Nee hoor. En beter dan andersom.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef nietzman het volgende:
ik druk ook wel eens sterretjes in m'n danoontjes, da's toch niet zo bijzonder?
Ik maar denken en denken wat je nou bedoelt met danoontjes (ik dacht aan de pekingeendquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef nietzman het volgende:
ik druk ook wel eens sterretjes in m'n danoontjes, da's toch niet zo bijzonder?
wtf?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maar denken en denken wat je nou bedoelt met danoontjes (ik dacht aan de pekingeend), maar je bedoelt echt de toetjes....
Dirty mind, dirty mind.
Mwa, die heb ik gewoon standaard in m'n portomonnee zitten hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef lovegrrl het volgende:
Stappen in Groningen![]()
Het feest was een beetje vreemd, je moest of 21+ zijn, of 18 met Studentenpas.. Alsof iemand zn studentenpas meeneemt te stappen?
Gedempte Kattendiep, zeg maar tegenover de Ni Haoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef MaxMark het volgende:
Waar zit O'Ceallaigh?
Maar het is me lekker wel gelukt om droog heen en weer naar de winkel te fietsenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:13 schreef Jegorex het volgende:
De ene minuut schijnt de zon en de andere minuut plenst het
Het regende toen ik naar mijn tentamen ging en het regende een beetje toen ik terug ging.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Maar het is me lekker wel gelukt om droog heen en weer naar de winkel te fietsen
Idem hier, hopelijk alleen niet wat het cijfer betreftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het regende toen ik naar mijn tentamen ging en het regende een beetje toen ik terug ging.
En het waaide en het is koud.
Oja, op mijn tentamen heb ik een 1
Wat krijg jij snel het resultaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het regende toen ik naar mijn tentamen ging en het regende een beetje toen ik terug ging.
En het waaide en het is koud.
Oja, op mijn tentamen heb ik een 1
Dit cijfer heb ik zelf gegeven voor mijn geleverde werkquote:
ni haoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gedempte Kattendiep, zeg maar tegenover de Ni Hao
nope.. kunst academie minervaquote:
Jij zat in dezelfde bui als ik denk ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Lekker hoor in je trui naar de supermarkt en op de terugweg regen regen regen en nog eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |