En die zitten op een kamertje van 12m2?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Allebei tegen de 30, en de ene is het type dat in een koor zingt en bij het pastoraat zingt.
Niet dat ik daar iets mee bedoel of zo. Ik zeg het gewoon maar even.
Atelier.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef skiczukie het volgende:
Hoezo heb jij een kamer nodig eigenlijk? Of is dat ook een grapje?
De kamer waar ik dan naartoe zou gaan is per 1 december vrij. Het is bij mijn 2 vriendinnen in huis, dus het lijkt me super, moet alleen de kamer nog even zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Wanneer ga je weg dan?
Neehee, die hebben de andere 2 kamers hier.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En die zitten op een kamertje van 12m2?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neehee, die hebben de andere 2 kamers hier.
Stiekem denk ik dat je dat best wel snapte
Dat zou wel enorm wennen zijn weer natuurlijk. Er is een mogelijkheid dat je binnen afzienbare tijd hier doorschuift naar een kamer van ong 20 m2, maar dan nog ga je er flink op achteruit.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik ook niet zo wanhopig om naar een kamertje te gaan van 12m2. Ik ben van een kamertje van 6m2 naar een huisje met twee slaapkamers en een woonkamer gegaan. Het is goedkoop enzo. Het is alleen te fakkin gehorig en eigenlijk te ver van mijn opleiding. Het is een half uur met de trein .. maar zoals ik zeg, ik móet niet.
Welke wijk?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm wennen zijn weer natuurlijk. Er is een mogelijkheid dat je binnen afzienbare tijd hier doorschuift naar een kamer van ong 20 m2, maar dan nog ga je er flink op achteruit.
En erg dicht bij het centrum zit je dus ook niet, zoals ik al zei.
Vinkhuizen.quote:
Hehehh, Vinkhuizen ken ik wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vinkhuizen.
Waar je op een zaterdagnacht nog gewoon wordt achtervolgd door een paar mannen in een auto totdat ze je zover hebben dat je een half uur in de berging staat te wachten tot ze weg zijn![]()
We hebben wél een geweldige AH.
Ik dus duidelijk nietquote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hehehh, Vinkhuizen ken ik wel.En die AH ook.
En zo'n wijk ben ik ook wel gewend.
En wat deed hij toen?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dus duidelijk niet![]()
Ik vond het doodeng en kon niets anders bedenken dat mn vriendje ex bellen![]()
Me gerust stellenquote:
Wat een held.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Me gerust stellenEn zomaar, poef, waren de mannen weg!
Vinkhuizenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vinkhuizen.
Waar je op een zaterdagnacht nog gewoon wordt achtervolgd door een paar mannen in een auto totdat ze je zover hebben dat je een half uur in de berging staat te wachten tot ze weg zijn![]()
We hebben wél een geweldige AH.
De exacte prijs weet ik niet, is volgens mij iets van 250 euro.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]Weet ik veel wat een Euroborg is.
Maar wat moet die 13m2 kosten?
Saffierquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vinkhuizen
In welke flat woon jij... Misschien ben je mijn buurmeisje wel
Bergeend, je bent mijn buurmeisje dus niet ...quote:
Bergeend? Waar is dat in godsnaam?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bergeend, je bent mijn buurmeisje dus niet ...
Het is 1 v/d 6 aquamarijnflats... Dat zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bergeend? Waar is dat in godsnaam?
Ah, de achterste is *hangt uit raam* Reiger, dan Leeuwerik, dan Kievit, welke is dan de Bergeend?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Het is 1 v/d 6 aquamarijnflats... Dat zegt genoeg denk ik
Vanaf jouw kant, de eerste "naamloze" na de Kievit...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, de achterste is *hangt uit raam* Reiger, dan Leeuwerik, dan Kievit, welke is dan de Bergeend?
En als je aan de achterkant woont kunnen we naar elkaar zwaaien![]()
Ik heb echt gezwaaidquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vanaf jouw kant, de eerste "naamloze" na de Kievit...
*Terugzwaait*
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm wennen zijn weer natuurlijk. Er is een mogelijkheid dat je binnen afzienbare tijd hier doorschuift naar een kamer van ong 20 m2, maar dan nog ga je er flink op achteruit.
En erg dicht bij het centrum zit je dus ook niet, zoals ik al zei.
Oy, feli enzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dan gaan we trouwen. We wonen nu ieder op een aparte studentenkamer. One way or another, de planning is dan om samen ergens in de stad een huisje met ons tweeen te hebben
ja, die tent zocht ik, de Fujiyama..quote:Op zondag 5 november 2006 10:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Onder de Fujiyama op de Grote Markt. Volgens mij is het daar 18+ om naar binnen te gaan, maar er is daar niet veel aan.
dat was eerst dancing privé, een hele foute tent maar het bier was toen lekker goedkoop, ik ben er 1 keer geweest. Ik heb geen idee hoe het er nu is.quote:Op zondag 5 november 2006 13:53 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ja, die tent zocht ik, de Fujiyama..
Niet geschoten is altijd mis.. wil er toch eens kijken. tis niet lang geleden geworden zoals het nu is..
en DJ Jose draait er 2x in de maand![]()
Waar ga jij het liefst heen dan
Studentenstudio's, parkeerterrein Nas & Mazzelquote:
Ooh daar! Nee, ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:24 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Studentenstudio's, parkeerterrein Nas & Mazzel
Haha, niiicequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooh daar! Nee, ik nietMeer richting kruispunt, bovenwoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |