doe normaal joh!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
whahahah hij heeft ook 1 fan
Truste jappie sweet dreams.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
hoezo ? ga je anders huilen?quote:
is goedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
No problemo..... ...ik hoor het wel wanneer er wat van me verlangt word.![]()
Ow ennuh btw......ik ga nu slapie doen want ik zal mijn energie de aankomende periode waarschijnlijk nog hard genoeg nodig hebben ben ik bang........dat is...als ik jouw permissie heb uiteraard.
![]()
Is TL weer aan het kloonenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef Jaappie het volgende:
boe!
Jaloers ???? Sjee bommie had ik van jou niet verwachtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
whahahah hij heeft ook 1 fan
jankjurk!quote:
truste Jappiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker allemaal en sommigen in het bijzonder.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar hoe krijg ik hier het snelst een permban?
Die volgens mij helemaal niet bestaan, maar ik wil alles proberen om jullie hier van TL te verlossen![]()
Eindelijk spreek je de waarheid!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:36 schreef Jaappie het volgende:
[..]
Sorry, heb pms...ben gewoon een dom wijf!![]()
Jappie en Jaappiequote:
TL is al slapen hoorquote:
Nare gewoonte van TLquote:
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontesquote:
TL'tje slapen, een ander modje in Spanje dus we kunnen redelijk veilig ons gang gaanquote:
voetbal afgelopen ???? Dan zal het manu wel zijn!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
manu weer?
Vertel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontes![]()
quote:
manu is aan t zuipen,dus denk het ook niet neequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef Inodder het volgende:
manu weer?
Wil je nu dat IK aan jou gaat vertellen, wat JOU nare gewoontes zijn ??????quote:
zij ook niet dat t mooi was maar als je Jovink niet kent heb je onder n steen geleefdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee sorryen vind het ook niet zo mooi
![]()
mwah doe maar via msn hahaha anders kunnen we vandaag nog wel 20 sc-topics openenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil je nu dat IK aan jou gaat vertellen, wat JOU nare gewoontes zijn ??????![]()
duhh... ik leef onder een kartonnen doos,geen steen hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
zij ook niet dat t mooi was maar als je Jovink niet kent heb je onder n steen geleefd
is is wel mooi ff eerste paar min. skippen go
Haha weet je dat dit de eerste verstandige opmerking is waarop ik je hebt kunnen betrappen. Dat is eigenlijk wel soort van applaus waard.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah doe maar via msn hahaha anders kunnen we vandaag nog wel 20 sc-topics openen
chas..skippie!quote:
Das je eigen keuze he je heb n alternatief maar eh door n doos heen kun je wel horenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
duhh... ik leef onder een kartonnen doos,geen steen he![]()
Ohw, vertel eens wie?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef petraa het volgende:
ach sommige mensen hebben andere nare gewoontes![]()
heb een geluidsdichte doosquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Das je eigen keuze he je heb n alternatief maar eh door n doos heen kun je wel horen![]()
ps. heb die doos ook n kabel aansluiting![]()
Doet me denken aan een van de eerste postings die ik hier op het forum deed...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
duhh... ik leef onder een kartonnen doos,geen steen he![]()
Tja ik denk dat het niet zo slim is om namen te noemen, want dan word ik gelijk met de grond gelijk gemaakt denk ik.quote:
oeh jij ook al ?quote:
Jij heb wel n heel bijzondere doos die wil ik wel is onderzoekenquote:
ik slaap liever op een matrasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doet me denken aan een van de eerste postings die ik hier op het forum deed...
Ik slaap nog liever in een doos van karton,
dan op een molton![]()
de vraag is welke doos wil je onderzoekenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij heb wel n heel bijzondere doos die wil ik wel is onderzoeken![]()
ja ik wel,moet om kwart voor 4 opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |