OOHH nu snap ik hetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. okee ff proberen .... ik heb bij een voetbalvereneging gevoetbald .... is ie zo wel goed? en ja ik weet van de zpel vouten)
Dat was het streven ook nietquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH nu snap ik hetMaar dames kunnen veel dingen maar laat ze aub niet voetballen, ziet er echt niet uit
![]()
Oke, het shirtje wisselen is wel leuk maar 80% is potkom maar, kom maar
zo jammer dat hij zondag niet in het doel staat tegen Utregquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
lijkt me wel lachen bij uitwedstrijden, ligt het hele strafschopgebied vol met voorbinddildos![]()
... ik ben er al !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH nu snap ik hetMaar dames kunnen veel dingen maar laat ze aub niet voetballen, ziet er echt niet uit
![]()
Oke, het shirtje wisselen is wel leuk maar 80% is potkom maar, kom maar
quote:
Gelukkig is het bijna weer maandagquote:
quote:
dan hoef ik pas om 2 uur 's middags te werkenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weer maandag![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je nog iets leuks doen in je weekend?
hoe weet jij dat ?quote:
Wel een lekker lang weekendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan hoef ik pas om 2 uur 's middags te werken
je werkt dus helemaal nooit ? how come ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel een lekker lang weekend![]()
Gelukkig heb ik altijd weekend![]()
Ik voel je aan!quote:
Als jullie allemaal wel werken en veel belasting betalen, hoef ik niets te doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
je werkt dus helemaal nooit ? how come ?
ik voel er helaas nix vanquote:
gewoon een profiteur dusquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als jullie allemaal wel werken en veel belasting betalen, hoef ik niets te doen![]()
![]()
waar ken je dat zien, hebben ze tegenwoordig ook spreekkoor fora ofzo, waar ze zich zeg maar voorbereidenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo jammer dat hij zondag niet in het doel staat tegen Utregheb al een beetje gezien wat er zo al geroepen en gezongen kan worden
![]()
ja die zijn er wel ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
waar ken je dat zien, hebben ze tegenwoordig ook spreekkoor fora ofzo, waar ze zich zeg maar voorbereiden![]()
hey gladys, lekker hoor, ik zit ook thuis te "werken"quote:
okidokie, alles goed met de vrouw trouwensquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewoon een profiteur dusnou wees er trots op joh
![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hey gladys, lekker hoor, ik zit ook thuis te "werken"![]()
wat een geweldig leven zal je hebben zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die mensen moeten er toch ook zijn
Heerlijk de hele dag op de bank of in bed liggen wachten totdat mijn vrouw eindelijk thuis komt en aan het eten gaat beginnen
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat een geweldig leven zal je hebben zeg![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het kan altijd beter maar ja, je kan niet alles hebben
![]()
PS, je hebt een PM![]()
Geeft niets hoor, je kon ook niet weten dat ik een taakstraf hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:07 schreef Gladys het volgende:
[..]je hebt er een terug... en sorry Kribbet
![]()
![]()
![]()
Mogen wij het ook wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef puntoortje het volgende:
bommie...er staat weer iets moois in fe fobo van je vriend luciel
hahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, je kon ook niet weten dat ik een taakstraf heb![]()
veel plezier ermeequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:14 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even lekker in de sauna liggen en een tukkie doen![]()
![]()
![]()
het staat in de mijne schat...typfoutje!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mogen wij het ook wetenGa niet weer als een stalker in zijn album kijken, zo bijzonder is het niet
![]()
Luciano kom aub terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het staat in de mijne schat...typfoutje!!!
ik geef t 5 minutenquote:
De mods zijn toch weg, alleen komen er wat mensen langs die op een rel hadden gehooptquote:
ach, als je maar wat te doen hebt toch, ik had het alleen gewoon laten staan, t staat er nu toch ook weerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De mods zijn toch weg, alleen komen er wat mensen langs die op een rel hadden gehoopt
ja van de ene kant wel, van de andere kant vond ik het ook een beetje flauw, mja ik vind alles primaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ach, als je maar wat te doen hebt toch, ik had het alleen gewoon laten staan, t staat er nu toch ook weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |