doe normaal joh!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
whahahah hij heeft ook 1 fan
Truste jappie sweet dreams.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
hoezo ? ga je anders huilen?quote:
is goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
No problemo..... ...ik hoor het wel wanneer er wat van me verlangt word.![]()
Ow ennuh btw......ik ga nu slapie doen want ik zal mijn energie de aankomende periode waarschijnlijk nog hard genoeg nodig hebben ben ik bang........dat is...als ik jouw permissie heb uiteraard.
![]()
Is TL weer aan het kloonenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef Jaappie het volgende:
boe!
Jaloers ???? Sjee bommie had ik van jou niet verwachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
whahahah hij heeft ook 1 fan
jankjurk!quote:
truste Jappiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar hoe krijg ik hier het snelst een permban?
Die volgens mij helemaal niet bestaan, maar ik wil alles proberen om jullie hier van TL te verlossen![]()
Eindelijk spreek je de waarheid!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jaappie het volgende:
[..]
Sorry, heb pms...ben gewoon een dom wijf!![]()
Jappie en Jaappiequote:
TL is al slapen hoorquote:
Nare gewoonte van TLquote:
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontesquote:
TL'tje slapen, een ander modje in Spanje dus we kunnen redelijk veilig ons gang gaanquote:
voetbal afgelopen ???? Dan zal het manu wel zijn!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
manu weer?
Vertel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontes![]()
quote:
manu is aan t zuipen,dus denk het ook niet neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
manu weer?
Wil je nu dat IK aan jou gaat vertellen, wat JOU nare gewoontes zijn ??????quote:
zij ook niet dat t mooi was maar als je Jovink niet kent heb je onder n steen geleefdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee sorryen vind het ook niet zo mooi
![]()
mwah doe maar via msn hahaha anders kunnen we vandaag nog wel 20 sc-topics openenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil je nu dat IK aan jou gaat vertellen, wat JOU nare gewoontes zijn ??????![]()
duhh... ik leef onder een kartonnen doos,geen steen hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
zij ook niet dat t mooi was maar als je Jovink niet kent heb je onder n steen geleefd
is is wel mooi ff eerste paar min. skippen go
Haha weet je dat dit de eerste verstandige opmerking is waarop ik je hebt kunnen betrappen. Dat is eigenlijk wel soort van applaus waard.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah doe maar via msn hahaha anders kunnen we vandaag nog wel 20 sc-topics openen
chas..skippie!quote:
Das je eigen keuze he je heb n alternatief maar eh door n doos heen kun je wel horenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
duhh... ik leef onder een kartonnen doos,geen steen he![]()
Ohw, vertel eens wie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontes![]()
heb een geluidsdichte doosquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Das je eigen keuze he je heb n alternatief maar eh door n doos heen kun je wel horen![]()
ps. heb die doos ook n kabel aansluiting![]()
Doet me denken aan een van de eerste postings die ik hier op het forum deed...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
duhh... ik leef onder een kartonnen doos,geen steen he![]()
Tja ik denk dat het niet zo slim is om namen te noemen, want dan word ik gelijk met de grond gelijk gemaakt denk ik.quote:
oeh jij ook al ?quote:
Jij heb wel n heel bijzondere doos die wil ik wel is onderzoekenquote:
ik slaap liever op een matrasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doet me denken aan een van de eerste postings die ik hier op het forum deed...
Ik slaap nog liever in een doos van karton,
dan op een molton![]()
de vraag is welke doos wil je onderzoekenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij heb wel n heel bijzondere doos die wil ik wel is onderzoeken![]()
ja ik wel,moet om kwart voor 4 opquote:
Nah truste dan maar he enne sweet dreamsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik wel,moet om kwart voor 4 open dan weekenddddd
Mooi toch? wij geilpijpen en ice slapen en hard werken !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Nope, geen Skype!
Ice moet vannacht an ut werk en er rond 3.00 u uit!![]()
Sjesus, wat een k*ttijd, zeg!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
ja ik wel,moet om kwart voor 4 open dan weekenddddd
ik zie je wel verschijnen dan,mijn doos woont op statiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij heb wel n heel bijzondere doos die wil ik wel is onderzoeken![]()
Die lekkere warme doos waar je je kan terugtrekken tijdens n koude nachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
de vraag is welke doos wil je onderzoeken
quote:
Neem m maar mee als je hier komtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zie je wel verschijnen dan,mijn doos woont op statie
Ohhh die doos maar daar trek je je over het algemeen toch niet uit terugquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die lekkere warme doos waar je je kan terugtrekken tijdens n koude nacht![]()
dankje en tot morgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah truste dan maar he enne sweet dreams![]()
Sorry dat vind ik niks, als ik dan net lekker bezig ben, word ik opeens zeeziekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
IK slaap op een waterbed is dat ook goed ???
Ooit wel soms voor soms na soms tijdens t zingenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh die doos maar daar trek je je over het algemeen toch niet uit terug![]()
Hihihi... lekkel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
Mooi toch? wij geilpijpen en ice slapen en hard werken !
Nee joh is heerlijk op waterbed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry dat vind ik niks, als ik dan net lekker bezig ben, word ik opeens zeeziek![]()
dat k*t je wel zeggen jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef chas het volgende:
[..]
Sjesus, wat een k*ttijd, zeg!
Slaap ze!![]()
tijdens het zingen ??? verklaar je naderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ooit wel soms voor soms na soms tijdens t zingen
ik zal mijn doos meenemen als ik naar de achterhoek kom jaquote:
Ja das net zo iets als gehakt; half om halfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
tijdens het zingen ??? verklaar je nader![]()
bel mail msn of pm je ff van tevoren zal k ff n kamer klaarmaken bed opmaken enz.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zal mijn doos meenemen als ik naar de achterhoek kom ja![]()
trusteeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja das net zo iets als gehakt; half om half
ben pleitos![]()
![]()
ik kruip er zometeen gelijk bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
bel mail msn of pm je ff van tevoren zal k ff n kamer klaarmaken bed opmaken enz.
of was je van plan er meteen bij mij in te kruipen
Prik hem niet lekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook met bedje opzoeken. Truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
huh?quote:
oops sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:26 schreef puntoortje het volgende:
stilte aub
okee jullie mogen weerquote:
Okquote:
dan zeg ik gewoon; dat zal wel overwicht zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
Je zal morgen wel mail van TL krijgen, over hoe je dat voor elkaar krijgt
Altijd nog beter dan overgewichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon; dat zal wel overwicht zijn![]()
![]()
Zou voor het eerst zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
Het was 1-2 en TL heeft z'n werk weer goed gedaan![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn![]()
Wat heb je gewonnen?
Morgequote:
50 Euroquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn![]()
Wat heb je gewonnen?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef petraa het volgende:
Iedereen nog aan het slapen ofzo ????![]()
Ja das waar die moet haar kids wegbrengen. Nah ik ga me maar ff klaarmaken voor de sportschoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]denk het en volgens mij is oortje nu naar school, maar komt ze zo terug
Sportschoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja das waar die moet haar kids wegbrengen. Nah ik ga me maar ff klaarmaken voor de sportschoolik heb echt geeeeeen zin.
Ohh ik 2x per week op het moment, was 4 x maar blehhh ut kwam me neus en oren uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sportschool![]()
Daar ga ik dus echt nooit heen![]()
Ik loop 3 x per week een uurtje hard en in de zomer fiets ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh ik 2x per week op het moment, was 4 x maar blehhh ut kwam me neus en oren uit.en nog steeds trouwens maar ja je moet wat he
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
Ik loop 3 x per week een uurtje hard en in de zomer fiets ik.
Dat is net voldoende om conditie te behouden
Ik ben niet zo'n fan van dat binnensporten
Ik doe spinning, ik hou niet zo van tegen de wind in fietsen !!! En dan uurtje body pump om alle spieren ff aan te pakken. Maar moet zeggen dat ik jaren heb hardgelopen en het heerlijk vond, alleen me trainingsmaatje mag niet meer lopen dus toen ben ik ook gestopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik loop 3 x per week een uurtje hard en in de zomer fiets ik.
Dat is net voldoende om conditie te behouden
Ik ben niet zo'n fan van dat binnensporten
Mjah ik was vroegah veel fanatieker met sportenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
3 keer een uur hardlopen nèt voldoende? Lijkt me ruim voldoende toch?
Kan gewoon er de energie niet voor opbrengen, alleen teamsporten vind ik leuk of tennis ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh ik 2x per week op het moment, was 4 x maar blehhh ut kwam me neus en oren uit.en nog steeds trouwens maar ja je moet wat he
Geintje van die stomme nachtstreamersquote:
Ach zo. Waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:07 schreef pullup het volgende:
Mjah ik was vroegah veel fanatieker met sporten
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:17 schreef Loedertje het volgende:
Is COS dan nu ook SC?
sc-enquote:
Dat is een uitgebreid en evenwichtig programmaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach zo. Waarom nu niet meer dan?
Bij mij is het juist andersom, ik ben nog nooit zo in vorm geweest als nu.
In een gemiddelde week fiets ik 3 uur (2 keer naar mijn werk op en neer), loop ik 1 uur (2 keer 8km) , 2 uur krachttraining, en zit ik nog zo'n 1,5 uur op de hometrainer (2 afleveringen Prison Break).
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef puntoortje het volgende:
zo daar ben ik weer ....was idd een kind op school afleveren
gelukkig heb ik vandaag weer wat te doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het goed geraden![]()
Hoe is het?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vandaag weer wat te doen... jij nog een beetje plannen voor vandaag?
Haai oortje, wat ga je vandaag allemaal doen dan ???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vandaag weer wat te doen... jij nog een beetje plannen voor vandaag?
straks de jongste naar fysio brengen ...daarna beetje klooien in huis...oudste halen.. broodje eten ...oudste weer wegbrengen....(jongste ff slapen ) tijd voor mezelf ...oudste weer halen .... beetje moedertje spelen dus ..hihiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai oortje, wat ga je vandaag allemaal doen dan ???![]()
Ohhh gezellie. hahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
straks de jongste naar fysio brengen ...daarna beetje klooien in huis...oudste halen.. broodje eten ...oudste weer wegbrengen....(jongste ff slapen ) tijd voor mezelf ...oudste weer halen .... beetje moedertje spelen dus ..hihi
Goedemorgenquote:
ik was al weer ff weggeweest... we zijn nu weer terug voor een broodje ... hoe was het in de sportschool?quote:
Zweten enzo, maar wel ff gezellie daarna aan de bar gehangen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was al weer ff weggeweest... we zijn nu weer terug voor een broodje ... hoe was het in de sportschool?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Zweten enzo, maar wel ff gezellie daarna aan de bar gehangen.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
ADO! VOORBINDKEEPER!
goedemiddag!
quote:
lamaar, vat 'm alquote:
In ieder geval niet met zijn rug naar het publiek.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
lamaar, vat 'm al![]()
die sluit(spier)post gaat denk ik niet meer in het doel staan
lijkt me wel lachen bij uitwedstrijden, ligt het hele strafschopgebied vol met voorbinddildosquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
lamaar, vat 'm al![]()
die sluit(spier)post gaat denk ik niet meer in het doel staan
he, kwist nie dat jij kon voetballenquote:
ikke wel....heb ook op voetbal gezeten ..hihiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he, kwist nie dat jij kon voetballen![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
is dit de slowchat?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef demins het volgende:
[..]
In ieder geval niet met zijn rug naar het publiek.![]()
Ik heb wel is op een skippybal gezeten, zit toch een stuk lekkerderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ikke wel....heb ook op een voetbal gezeten ..hihi
Dat is toch niet nieuwquote:
maar geen 5quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is toch niet nieuw![]()
En dat is 4![]()
.. okee ff proberen .... ik heb bij een voetbalvereneging gevoetbald .... is ie zo wel goed? en ja ik weet van de zpel vouten)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb wel is op een skippybal gezeten, zit toch een stuk lekkerder![]()
damesvoetbalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. okee ff proberen .... ik heb bij een voetbalvereneging gevoetbald .... is ie zo wel goed? en ja ik weet van de zpel vouten)
OOHH nu snap ik hetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. okee ff proberen .... ik heb bij een voetbalvereneging gevoetbald .... is ie zo wel goed? en ja ik weet van de zpel vouten)
Dat was het streven ook nietquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH nu snap ik hetMaar dames kunnen veel dingen maar laat ze aub niet voetballen, ziet er echt niet uit
![]()
Oke, het shirtje wisselen is wel leuk maar 80% is potkom maar, kom maar
zo jammer dat hij zondag niet in het doel staat tegen Utregquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen bij uitwedstrijden, ligt het hele strafschopgebied vol met voorbinddildos![]()
... ik ben er al !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH nu snap ik hetMaar dames kunnen veel dingen maar laat ze aub niet voetballen, ziet er echt niet uit
![]()
Oke, het shirtje wisselen is wel leuk maar 80% is potkom maar, kom maar
quote:
Gelukkig is het bijna weer maandagquote:
quote:
dan hoef ik pas om 2 uur 's middags te werkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weer maandag![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je nog iets leuks doen in je weekend?
hoe weet jij dat ?quote:
Wel een lekker lang weekendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan hoef ik pas om 2 uur 's middags te werken
je werkt dus helemaal nooit ? how come ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel een lekker lang weekend![]()
Gelukkig heb ik altijd weekend![]()
Ik voel je aan!quote:
Als jullie allemaal wel werken en veel belasting betalen, hoef ik niets te doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
je werkt dus helemaal nooit ? how come ?
ik voel er helaas nix vanquote:
gewoon een profiteur dusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als jullie allemaal wel werken en veel belasting betalen, hoef ik niets te doen![]()
![]()
waar ken je dat zien, hebben ze tegenwoordig ook spreekkoor fora ofzo, waar ze zich zeg maar voorbereidenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo jammer dat hij zondag niet in het doel staat tegen Utregheb al een beetje gezien wat er zo al geroepen en gezongen kan worden
![]()
ja die zijn er wel ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
waar ken je dat zien, hebben ze tegenwoordig ook spreekkoor fora ofzo, waar ze zich zeg maar voorbereiden![]()
hey gladys, lekker hoor, ik zit ook thuis te "werken"quote:
okidokie, alles goed met de vrouw trouwensquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewoon een profiteur dusnou wees er trots op joh
![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hey gladys, lekker hoor, ik zit ook thuis te "werken"![]()
wat een geweldig leven zal je hebben zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die mensen moeten er toch ook zijn
Heerlijk de hele dag op de bank of in bed liggen wachten totdat mijn vrouw eindelijk thuis komt en aan het eten gaat beginnen
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat een geweldig leven zal je hebben zeg![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het kan altijd beter maar ja, je kan niet alles hebben
![]()
PS, je hebt een PM![]()
Geeft niets hoor, je kon ook niet weten dat ik een taakstraf hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:07 schreef Gladys het volgende:
[..]je hebt er een terug... en sorry Kribbet
![]()
![]()
![]()
Mogen wij het ook wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef puntoortje het volgende:
bommie...er staat weer iets moois in fe fobo van je vriend luciel
hahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, je kon ook niet weten dat ik een taakstraf heb![]()
veel plezier ermeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:14 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even lekker in de sauna liggen en een tukkie doen![]()
![]()
![]()
het staat in de mijne schat...typfoutje!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mogen wij het ook wetenGa niet weer als een stalker in zijn album kijken, zo bijzonder is het niet
![]()
Luciano kom aub terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het staat in de mijne schat...typfoutje!!!
ik geef t 5 minutenquote:
De mods zijn toch weg, alleen komen er wat mensen langs die op een rel hadden gehooptquote:
ach, als je maar wat te doen hebt toch, ik had het alleen gewoon laten staan, t staat er nu toch ook weerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De mods zijn toch weg, alleen komen er wat mensen langs die op een rel hadden gehoopt
ja van de ene kant wel, van de andere kant vond ik het ook een beetje flauw, mja ik vind alles primaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ach, als je maar wat te doen hebt toch, ik had het alleen gewoon laten staan, t staat er nu toch ook weer![]()
ja valt het op ?quote:
Haartjes nat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef puntoortje het volgende:
zo ik heb boodschappen gedaan ...pyama aan en nu ga ik wachten op een rel ...
Dat lijkt me iets voor een weekopdracht!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
middag
schepperdeschep, wie komt ff helpen 6 cuub zand verplaatsen...![]()
Heej buurvrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
middag
schepperdeschep, wie komt ff helpen 6 cuub zand verplaatsen...![]()
valt mee, ik heb al 6 cuub weggeschept, nu ligt de volgende lading er...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor een weekopdracht!![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
Heej buurvrouwen nee,misschien morgen wel oke ?
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
morgen komt er nóg een keer 6 cuub.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
morgen komt er nóg een keer 6 cuub.
nee dat doe ik vanavond voor het naar bedjes gan en anders morgen ochtendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Haartjes nat?
Als je nou heel erg hard gaat zingen,
Komen de klonen straks weer dringen.
![]()
quote:
wat kijk je weer coolquote:
aanvullen van wat ze er drie weken geleden hebben uitgeschept.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi buuv...
Wat moet een mens trouwens met 18m3 zand
ben je een huis aan t bouwen of zo ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aanvullen van wat ze er drie weken geleden hebben uitgeschept.
de fundering is klaar nu, de vloer moet aangevuld zodat de beton erop kan. ook een deel wel met kruipruimte, daar moet even schoon zand bij.
Waar woont je huis buuv ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aanvullen van wat ze er drie weken geleden hebben uitgeschept.
de fundering is klaar nu, de vloer moet aangevuld zodat de beton erop kan. ook een deel wel met kruipruimte, daar moet even schoon zand bij.
niet helemaal, garage afgebroken en een andere op een nieuwe, betere plaats zetten plus aanbouw aan huis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben je een huis aan t bouwen of zo ?
is dat nodig dan vandaag ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen voor zo direct beneden.![]()
Lekker hoor al die extra ruimte die je er dan straks bij krijgtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet helemaal, garage afgebroken en een andere op een nieuwe, betere plaats zetten plus aanbouw aan huis.
nieuwe keuken![]()
komt zeg maar een L om de hoek van ons huis.
Ik las de fEboquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ga zo nog ff langs de fobo voor ik op huis aan ga.![]()
Word weer tijd voor wat nieuwe plaatjes dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik las de fEbo(krijg je als je honger hebt
)
Maar in de mijne hoef je al niet te kijkenAlleen mijn foto staat nu wel goed
waar haal je die rommel dan ook vandaan !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef demins het volgende:
[..]
Lieverd, je sprak mij aan maar de tekst was van Luciano!Wat die voor beroep heeft weet ik niet, maar ik vroeg het me ook al af. That's all.
![]()
Sorry, de laatste drie woordjes waren van mij (Zoiets, denk ik)
goeie been, verkeerde bed????quote:
huis woont op het drie privincieenpunt friesland groningen drenthequote:
Open een topic : Teamlead rot opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef demins het volgende:
Het Luciano-Come-Back-Topic is door onze Teamlijer gesloten! Nadat Yvonne eerst nog Luciano unbanned heeft.
Wat is TL toch ook een naargeestige kale dwerg!!!![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook nog als een loops hondje achter zo'n retard als Manu aangelopen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef demins het volgende:
Het Luciano-Come-Back-Topic is door onze Teamlijer gesloten! Nadat Yvonne eerst nog Luciano unbanned heeft.
Wat is TL toch ook een naargeestige kale dwerg!!!![]()
![]()
![]()
Gooit ie toch gewoon weer dicht! Alsof dat het enige knopje is wat hij kan bedienen...quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Gooit ie toch gewoon weer dicht! Alsof dat het enige knopje is wat hij kan bedienen...![]()
zal straks eens zoeken danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Word weer tijd voor wat nieuwe plaatjes dan.![]()
btw...outta here...laters![]()
quote:
Haaiiii schatjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief
Gaan we hier toch verder, of anders FB,
LUCIANO MOET TERUG![]()
moet je echt bij TL zijn ... die wou niet gezellig meedoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief
LUCIANO MOET TERUG![]()
Het gaat me vooral om de arrogante manier waarop TL met niet meer dan een smiley een topic sluit, zonder waarschuwing of wat dan ook. Die stijl van "leidinggeven" mag dan overdag voldoende zijn om een groepje VMBO-dropouts met een fijne telefoonstem te mennen, hier is dat volstrekt onvoldoende!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief
LUCIANO MOET TERUG![]()
Effectief is het welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de arrogante manier waarop TL met niet meer dan een smiley een topic sluit, zonder waarschuwing of wat dan ook. Die stijl van "leidinggeven" mag dan overdag voldoende zijn om een groepje VMBO-dropouts met een fijne telefoonstem te mennen, hier is dat volstrekt onvoldoende!
Alles liever dan die Lulliano terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ga zijn modus operandi nog stimuleren ook!![]()
Jij bent ook lievvvvvvvvvvvvvvquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog als een loops hondje achter zo'n retard als Manu aangelopen!
Manu is ook een lelijk vals kreng!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
PC eend en HiDoHo gaan samen door voor de koelkast wegens kloten in BB. Kap daar toch eens mee, tot over een week
over deze beslissing heb ik wel een mening maar die kan ik hier niet zeggen want dan heb ik ook een banquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
PC eend en HiDoHo gaan samen door voor de koelkast wegens kloten in BB. Kap daar toch eens mee, tot over een week
en wat gaan we over een week wel allemaal niet over ons heen krijgen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whaaaaaaa...ocharm...die arme duckie
......dit trekt ie niet
![]()
Ah kee...dat is net ff te ver....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
huis woont op het drie privincieenpunt friesland groningen drenthe
als PC eend iets leuks in me fobo wil zetten wil ik het best lezen ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat gaan we over een week wel allemaal niet over ons heen krijgen...![]()
jammer van die eend, de vorige ban was echt zijn nekslag...![]()
tis toch vakantie?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah kee...dat is net ff te ver....![]()
Hij is helemaal van het padje...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat gaan we over een week wel allemaal niet over ons heen krijgen...![]()
jammer van die eend, de vorige ban was echt zijn nekslag...![]()
Dat laatste is keloel......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef PH52 het volgende:
Van die HideHolladio snap ik het wel, irritant kutfiguur, en wat eend betreft, is jullie moeite in FB toch niet voor niks geweest![]()
En de tijd voor kerstmis is ook niet echt de leukste tijd voor hem...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is helemaal van het padje...![]()
![]()
Geestelijk gesloopt......t is bijna niet om aan te zien.![]()
Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegenquote:
Nope...er zit bij mij een zekere mate van irritatie...maar er zit geen spatje waarheid in jouw bewering.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegen
Probeer het eens uit te leggen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegen
een baggertopic gebruikt waar het voor bedoeld is....gelardeerd met een beetje jennen uit frustratie...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Mike1964 het volgende:
wat heeft die eend nou weer geflikt?
Waarheid is een subjectief begrip. Iemand chargeren die vanwege een eerdere ban extra kwetsbaar is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...er zit bij mij een zekere mate van irritatie...maar er zit geen enkel waarheidsgehalte in jouw bewering.
Ze heeft je toch niet haar adres gegeven, hoop ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Helemaal kompleet verschrikkelijk afschuwelijk bizahhhhr off-topic dit:
Ik moest net ff intrum-justitia bellen.... Moeten er zoveel zou je denken.
Maar had de zus van Patrick Kluyvert dus aan de lijn, die r ook schijnt te werken.
Het zit jouw ook nooit eens mee kerel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Helemaal kompleet verschrikkelijk afschuwelijk bizahhhhr off-topic dit:
Ik moest net ff intrum-justitia bellen.... Moeten er zoveel zou je denken.
Maar had de zus van Patrick Kluyvert dus aan de lijn, die r ook schijnt te werken.
Shit!!! vergeten te vragen... Had ik weer een (semi)BN'er-stalk-project kunnen opzetten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ze heeft je toch niet haar adres gegeven, hoop ik![]()
Yeah rightquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarheid is een subjectief begrip. Iemand chargeren die vanwege een eerdere ban extra kwetsbaar is.
Ik ben blij dat ik er niet bij hoor.
En tóch begreep ik hem altijd wel. Ik wás ook zo bij BB5. Ik mocht ook graag doordrammen over een ban.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah right.......denk je niet dat het exact andersom is....namelijk dat duckie uit die postings heeft begrepen dat het een gewaardeerd lid van de BBfok familie is maar dat het niet zo zinvol was om door te gaan over een zaak die voor hem iig al verloren was...
ow, u is betonnert!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh
Ik bedoelde eik dat je in onze regio zou zitten voor levering van het beton![]()
Praise the Lord!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En tóch begreep ik hem altijd wel. Ik wás ook zo bij BB5. Ik mocht ook graag doordrammen over een ban.
Maar nu ik een sociaal leven en een baan heb, weet ik dat er meer is dat er meer dan BB is....![]()
![]()
Dat denk ik niet, integendeel, uit zijn reactie bleek duidelijk dat-ie het er niet mee eens was en dat hij het daarom niet kon laten steeds opnieuw zijn standpunt te laten horen, tevergeefs weliswaar, maar toch, vechten tegen debierkaai noemen ze dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah right.......denk je niet dat het exact andersom is....namelijk dat duckie uit die postings heeft begrepen dat het een gewaardeerd lid van de BBfok familie is maar dat het niet zo zinvol was om door te gaan over een zaak die voor hem iig al verloren was...
wie is" jullie" dan beste PH ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, integendeel, uit zijn reactie bleek duidelijk dat-ie het er niet mee eens was en dat hij het daarom niet kon laten steeds opnieuw zijn standpunt te laten horen, tevergeefs weliswaar, maar toch, vechten tegen debierkaai noemen ze dat.
Ik hoop in ieder geval dat-ie dit leest en dat-ie weet ( dit keer ) dat zijn bijdrages hogelijk gewaardeerd worden. En niet alleen door mij, de zwijgende meerderheid hier staat als één man achter hem durf ik te beweren.
Ik had oorspronkelijk het idee dat "jullie" in deze gericht was jegens een aantal newbeesquote:en wat eend betreft, is "jullie" moeite in FB toch niet voor niks geweest
Waardoor ik het idee kreeg dat je er ons "de punks" mee bedoelde......quote:Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegen
Hier ga je overigens wat mij betreft de mist in.......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
En niet alleen door mij, de zwijgende meerderheid hier staat als één man achter hem durf ik te beweren.
raak je helemaal de weg kwijt schatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
wie is jullie dan beste PH ?
[..]
Ik had oorspronkelijk het idee dat "jullie" in deze gericht was jegens een aantal newbees....echter toen kwam je met deze...
[..]
Waardoor ik het idee kreeg dat je er ons "de punks" mee bedoelde......![]()
Nu lijkt jouw laatste post echter weer de beschuldigende vinger richting mods te wijzen..........schiet mij maar af.....![]()
Wil jij mijn baken zijn in deze donkere dagen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
raak je helemaal de weg kwijt schat![]()
Dag Teamlead...wil jij een goed woordje voor Eend doen ?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag Teamlead...wil jij een goed woordje voor Eend doen ?![]()
Deze ban heeft hij namelijk absoluut niet verdiend.![]()
Zou je waarschijnlijk bij hem gelijk weer een stukje goodwill mee kweken.![]()
Het enige dat ik over deze ban kwijt wil is dat hij deze had kunnen zien aankomen. hij zocht een grens en die heeft ie gevondenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet
Dat valt me een beetje van je tegen als ik heel eerlijk ben.
Dat is een beetje flauw......een ban van een paar dagen schwa...daar praat niemand over...maar een hele week voor een beetje lopen jennen...kom op zeg.....andersom zocht je hem net zo hard.......je hoeft hier toch niets te bewijzenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het enige dat ik over deze ban kwijt wil is dat hij deze had kunnen zien aankomen. hij zocht een grens en die heeft ie gevonden
if you can't do the time enzo
had je me niet al ingeruild ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij mijn baken zijn in deze donkere dagen?![]()
![]()
wie ben jij???quote:
Dat valt me dan weer een beetje tegen van jou.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet
Dat valt me een beetje van je tegen als ik heel eerlijk ben.
nee he ..daar was ik inmiddels ook al achterquote:
Hoho.......niet de verwarring nog groter maken dan ie al is....... ik heb in Gladys mijn meesteres gevonden........nu heb ik nog een geleidelichtje nodig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had je me niet al ingeruild ...![]()
* Meldt zich!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho.......niet de verwarring nog groter maken dan ie al is....... ik heb in Gladys mijn meesteres gevonden........nu heb ik nog een geleidelichtje nodig.![]()
You cann't win them all.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer een beetje tegen van jou.![]()
Dit heeft dan ook niets met bewijzen te maken hoor. In tegenstelling tot wat je wellicht denkt of verwacht, wordt bij een ban-aanvraag achter de schermen maar zelden ook een termijn aangevraagd. Over het algemeen is dat ter beoordeling van de FA's/A'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw......een ban van een paar dagen schwa...daar praat niemand over...maar een hele week voor een beetje lopen jennen...kom op zeg.....andersom zocht je hem net zo hard.......je hoeft hier toch niets te bewijzen
Ik sta achter de aanvraag en achter de beslissing. Dat heeft slechts weinig met sportiviteit te maken helaasquote:Overigens was het niet mijn insteek om over de ban zelf te praten...ik deed een beroep op je sportiviteit en daar hoop ik eigenlijk stilletjes nog steeds op.
Maar voor de rest heb ik geen klachten van je gehoord!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sodeflikker op etienne...je bent mij wat te behaard op je borsten...![]()
....en wat moet ik daarvoor doen en laten?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho.......niet de verwarring nog groter maken dan ie al is....... ik heb in Gladys mijn meesteres gevonden........nu heb ik nog een geleidelichtje nodig.![]()
Kee......tis your call... ...mijn weg zou het niet zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dit heeft dan ook niets met bewijzen te maken hoor. In tegenstelling tot wat je wellicht denkt of verwacht, wordt bij een ban-aanvraag achter de schermen maar zelden ook een termijn aangevraagd. Over het algemeen is dat ter beoordeling van de FA's/A's
[..]
Ik sta achter de aanvraag en achter de beslissing. Dat heeft slechts weinig met sportiviteit te maken helaas
Dat wil je niet weten!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....en wat moet ik daarvoor doen en laten?
Vrij weinig.....enige tijd geen zonlicht will do the trick.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....en wat moet ik daarvoor doen en laten?
die putten van je zijn ook geen gezicht...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor de rest heb ik geen klachten van je gehoord!![]()
ik zie dat er al een vrijwilliger rondloopt...misschien heeft die nog intresse... ik sla deze ronde overquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vrij weinig.....enige tijd geen zonlicht will do the trick.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |