zeiden nog tegen elkaar: "Als dit wéér een dessert is met vuurwerk rennen we weg!" We zijn toch blijven zitten, maar ook nog maar netquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Vuurwerk op je dessert?Nog nooit gehad
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Wij hebben daar wel eens een dameblanche besteld en een heel lekker ijstoetje gekregen, maar het was absoluut geen dameblanche. Ook zaten er nootjes helemaal overheen gestrooid en hadden we iemand bij ons met een notenallergie.
Maar het eten is er inderdaad gewoon goed, is ook mijn ervaring. De biefstuk is er redelijk geniaal en TARA is ook altijd heel blij met de kip met honing.
Dat méén je! De pékingeendquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt waar! In de pekingeend!
Zie ik er uit als iemand die grapjes maakt over vuurwerk in de pekingeend?quote:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die grapjes maakt over vuurwerk in de pekingeend?![]()
Ik meen het, kwamen ze aanrijden met zo'n karretje waar een complete gebraden (of god knows wat ze ermee hebben gedaan) pekingeend op lag, met in z'n euh, tsja, 'achtereinde', aan elke kant, een sterretjesding!
Het was in meiquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst?
De Chinezen vieren een andere jaartelling toch? Maar dat begint voor zover ik weet iig niet in mei, precies op de dag dat m'n ex en ik ons 1 jarig jubileum vierden...quote:
Ga er eens niet zo serieus op inquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Chinezen vieren een andere jaartelling toch? Maar dat begint voor zover ik weet iig niet in mei,
Nee hoor. En beter dan andersom.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef nietzman het volgende:
ik druk ook wel eens sterretjes in m'n danoontjes, da's toch niet zo bijzonder?
Ik maar denken en denken wat je nou bedoelt met danoontjes (ik dacht aan de pekingeendquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef nietzman het volgende:
ik druk ook wel eens sterretjes in m'n danoontjes, da's toch niet zo bijzonder?
wtf?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maar denken en denken wat je nou bedoelt met danoontjes (ik dacht aan de pekingeend), maar je bedoelt echt de toetjes....
Dirty mind, dirty mind.
Mwa, die heb ik gewoon standaard in m'n portomonnee zitten hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef lovegrrl het volgende:
Stappen in Groningen![]()
Het feest was een beetje vreemd, je moest of 21+ zijn, of 18 met Studentenpas.. Alsof iemand zn studentenpas meeneemt te stappen?
Gedempte Kattendiep, zeg maar tegenover de Ni Haoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef MaxMark het volgende:
Waar zit O'Ceallaigh?
Maar het is me lekker wel gelukt om droog heen en weer naar de winkel te fietsenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:13 schreef Jegorex het volgende:
De ene minuut schijnt de zon en de andere minuut plenst het
Het regende toen ik naar mijn tentamen ging en het regende een beetje toen ik terug ging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Maar het is me lekker wel gelukt om droog heen en weer naar de winkel te fietsen
Idem hier, hopelijk alleen niet wat het cijfer betreftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het regende toen ik naar mijn tentamen ging en het regende een beetje toen ik terug ging.
En het waaide en het is koud.
Oja, op mijn tentamen heb ik een 1
Wat krijg jij snel het resultaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het regende toen ik naar mijn tentamen ging en het regende een beetje toen ik terug ging.
En het waaide en het is koud.
Oja, op mijn tentamen heb ik een 1
Dit cijfer heb ik zelf gegeven voor mijn geleverde werkquote:
ni haoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gedempte Kattendiep, zeg maar tegenover de Ni Hao
nope.. kunst academie minervaquote:
Jij zat in dezelfde bui als ik denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Lekker hoor in je trui naar de supermarkt en op de terugweg regen regen regen en nog eens...
hier ookquote:Op woensdag 1 november 2006 12:06 schreef Ewaldus het volgende:
hier is het zonnig
hier is het lichtelijk zonnigquote:
zonnig maar het waait wel een beetje hard (nu nog even 148 mensen vertellen wat voor weer het is dan hebben we weer een deeltje volquote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hier is het lichtelijk zonnig
We kunnen ook allemaal gaan vertellen hoe het weer níet is. Dan ben je zo weer een pagina verderquote:Op woensdag 1 november 2006 15:23 schreef maok het volgende:
[..]
zonnig maar het waait wel een beetje hard (nu nog even 148 mensen vertellen wat voor weer het is dan hebben we weer een deeltje vol)
Dan kom ik er NU aan!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wat gek, hier is het nog super licht.
Mijn lamp was zopas kapot gegaan en ik had geen reservelampenquote:
je hebt maar 1 lampquote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mijn lamp was zopas kapot gegaan en ik had geen reservelampen
Moest ik speciaal voor zo'n rotlamp weer naar de winkel toe![]()
Ik heb er vaak ook niet meer op vooraad. Was een tijd terug maar wat blij dat de AH op de Vismarkt tot 22.00 open was.quote:
Ach, wat heet. Ik heb vorig jaar 4 lampen in 1x vervangen. Als ze nu maar niet allemaal tegelijk weer stuk gaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er vaak ook niet meer op vooraad. Was een tijd terug maar wat blij dat de AH op de Vismarkt tot 22.00 open was.
Hoezo ben je somber, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Somber voor me uit kijken en nog wat leren...
Ehh studiedoorstroomnaardemasterstress... Ik moet 2 van de 3 tentamens halen, heb ik pv3 op de eerste een 5... De andere twee heb ik pas as woensdag, maar die master begint dus al maandag. Daarvoor moeten we maandag en woensdag een opdracht inleveren, maar dan weet ik nog nieteens of ik uberhaupt mag instromen. Et cetera bla3x.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo ben je somber, als ik vragen mag?
In Groningen doen we tenslotte óók aan gevoelens!
Ik snap er geen moer van, maar ik vind het wel sneu voor jequote:Op donderdag 2 november 2006 11:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ehh studiedoorstroomnaardemasterstress... Ik moet 2 van de 3 tentamens halen, heb ik pv3 op de eerste een 5... De andere twee heb ik pas as woensdag, maar die master begint dus al maandag. Daarvoor moeten we maandag en woensdag een opdracht inleveren, maar dan weet ik nog nieteens of ik uberhaupt mag instromen. Et cetera bla3x.
hahahquote:
Nu.nlquote:GRONINGEN - In een pand in het centrum van Groningen woedt donderdag een grote brand. De brand ontstond rond 15.00 uur in een reisbureau in de A-straat. In de ruimtes boven het reisbureau bevinden zich studentenwoningen.
De brandweer weet nog niet of er personen aanwezig waren in het reisbureau of in de studentenwoningen. Ook is nog onbekend of er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
zeg dat wel ja... Maar welk reisbureau zit daar dan?quote:
wool ofzo, dat zit daar op het hoekjequote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef clauwheee het volgende:
Mjah zag het later ook, reisbureau, delicatessezaak, studentenhuis. Zo te zien lijkt de laatste de boosdoener? Wel lullig voor die delicatessezaak, das die leuke toch, die er nog niet zo lang zit?
Eigenlijk wel, maar ik bied me alsnog aanquote:Op donderdag 2 november 2006 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, voor de groepsknuffel ben ik zeker al te laat?
Met z'n tweeën is het niet erg groeperig hè?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik bied me alsnog aan.
Des te knusserquote:Op donderdag 2 november 2006 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met z'n tweeën is het niet erg groeperig hè?
Dus jíj wilt mij knuffelen, maar ík moet door de kou fietsen?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom maar langs, mijn huis is nog niet afgebrand.
Klasse.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef nietzman het volgende:
Ik was je komen halen met m'n autoped hoor.
Wat is je punt nu dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus jíj wilt mij knuffelen, maar ík moet door de kou fietsen?![]()
Wat is er gebeurd met dat hele "Emancipatie" gedoe?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is niet hoe je een dame behandelt.
Wil je ookquote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef Ladylicious het volgende:
Volgens mij zijn er hier goed wat mensen die zich vervelen
Ik doe niet aan emancipatiequote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat hele "Emancipatie" gedoe?
Ga dan maar voor me koken?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe niet aan emancipatie![]()
Ik ken je niet, waarom zou ik voor je koken?quote:
Zal ik even bij je komen stofzuigen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Ladylicious het volgende:
En dan fietsen of koken? No thank you
Dat mag uiteraard.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zal ik even bij je komen stofzuigen dan?
You go girl.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
En dan fietsen of koken? No thank you
Kijk eens dit topic door?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:30 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ook iemand wat gehoord van de grote brand bij de A-straat? daar was vanmiddag heftige brand ... volgens mij kortstuiting ofzo, een studenten pand was het volgens mij...
voel je daarna al de verplichting om te knuffelen of moet ik je cavia ook nog verschonen?quote:
Helaas voor jou heb ik geen cavia.. Maar als je het per se nodig vind mag je best de plee even schrobben..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
voel je daarna al de verplichting om te knuffelen of moet ik je cavia ook nog verschonen?
Ik wil heulemaal geen caviaquote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
Ja, dát! Óf ik ga nog eventjes snel langs de Pets Place!
Wat voor kleur cavia wil je?
Wel 12.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil ook in Groningen wonen. Wie heeft nog 40 m2 over?
Nope, mijn biobak is vol helaasquote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Mag ik ook een babypoez?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef nietzman het volgende:
Ze hebben een aanbieding met jonge Sint Bernhardhondjes. Zal ik daar maar eentje van voor je meenemen dan?
Ik heb nog wel een balkon voor je.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben opzoek naar iets groters. Ik moet er spul kwijt dat verdeeld is over drie kamers. Dus, als iemand wat weet.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een balkon voor je.
Er is af en toe zo'n reclame met wilders in zo'n boxquote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef skiczukie het volgende:
Of, weet iemand misschien waar je goedkoop wat spullen kunt opslaan? In een box ofzo.
Als je genoegen neemt met 13 m2 dan kun je over een paar weken een kamer in dit huis krijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Thnx, ziet er wel interessant uit, die site van hun.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Er is af en toe zo'n reclame met wilders in zo'n boxcitybox ofzo
Wat zou dat moeten kosten? En wat zijn dat voor skyboxen?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met 13 m2 dan kun je over een paar weken een kamer in dit huis krijgen![]()
PS: In de Euroborg zijn nog wel een paar skyboxen over denk ik![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat zou dat moeten kosten? En wat zijn dat voor skyboxen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is een erg mooie kamer met uitzicht op het stadion.
Als je zo'n boxje zou willen kopen kan de prijs oplopen tot ongeveer een miljoentje
Yep, vandaag les gehad.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
En oh, Theo Dijkslag nog gespot? Ik heb twee maanden geleden een DVD in z'n postvak gepropt die 'ie oh-zo-nodig wou hebben, maar gister lag 'ie er nog in..
En mijn 12 m2 wil je niet hebben?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]Weet ik veel wat een Euroborg is.
Maar wat moet die 13m2 kosten?
Wat moet het kosten? En toen wist ik niks over die box.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En mijn 12 m2 wil je niet hebben?![]()
¤210,- en je krijgt er gratis een huisgenote bij die overal briefjes ophangt en een kat die in de gordijnen vliegt. Oh en je zit een fuck end van het centrum.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat moet het kosten? En toen wist ik niks over die box.
Alles delen dus? Internet?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
¤210,- en je krijgt er gratis een huisgenote bij die overal briefjes ophangt en een kat die in de gordijnen vliegt. Oh en je zit een fuck end van het centrum.
Ik ga waarschijnlijk verhuizen, alleen weten m'n huisgenootjes dat nog niet.
Jup, je deelt de keuken en badkamer met 2 meiden, waarvan ik de ene al 6 weken niet heb gezien. Internet is snel, zit bij de prijs in. Plus een abonnement op de Volkskrant.quote:
M'n laserprinter fux0rde m'n papier, waardoor ik niets in elkaar kon flansen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef skiczukie het volgende:
Moest jij vandaag niet op school zijn om je gedichtenbundel in te leveren?
Allebei tegen de 30, en de ene is het type dat in een koor zingt en bij het pastoraat zingt.quote:
En die zitten op een kamertje van 12m2?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei tegen de 30, en de ene is het type dat in een koor zingt en bij het pastoraat zingt.
Niet dat ik daar iets mee bedoel of zo. Ik zeg het gewoon maar even.
Atelier.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef skiczukie het volgende:
Hoezo heb jij een kamer nodig eigenlijk? Of is dat ook een grapje?
De kamer waar ik dan naartoe zou gaan is per 1 december vrij. Het is bij mijn 2 vriendinnen in huis, dus het lijkt me super, moet alleen de kamer nog even zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Wanneer ga je weg dan?
Neehee, die hebben de andere 2 kamers hier.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En die zitten op een kamertje van 12m2?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neehee, die hebben de andere 2 kamers hier.
Stiekem denk ik dat je dat best wel snapte
Dat zou wel enorm wennen zijn weer natuurlijk. Er is een mogelijkheid dat je binnen afzienbare tijd hier doorschuift naar een kamer van ong 20 m2, maar dan nog ga je er flink op achteruit.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo wanhopig om naar een kamertje te gaan van 12m2. Ik ben van een kamertje van 6m2 naar een huisje met twee slaapkamers en een woonkamer gegaan. Het is goedkoop enzo. Het is alleen te fakkin gehorig en eigenlijk te ver van mijn opleiding. Het is een half uur met de trein .. maar zoals ik zeg, ik móet niet.
Welke wijk?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm wennen zijn weer natuurlijk. Er is een mogelijkheid dat je binnen afzienbare tijd hier doorschuift naar een kamer van ong 20 m2, maar dan nog ga je er flink op achteruit.
En erg dicht bij het centrum zit je dus ook niet, zoals ik al zei.
Vinkhuizen.quote:
Hehehh, Vinkhuizen ken ik wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vinkhuizen.
Waar je op een zaterdagnacht nog gewoon wordt achtervolgd door een paar mannen in een auto totdat ze je zover hebben dat je een half uur in de berging staat te wachten tot ze weg zijn![]()
We hebben wél een geweldige AH.
Ik dus duidelijk nietquote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hehehh, Vinkhuizen ken ik wel.En die AH ook.
En zo'n wijk ben ik ook wel gewend.
En wat deed hij toen?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dus duidelijk niet![]()
Ik vond het doodeng en kon niets anders bedenken dat mn vriendje ex bellen![]()
Me gerust stellenquote:
Wat een held.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Me gerust stellenEn zomaar, poef, waren de mannen weg!
Vinkhuizenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vinkhuizen.
Waar je op een zaterdagnacht nog gewoon wordt achtervolgd door een paar mannen in een auto totdat ze je zover hebben dat je een half uur in de berging staat te wachten tot ze weg zijn![]()
We hebben wél een geweldige AH.
De exacte prijs weet ik niet, is volgens mij iets van 250 euro.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]Weet ik veel wat een Euroborg is.
Maar wat moet die 13m2 kosten?
Saffierquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vinkhuizen
In welke flat woon jij... Misschien ben je mijn buurmeisje wel
Bergeend, je bent mijn buurmeisje dus niet ...quote:
Bergeend? Waar is dat in godsnaam?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bergeend, je bent mijn buurmeisje dus niet ...
Het is 1 v/d 6 aquamarijnflats... Dat zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bergeend? Waar is dat in godsnaam?
Ah, de achterste is *hangt uit raam* Reiger, dan Leeuwerik, dan Kievit, welke is dan de Bergeend?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is 1 v/d 6 aquamarijnflats... Dat zegt genoeg denk ik
Vanaf jouw kant, de eerste "naamloze" na de Kievit...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, de achterste is *hangt uit raam* Reiger, dan Leeuwerik, dan Kievit, welke is dan de Bergeend?
En als je aan de achterkant woont kunnen we naar elkaar zwaaien![]()
Ik heb echt gezwaaidquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vanaf jouw kant, de eerste "naamloze" na de Kievit...
*Terugzwaait*
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm wennen zijn weer natuurlijk. Er is een mogelijkheid dat je binnen afzienbare tijd hier doorschuift naar een kamer van ong 20 m2, maar dan nog ga je er flink op achteruit.
En erg dicht bij het centrum zit je dus ook niet, zoals ik al zei.
Oy, feli enzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan gaan we trouwen. We wonen nu ieder op een aparte studentenkamer. One way or another, de planning is dan om samen ergens in de stad een huisje met ons tweeen te hebben
ja, die tent zocht ik, de Fujiyama..quote:Op zondag 5 november 2006 10:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Onder de Fujiyama op de Grote Markt. Volgens mij is het daar 18+ om naar binnen te gaan, maar er is daar niet veel aan.
dat was eerst dancing privé, een hele foute tent maar het bier was toen lekker goedkoop, ik ben er 1 keer geweest. Ik heb geen idee hoe het er nu is.quote:Op zondag 5 november 2006 13:53 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ja, die tent zocht ik, de Fujiyama..
Niet geschoten is altijd mis.. wil er toch eens kijken. tis niet lang geleden geworden zoals het nu is..
en DJ Jose draait er 2x in de maand![]()
Waar ga jij het liefst heen dan
Studentenstudio's, parkeerterrein Nas & Mazzelquote:
Ooh daar! Nee, ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Studentenstudio's, parkeerterrein Nas & Mazzel
Haha, niiicequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooh daar! Nee, ik nietMeer richting kruispunt, bovenwoning.
Euh, niet, denk ik. Ben bijna jarig en 1 feestje is genoegquote:
Combineren kun je lerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, niet, denk ik. Ben bijna jarig en 1 feestje is genoeg
Ben niet zo rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |