Ohh ik 2x per week op het moment, was 4 x maar blehhh ut kwam me neus en oren uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sportschool![]()
Daar ga ik dus echt nooit heen![]()
Ik loop 3 x per week een uurtje hard en in de zomer fiets ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh ik 2x per week op het moment, was 4 x maar blehhh ut kwam me neus en oren uit.en nog steeds trouwens maar ja je moet wat he
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
Ik loop 3 x per week een uurtje hard en in de zomer fiets ik.
Dat is net voldoende om conditie te behouden
Ik ben niet zo'n fan van dat binnensporten
Ik doe spinning, ik hou niet zo van tegen de wind in fietsen !!! En dan uurtje body pump om alle spieren ff aan te pakken. Maar moet zeggen dat ik jaren heb hardgelopen en het heerlijk vond, alleen me trainingsmaatje mag niet meer lopen dus toen ben ik ook gestopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik loop 3 x per week een uurtje hard en in de zomer fiets ik.
Dat is net voldoende om conditie te behouden
Ik ben niet zo'n fan van dat binnensporten
Mjah ik was vroegah veel fanatieker met sportenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
3 keer een uur hardlopen nèt voldoende? Lijkt me ruim voldoende toch?
Kan gewoon er de energie niet voor opbrengen, alleen teamsporten vind ik leuk of tennis ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohh ik 2x per week op het moment, was 4 x maar blehhh ut kwam me neus en oren uit.en nog steeds trouwens maar ja je moet wat he
Geintje van die stomme nachtstreamersquote:
Ach zo. Waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:07 schreef pullup het volgende:
Mjah ik was vroegah veel fanatieker met sporten
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:17 schreef Loedertje het volgende:
Is COS dan nu ook SC?
sc-enquote:
Dat is een uitgebreid en evenwichtig programmaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach zo. Waarom nu niet meer dan?
Bij mij is het juist andersom, ik ben nog nooit zo in vorm geweest als nu.
In een gemiddelde week fiets ik 3 uur (2 keer naar mijn werk op en neer), loop ik 1 uur (2 keer 8km) , 2 uur krachttraining, en zit ik nog zo'n 1,5 uur op de hometrainer (2 afleveringen Prison Break).
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:21 schreef puntoortje het volgende:
zo daar ben ik weer ....was idd een kind op school afleveren
gelukkig heb ik vandaag weer wat te doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb het goed geraden![]()
Hoe is het?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vandaag weer wat te doen... jij nog een beetje plannen voor vandaag?
Haai oortje, wat ga je vandaag allemaal doen dan ???quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig heb ik vandaag weer wat te doen... jij nog een beetje plannen voor vandaag?
straks de jongste naar fysio brengen ...daarna beetje klooien in huis...oudste halen.. broodje eten ...oudste weer wegbrengen....(jongste ff slapen ) tijd voor mezelf ...oudste weer halen .... beetje moedertje spelen dus ..hihiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai oortje, wat ga je vandaag allemaal doen dan ???![]()
Ohhh gezellie. hahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
straks de jongste naar fysio brengen ...daarna beetje klooien in huis...oudste halen.. broodje eten ...oudste weer wegbrengen....(jongste ff slapen ) tijd voor mezelf ...oudste weer halen .... beetje moedertje spelen dus ..hihi
Goedemorgenquote:
ik was al weer ff weggeweest... we zijn nu weer terug voor een broodje ... hoe was het in de sportschool?quote:
Zweten enzo, maar wel ff gezellie daarna aan de bar gehangen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was al weer ff weggeweest... we zijn nu weer terug voor een broodje ... hoe was het in de sportschool?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Zweten enzo, maar wel ff gezellie daarna aan de bar gehangen.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
ADO! VOORBINDKEEPER!
goedemiddag!
quote:
lamaar, vat 'm alquote:
In ieder geval niet met zijn rug naar het publiek.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
lamaar, vat 'm al![]()
die sluit(spier)post gaat denk ik niet meer in het doel staan
lijkt me wel lachen bij uitwedstrijden, ligt het hele strafschopgebied vol met voorbinddildosquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
lamaar, vat 'm al![]()
die sluit(spier)post gaat denk ik niet meer in het doel staan
he, kwist nie dat jij kon voetballenquote:
ikke wel....heb ook op voetbal gezeten ..hihiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he, kwist nie dat jij kon voetballen![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
is dit de slowchat?
Sorryquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:16 schreef demins het volgende:
[..]
In ieder geval niet met zijn rug naar het publiek.![]()
Ik heb wel is op een skippybal gezeten, zit toch een stuk lekkerderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ikke wel....heb ook op een voetbal gezeten ..hihi
Dat is toch niet nieuwquote:
maar geen 5quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is toch niet nieuw![]()
En dat is 4![]()
.. okee ff proberen .... ik heb bij een voetbalvereneging gevoetbald .... is ie zo wel goed? en ja ik weet van de zpel vouten)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb wel is op een skippybal gezeten, zit toch een stuk lekkerder![]()
damesvoetbalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. okee ff proberen .... ik heb bij een voetbalvereneging gevoetbald .... is ie zo wel goed? en ja ik weet van de zpel vouten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |