Wat is er gebeurd met dat hele "Emancipatie" gedoe?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is niet hoe je een dame behandelt.
Wil je ookquote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef Ladylicious het volgende:
Volgens mij zijn er hier goed wat mensen die zich vervelen
Ik doe niet aan emancipatiequote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat hele "Emancipatie" gedoe?
Ga dan maar voor me koken?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe niet aan emancipatie![]()
Ik ken je niet, waarom zou ik voor je koken?quote:
Zal ik even bij je komen stofzuigen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Ladylicious het volgende:
En dan fietsen of koken? No thank you
Dat mag uiteraard.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zal ik even bij je komen stofzuigen dan?
You go girl.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
En dan fietsen of koken? No thank you
Kijk eens dit topic door?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:30 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ook iemand wat gehoord van de grote brand bij de A-straat? daar was vanmiddag heftige brand ... volgens mij kortstuiting ofzo, een studenten pand was het volgens mij...
voel je daarna al de verplichting om te knuffelen of moet ik je cavia ook nog verschonen?quote:
Helaas voor jou heb ik geen cavia.. Maar als je het per se nodig vind mag je best de plee even schrobben..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
voel je daarna al de verplichting om te knuffelen of moet ik je cavia ook nog verschonen?
Ik wil heulemaal geen caviaquote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
Ja, dát! Óf ik ga nog eventjes snel langs de Pets Place!
Wat voor kleur cavia wil je?
Wel 12.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil ook in Groningen wonen. Wie heeft nog 40 m2 over?
Nope, mijn biobak is vol helaasquote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Mag ik ook een babypoez?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef nietzman het volgende:
Ze hebben een aanbieding met jonge Sint Bernhardhondjes. Zal ik daar maar eentje van voor je meenemen dan?
Ik heb nog wel een balkon voor je.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben opzoek naar iets groters. Ik moet er spul kwijt dat verdeeld is over drie kamers. Dus, als iemand wat weet.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een balkon voor je.
Er is af en toe zo'n reclame met wilders in zo'n boxquote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef skiczukie het volgende:
Of, weet iemand misschien waar je goedkoop wat spullen kunt opslaan? In een box ofzo.
Als je genoegen neemt met 13 m2 dan kun je over een paar weken een kamer in dit huis krijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef skiczukie het volgende:
Thnx, ziet er wel interessant uit, die site van hun.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Er is af en toe zo'n reclame met wilders in zo'n boxcitybox ofzo
Wat zou dat moeten kosten? En wat zijn dat voor skyboxen?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met 13 m2 dan kun je over een paar weken een kamer in dit huis krijgen![]()
PS: In de Euroborg zijn nog wel een paar skyboxen over denk ik![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat zou dat moeten kosten? En wat zijn dat voor skyboxen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:58 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is een erg mooie kamer met uitzicht op het stadion.
Als je zo'n boxje zou willen kopen kan de prijs oplopen tot ongeveer een miljoentje
Yep, vandaag les gehad.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
En oh, Theo Dijkslag nog gespot? Ik heb twee maanden geleden een DVD in z'n postvak gepropt die 'ie oh-zo-nodig wou hebben, maar gister lag 'ie er nog in..
En mijn 12 m2 wil je niet hebben?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]Weet ik veel wat een Euroborg is.
Maar wat moet die 13m2 kosten?
Wat moet het kosten? En toen wist ik niks over die box.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En mijn 12 m2 wil je niet hebben?![]()
¤210,- en je krijgt er gratis een huisgenote bij die overal briefjes ophangt en een kat die in de gordijnen vliegt. Oh en je zit een fuck end van het centrum.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat moet het kosten? En toen wist ik niks over die box.
Alles delen dus? Internet?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
¤210,- en je krijgt er gratis een huisgenote bij die overal briefjes ophangt en een kat die in de gordijnen vliegt. Oh en je zit een fuck end van het centrum.
Ik ga waarschijnlijk verhuizen, alleen weten m'n huisgenootjes dat nog niet.
Jup, je deelt de keuken en badkamer met 2 meiden, waarvan ik de ene al 6 weken niet heb gezien. Internet is snel, zit bij de prijs in. Plus een abonnement op de Volkskrant.quote:
M'n laserprinter fux0rde m'n papier, waardoor ik niets in elkaar kon flansen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef skiczukie het volgende:
Moest jij vandaag niet op school zijn om je gedichtenbundel in te leveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |