Nah truste dan maar he enne sweet dreamsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik wel,moet om kwart voor 4 open dan weekenddddd
Mooi toch? wij geilpijpen en ice slapen en hard werken !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:47 schreef chas het volgende:
[..]
Nope, geen Skype!
Ice moet vannacht an ut werk en er rond 3.00 u uit!![]()
Sjesus, wat een k*ttijd, zeg!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
ja ik wel,moet om kwart voor 4 open dan weekenddddd
ik zie je wel verschijnen dan,mijn doos woont op statiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij heb wel n heel bijzondere doos die wil ik wel is onderzoeken![]()
Die lekkere warme doos waar je je kan terugtrekken tijdens n koude nachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
de vraag is welke doos wil je onderzoeken
quote:
Neem m maar mee als je hier komtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zie je wel verschijnen dan,mijn doos woont op statie
Ohhh die doos maar daar trek je je over het algemeen toch niet uit terugquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die lekkere warme doos waar je je kan terugtrekken tijdens n koude nacht![]()
dankje en tot morgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah truste dan maar he enne sweet dreams![]()
Sorry dat vind ik niks, als ik dan net lekker bezig ben, word ik opeens zeeziekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
IK slaap op een waterbed is dat ook goed ???
Ooit wel soms voor soms na soms tijdens t zingenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh die doos maar daar trek je je over het algemeen toch niet uit terug![]()
Hihihi... lekkel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
Mooi toch? wij geilpijpen en ice slapen en hard werken !
Nee joh is heerlijk op waterbed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry dat vind ik niks, als ik dan net lekker bezig ben, word ik opeens zeeziek![]()
dat k*t je wel zeggen jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:51 schreef chas het volgende:
[..]
Sjesus, wat een k*ttijd, zeg!
Slaap ze!![]()
tijdens het zingen ??? verklaar je naderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ooit wel soms voor soms na soms tijdens t zingen
ik zal mijn doos meenemen als ik naar de achterhoek kom jaquote:
Ja das net zo iets als gehakt; half om halfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
tijdens het zingen ??? verklaar je nader![]()
bel mail msn of pm je ff van tevoren zal k ff n kamer klaarmaken bed opmaken enz.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zal mijn doos meenemen als ik naar de achterhoek kom ja![]()
trusteeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja das net zo iets als gehakt; half om half
ben pleitos![]()
![]()
ik kruip er zometeen gelijk bijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
bel mail msn of pm je ff van tevoren zal k ff n kamer klaarmaken bed opmaken enz.
of was je van plan er meteen bij mij in te kruipen
Prik hem niet lekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:02 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook met bedje opzoeken. Truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
huh?quote:
oops sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:26 schreef puntoortje het volgende:
stilte aub
okee jullie mogen weerquote:
Okquote:
dan zeg ik gewoon; dat zal wel overwicht zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
Je zal morgen wel mail van TL krijgen, over hoe je dat voor elkaar krijgt
Altijd nog beter dan overgewichtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon; dat zal wel overwicht zijn![]()
![]()
Zou voor het eerst zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
Het was 1-2 en TL heeft z'n werk weer goed gedaan![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn![]()
Wat heb je gewonnen?
Morgequote:
50 Euroquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn![]()
Wat heb je gewonnen?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:53 schreef petraa het volgende:
Iedereen nog aan het slapen ofzo ????![]()
Ja das waar die moet haar kids wegbrengen. Nah ik ga me maar ff klaarmaken voor de sportschoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]denk het en volgens mij is oortje nu naar school, maar komt ze zo terug
Sportschoolquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja das waar die moet haar kids wegbrengen. Nah ik ga me maar ff klaarmaken voor de sportschoolik heb echt geeeeeen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |