hier ookquote:Op woensdag 1 november 2006 12:06 schreef Ewaldus het volgende:
hier is het zonnig
hier is het lichtelijk zonnigquote:
zonnig maar het waait wel een beetje hard (nu nog even 148 mensen vertellen wat voor weer het is dan hebben we weer een deeltje volquote:Op woensdag 1 november 2006 13:19 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
hier is het lichtelijk zonnig
We kunnen ook allemaal gaan vertellen hoe het weer níet is. Dan ben je zo weer een pagina verderquote:Op woensdag 1 november 2006 15:23 schreef maok het volgende:
[..]
zonnig maar het waait wel een beetje hard (nu nog even 148 mensen vertellen wat voor weer het is dan hebben we weer een deeltje vol)
Dan kom ik er NU aan!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wat gek, hier is het nog super licht.
Mijn lamp was zopas kapot gegaan en ik had geen reservelampenquote:
je hebt maar 1 lampquote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mijn lamp was zopas kapot gegaan en ik had geen reservelampen
Moest ik speciaal voor zo'n rotlamp weer naar de winkel toe![]()
Ik heb er vaak ook niet meer op vooraad. Was een tijd terug maar wat blij dat de AH op de Vismarkt tot 22.00 open was.quote:
Ach, wat heet. Ik heb vorig jaar 4 lampen in 1x vervangen. Als ze nu maar niet allemaal tegelijk weer stuk gaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er vaak ook niet meer op vooraad. Was een tijd terug maar wat blij dat de AH op de Vismarkt tot 22.00 open was.
Hoezo ben je somber, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:19 schreef Gollemrulez het volgende:
Somber voor me uit kijken en nog wat leren...
Ehh studiedoorstroomnaardemasterstress... Ik moet 2 van de 3 tentamens halen, heb ik pv3 op de eerste een 5... De andere twee heb ik pas as woensdag, maar die master begint dus al maandag. Daarvoor moeten we maandag en woensdag een opdracht inleveren, maar dan weet ik nog nieteens of ik uberhaupt mag instromen. Et cetera bla3x.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo ben je somber, als ik vragen mag?
In Groningen doen we tenslotte óók aan gevoelens!
Ik snap er geen moer van, maar ik vind het wel sneu voor jequote:Op donderdag 2 november 2006 11:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ehh studiedoorstroomnaardemasterstress... Ik moet 2 van de 3 tentamens halen, heb ik pv3 op de eerste een 5... De andere twee heb ik pas as woensdag, maar die master begint dus al maandag. Daarvoor moeten we maandag en woensdag een opdracht inleveren, maar dan weet ik nog nieteens of ik uberhaupt mag instromen. Et cetera bla3x.
hahahquote:
Nu.nlquote:GRONINGEN - In een pand in het centrum van Groningen woedt donderdag een grote brand. De brand ontstond rond 15.00 uur in een reisbureau in de A-straat. In de ruimtes boven het reisbureau bevinden zich studentenwoningen.
De brandweer weet nog niet of er personen aanwezig waren in het reisbureau of in de studentenwoningen. Ook is nog onbekend of er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
zeg dat wel ja... Maar welk reisbureau zit daar dan?quote:
wool ofzo, dat zit daar op het hoekjequote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef clauwheee het volgende:
Mjah zag het later ook, reisbureau, delicatessezaak, studentenhuis. Zo te zien lijkt de laatste de boosdoener? Wel lullig voor die delicatessezaak, das die leuke toch, die er nog niet zo lang zit?
Eigenlijk wel, maar ik bied me alsnog aanquote:Op donderdag 2 november 2006 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, voor de groepsknuffel ben ik zeker al te laat?
Met z'n tweeën is het niet erg groeperig hè?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik bied me alsnog aan.
Des te knusserquote:Op donderdag 2 november 2006 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met z'n tweeën is het niet erg groeperig hè?
Dus jíj wilt mij knuffelen, maar ík moet door de kou fietsen?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom maar langs, mijn huis is nog niet afgebrand.
Klasse.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef nietzman het volgende:
Ik was je komen halen met m'n autoped hoor.
Wat is je punt nu dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus jíj wilt mij knuffelen, maar ík moet door de kou fietsen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |