quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef freecell het volgende:
Groningen mag ook een eigen topic (topic deel 1)
Groningen (Stad) haar eigen topic, deel 2! (topid deel 2)
Groningen (Stad) #3: Chinatown! (topic deel 3)
Groningen Stad #4 (topic deel 4)
Groningen stad #5 - Net na bommenberend (topic deel 5)
Groningen stad #6 - Power to the Drents! (topic deel 6)
Groningen stad #7 Alles & iedereen uit Groningen is tof! (topic deel 7)
Fotopagina's Groningen:
Mooie foto's van de Stad
Meer mooie foto's van de Stad
Nog meer mooie foto's van de Stad
En nog meer...
Groningen in Beeld
Stad en omgeving...
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
NoordNL, Historische foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De wijken van Groningen met hun inwoners (van FOK!):
Badstratenbuurt
Andromache
Beijum website 1, website 2
Cassius, jagster, maok, Whizzkith
De Buitenhof met Kranenburg
Rekkie
Binnenstad
achterhetspoor, Bob., heinl, Joppy, RubberenRobbie, StarGazer, Tabu, zijle
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnenstad-Oost
kamstra, pannaking_, Soulshaker, Tommeke
[afbeelding]
Coendersborg
Concordiabuurt (zie Tuinwijk)
Corpus den Hoorn
The_Obdurate_Ozjish
Dorkwerd
Driebond
Drielanden
Eemskanaal
Eemspoort
Engelbert
Europapark
[afbeelding]
[afbeelding]
Euvelgunne
Gravenburg
Londemanmp
Grunobuurt
U
De Held
Heemwerd website 1, website 2
Helpman
gelly
Herewegbuurt
TARAraboemdijee
[afbeelding]
Hoendiep
Hoogkerk
Renesite
[afbeelding]
[afbeelding]
De Hoogte
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoornse Meer
[afbeelding]
Hoornse Park
Hortusbuurt
Gizmo112, Gollemrulez, slinxxx, Symer
Indische Buurt (zie Korrewegwijk)
Kardinge
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klein Martijn
Korrewegwijk met Indische Buurt en West-Indische Buurt
DragonRoque, einfach_mich, Ephemera, FLR, Goldmund
Kostverloren
nietzman
Kranenburg (zie Buitenhof)
Laanhuizen
S-Two
Leegkerk
Lewenborg
De Linie
De Meeuwen
Middelbert
Noorddijk
Noorderhoogebrug
Noorderplantsoenbuurt
Cruoninga
[afbeelding]
Oosterhoogebrug
Oosterparkwijk
Crack_david, Ladylicious, Sebas.
Oosterpoortbuurt met Zuiderpark
Ilske, PAA-053, Quispi
Oranjewijk
Paddepoel
BdR, Leopold_Stotch, Miss_kausalaya
[afbeelding]
Peizerweg
Piccardthof
Reitdiep
Rivierenbuurt
Duderinnetje, MaxPower, Queen_Bee, Viking84
[afbeelding]
Roodehaan
Ruischerbrug
Ruischerwaard
Bullet-tooth
Schildersbuurt
clauwheee, detulp050, Dopke, Hooghoudt, Laura 2000, MaxMark, Noca, pierce
[afbeelding]
Selwerd (met Selwerderhof)
Jurrio, paddy, Pesto, Poerkie, Sport_Life, teigan, Wiets
[afbeelding]
Selwerderwijk (zie De Hoogte)
Slaperstil
Stadsparkwijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stationsbuurt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ter Borch
Tuinwijk/Concordiabuurt
dingendoener
Ulgersmaborg-Noord
Ulgersmaborg-Zuid
Ulgersmaweg
Van Starkenborgh
Sebasser
Villabuurt
Vinkhuizen
captain.lefteye, DevilsAndDust, freecell, SuperWeber, tvdleur
[afbeelding]
De Vogels
West-Indische Buurt (zie Korrewegwijk)
De Wijert
ChipsZak.
De Wijert Zuid
Winschoterdiep
Zeeheldenbuurt
Xebrozius
Zernikecomplex
Zuiderpark (zie Oosterpoortbuurt)
Deze OP vind je hier!
Daar kunnen met gemak(nouja) zo'n 17 mensen in, leert de ervaringquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in mijn immense kamer van wel 11m2 hoor.![]()
Zie laatste zin in de OP.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:35 schreef Bob. het volgende:
Ja sorry dat ik hem niet opende nadat ik wel de laatste post had gedaan, maar ik snap nog niet echt waar ik die OP dan vandaan zou moeten toveren enzo.
Gaat nog even durenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke.Weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
![]()
Ik wist het ook niet, toen heb ik de OP even gelezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ah oke.Weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
![]()
En nog met een toffe TT ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, toen heb ik de OP even gelezen
Ik vind het wel cool dat ik hem geopend heb![]()
Zelf toevoegen in de WIKIquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Jegorex het volgende:
Mijn naam staat nog niet in de OP
* Jegorex woont in Paddepoel![]()
Het is me geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
freecell kan de OP nog binnen 48 wijzigen, anders komt er wel een modje (Rekkie of Renesite) die het misschien wel voor je willen aanpassenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is me gelukt![]()
Nu moet ik nog een heel topic wachten totdat ik in de OP sta![]()
Dan moet Freecell dat wel snappenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
freecell kan de OP nog binnen 48 wijzigen, anders komt er wel een modje (Rekkie of Renesite) die het misschien wel voor je willen aanpassen
Gewoon de (ge-update) WIKI nog een keer in de OP gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet Freecell dat wel snappen
Moet Freecell wel eerst even opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon de (ge-update) WIKI nog een keer in de OP gooien
Ik dénk dat ze dat zelf wel snapt he.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Moet Freecell wel eerst even op [afbeelding] drukken![]()
Beter te veel informatie dan te weinig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dénk dat ze dat zelf wel snapt he.
Ah jong, dan log je ff als haar inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Freecell vroeg zich alleen af of de wiki nu wel up to date was, aangezien ze Jegorex niet erin zag staan, alleen cijfertjes
Anyway, ze zal vast wel ff een edit doen binnenkort
Ik ook, ik was laatst de naam vergeten toen ik met de taxi naar huis wilde ..na een avondje stappenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Jegorex het volgende:
Mijn naam staat nog niet in de OP
* Jegorex woont in Paddepoel![]()
Wij zijn een keer na een avondje stappen met taxi en al verdwaald in Beijumquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik ook, ik was laatst de naam vergeten toen ik met de taxi naar huis wilde ..na een avondje stappen![]()
Hekken, van die hekken die een springer halverwege het gebouw opvangt. Dan is ie ook wel dood, hij blij, wij blij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef teigan het volgende:
Ze gaan nu praten over maatregelen voor op de toren...
alsof het wat helpt, als je wil springen dan spring je toch wel..
Dan komtie als frietjes beneden me dunktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Hekken, van die hekken die een springer halverwege het gebouw opvangt. Dan is ie ook wel dood, hij blij, wij blij.
Frietjes zijn niet dodelijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan komtie als frietjes beneden me dunkt
quote:
Nou, wat een gezelligheid..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Ow das altijd wel relaxt een lege bios, dan ga ik binnekort maar eens heen![]()
In deze vakantie kun je voor 10 euro 2 kaartjes kopen met een uitprintbaar bonnetjequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Ow das altijd wel relaxt een lege bios, dan ga ik binnekort maar eens heen![]()
JA! Bedanktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Winkel Leads? Daarboven Springs?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:53 schreef Furia het volgende:
[..]
JA! BedanktNu zie ik hem weer voor me, zo'n soort countrygebeuren
Ik wist wel dat het een kledingwinkel was!
De Drie, Het Feest, Enzo, enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef invasionofheads het volgende:
best veel groningers hier nogwaar gaan jullie altijd uit?
Ik vind Enzo een beetje een club met wat meer "klasse", qua gezelligheid-sfeer scoort het idd een stuk lager.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Eén vraagje.. Jij vindt de Enzo dus geen sfeerloze toko? Voor de rest kan ik me op een dronken avond best in de drie en het feest vermaken trouwens
Ik vind het niet klasse, ik vind dat er meer klasse is, klein verschilquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat vind je er klasse aan dan, komen toch ook alleen boeren? Muziek is wellicht beter en in het begin was het nog wel wat ander publiek. Nu komen er ook allemaal boeren en buitenlui, zoals ik vroeger
Waar is de Rumbaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:53 schreef Bob. het volgende:
Ik ga wel zoon beetje naar dezelfde plekken als MaxMark, al vind ik de Rumba ook nog wel leuk.De mensen zijn vaak.. euh.. iets minder geweldig, maar die muziek!
![]()
Wat is niet duur?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nu ik hier toch ben.
Morgenavond ga ik met m'n ex (lang verhaal) naar een concert in de Oosterpoort. Nou hadden we het idee om daarvoor iets te gaan eten samen. Maar we zijn allebei student dus het mag niet te duur, en het concert begint om kwart over 8 dus het mag niet te uitgebreid. Gewoon een simpel eettentje eigenlijk. Heeft iemand nog een leuk ideetje?
Altijd druk, zorg dat je op tijd bent of reserveerd(kan dat trouwens bij Napoli?)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is niet duur?
- Napoli, pizza, aan de A-weg (tussen de westerhaven en de vismarkt). Pizza voor ongeveer 5 euro, die zijn enorm, dus je vraagt om twee borden. Kannetje wijn, ook 5 euro. Samen een tientje.
Dat ken ik niet. Vertel ns wat meer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:09 schreef MaxMark het volgende:
1e kamer is toch ook redelijk goedkoop?
Zit naast Het Feest, links er van. Het is alweer een jaar geleden dat ik er was, maar het was erg lekker, redelijk snel en uiteraard goedkoopquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Vertel ns wat meer?
Het hoeft niet pauperig goedkoop trouwens hoor, maar meer dan 20 euro hoeft ook weer niet. Gewoon om gezellig voor het concert iets te eten!
Ja, kun je reserveren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:04 schreef pierce het volgende:
[..]
Altijd druk, zorg dat je op tijd bent of reserveerd(kan dat trouwens bij Napoli?)
ja kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Eerste Kamer lijkt wel leuk! Ga ik even overleggen met m'n ex.
We dachten eerst zelf aan Springs, maar daar zijn we al een paar keer geweest en het is er soms zooooooo traag. We moeten eigenlijk wel om half 8 klaar zijn en ik hou aboluut niet van stressen.
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet precies weet waar Het Feest zit. Op de site van de Eerste Kamer staat Peperstraat, is dat de zijstraat van de Poelestraat?
In twee uurtjes lukt wel jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof ook dat ik de kaart van Het Feest leuker vind!
Wat is trouwens traag? In 2 uurtjes moet het wel lukken toch? M'n ex eet sowieso graag vroeg![]()
Helaas.. Shadrak is dan ook waardeloos, niet te doen zo heet..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:01 schreef invasionofheads het volgende:
ik vind de enzo best saai en idd ongezellig maar wel 'hip' geen kar/vera/shadrak gangers?
Doe jij toevallig CSMV?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:17 schreef Miss_kausalaya het volgende:
shadrak, idd is opzich wel releaxed, verder de 3 is ook wel redelijk, het Feest ga ik wel vaak heen, blauwe engel met piek uur![]()
Wat had je gegeten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het Feest was lekker eten trouwens!
Ik had forel (met oogjes, brr), gegrild en met kruidenboter en m'n disgenoot de kipfilet gegrild met honing en een heel lekker sausje.quote:
Yo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef nietzman het volgende:
Where my homies at!
Vuurwerk op je dessert?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had forel (met oogjes, brr), gegrild en met kruidenboter en m'n disgenoot de kipfilet gegrild met honing en een heel lekker sausje.
We hebben allebei iets tegen sterretjes/vuurwerk op het nagerecht, en wát zat er op het nagerecht? Juist.
Verder was het leuk, enorm rustig uiteraard (we waren er nog voor 6 uur, tot kwart over 7 ongeveer) maar dat vonden we wel positief. Bediening was ook ok, en het eten gewoon goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dat kan ook niet voor 33 euro.
Ok, ok, we hadden wel Coupe Het Feest besteld, dus misschien hadden we het kunnen weten. De rest leek ons niet zo super. We zeiden nog tegen elkaar: "Als dit wéér een dessert is met vuurwerk rennen we weg!" We zijn toch blijven zitten, maar ook nog maar netquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Vuurwerk op je dessert?Nog nooit gehad
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Wij hebben daar wel eens een dameblanche besteld en een heel lekker ijstoetje gekregen, maar het was absoluut geen dameblanche. Ook zaten er nootjes helemaal overheen gestrooid en hadden we iemand bij ons met een notenallergie.
Maar het eten is er inderdaad gewoon goed, is ook mijn ervaring. De biefstuk is er redelijk geniaal en TARA is ook altijd heel blij met de kip met honing.
Dat méén je! De pékingeendquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt waar! In de pekingeend!
Zie ik er uit als iemand die grapjes maakt over vuurwerk in de pekingeend?quote:
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die grapjes maakt over vuurwerk in de pekingeend?![]()
Ik meen het, kwamen ze aanrijden met zo'n karretje waar een complete gebraden (of god knows wat ze ermee hebben gedaan) pekingeend op lag, met in z'n euh, tsja, 'achtereinde', aan elke kant, een sterretjesding!
Het was in meiquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst?
De Chinezen vieren een andere jaartelling toch? Maar dat begint voor zover ik weet iig niet in mei, precies op de dag dat m'n ex en ik ons 1 jarig jubileum vierden...quote:
Ga er eens niet zo serieus op inquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Chinezen vieren een andere jaartelling toch? Maar dat begint voor zover ik weet iig niet in mei,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |