tis toch vakantie?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah kee...dat is net ff te ver....![]()
Hij is helemaal van het padje...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat gaan we over een week wel allemaal niet over ons heen krijgen...![]()
jammer van die eend, de vorige ban was echt zijn nekslag...![]()
Dat laatste is keloel......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef PH52 het volgende:
Van die HideHolladio snap ik het wel, irritant kutfiguur, en wat eend betreft, is jullie moeite in FB toch niet voor niks geweest![]()
En de tijd voor kerstmis is ook niet echt de leukste tijd voor hem...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is helemaal van het padje...![]()
![]()
Geestelijk gesloopt......t is bijna niet om aan te zien.![]()
Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegenquote:
Nope...er zit bij mij een zekere mate van irritatie...maar er zit geen spatje waarheid in jouw bewering.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegen
Probeer het eens uit te leggen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegen
een baggertopic gebruikt waar het voor bedoeld is....gelardeerd met een beetje jennen uit frustratie...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef Mike1964 het volgende:
wat heeft die eend nou weer geflikt?
Waarheid is een subjectief begrip. Iemand chargeren die vanwege een eerdere ban extra kwetsbaar is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...er zit bij mij een zekere mate van irritatie...maar er zit geen enkel waarheidsgehalte in jouw bewering.
Ze heeft je toch niet haar adres gegeven, hoop ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Helemaal kompleet verschrikkelijk afschuwelijk bizahhhhr off-topic dit:
Ik moest net ff intrum-justitia bellen.... Moeten er zoveel zou je denken.
Maar had de zus van Patrick Kluyvert dus aan de lijn, die r ook schijnt te werken.
Het zit jouw ook nooit eens mee kerel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Helemaal kompleet verschrikkelijk afschuwelijk bizahhhhr off-topic dit:
Ik moest net ff intrum-justitia bellen.... Moeten er zoveel zou je denken.
Maar had de zus van Patrick Kluyvert dus aan de lijn, die r ook schijnt te werken.
Shit!!! vergeten te vragen... Had ik weer een (semi)BN'er-stalk-project kunnen opzetten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ze heeft je toch niet haar adres gegeven, hoop ik![]()
Yeah rightquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarheid is een subjectief begrip. Iemand chargeren die vanwege een eerdere ban extra kwetsbaar is.
Ik ben blij dat ik er niet bij hoor.
En tóch begreep ik hem altijd wel. Ik wás ook zo bij BB5. Ik mocht ook graag doordrammen over een ban.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah right.......denk je niet dat het exact andersom is....namelijk dat duckie uit die postings heeft begrepen dat het een gewaardeerd lid van de BBfok familie is maar dat het niet zo zinvol was om door te gaan over een zaak die voor hem iig al verloren was...
ow, u is betonnert!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh
Ik bedoelde eik dat je in onze regio zou zitten voor levering van het beton![]()
Praise the Lord!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En tóch begreep ik hem altijd wel. Ik wás ook zo bij BB5. Ik mocht ook graag doordrammen over een ban.
Maar nu ik een sociaal leven en een baan heb, weet ik dat er meer is dat er meer dan BB is....![]()
![]()
Dat denk ik niet, integendeel, uit zijn reactie bleek duidelijk dat-ie het er niet mee eens was en dat hij het daarom niet kon laten steeds opnieuw zijn standpunt te laten horen, tevergeefs weliswaar, maar toch, vechten tegen debierkaai noemen ze dat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah right.......denk je niet dat het exact andersom is....namelijk dat duckie uit die postings heeft begrepen dat het een gewaardeerd lid van de BBfok familie is maar dat het niet zo zinvol was om door te gaan over een zaak die voor hem iig al verloren was...
wie is" jullie" dan beste PH ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, integendeel, uit zijn reactie bleek duidelijk dat-ie het er niet mee eens was en dat hij het daarom niet kon laten steeds opnieuw zijn standpunt te laten horen, tevergeefs weliswaar, maar toch, vechten tegen debierkaai noemen ze dat.
Ik hoop in ieder geval dat-ie dit leest en dat-ie weet ( dit keer ) dat zijn bijdrages hogelijk gewaardeerd worden. En niet alleen door mij, de zwijgende meerderheid hier staat als één man achter hem durf ik te beweren.
Ik had oorspronkelijk het idee dat "jullie" in deze gericht was jegens een aantal newbeesquote:en wat eend betreft, is "jullie" moeite in FB toch niet voor niks geweest
Waardoor ik het idee kreeg dat je er ons "de punks" mee bedoelde......quote:Er moet een mate van waarheid inzitten om je tot deze reactie te bewegen
Hier ga je overigens wat mij betreft de mist in.......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
En niet alleen door mij, de zwijgende meerderheid hier staat als één man achter hem durf ik te beweren.
raak je helemaal de weg kwijt schatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
wie is jullie dan beste PH ?
[..]
Ik had oorspronkelijk het idee dat "jullie" in deze gericht was jegens een aantal newbees....echter toen kwam je met deze...
[..]
Waardoor ik het idee kreeg dat je er ons "de punks" mee bedoelde......![]()
Nu lijkt jouw laatste post echter weer de beschuldigende vinger richting mods te wijzen..........schiet mij maar af.....![]()
Wil jij mijn baken zijn in deze donkere dagen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
raak je helemaal de weg kwijt schat![]()
Dag Teamlead...wil jij een goed woordje voor Eend doen ?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag Teamlead...wil jij een goed woordje voor Eend doen ?![]()
Deze ban heeft hij namelijk absoluut niet verdiend.![]()
Zou je waarschijnlijk bij hem gelijk weer een stukje goodwill mee kweken.![]()
Het enige dat ik over deze ban kwijt wil is dat hij deze had kunnen zien aankomen. hij zocht een grens en die heeft ie gevondenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet
Dat valt me een beetje van je tegen als ik heel eerlijk ben.
Dat is een beetje flauw......een ban van een paar dagen schwa...daar praat niemand over...maar een hele week voor een beetje lopen jennen...kom op zeg.....andersom zocht je hem net zo hard.......je hoeft hier toch niets te bewijzenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het enige dat ik over deze ban kwijt wil is dat hij deze had kunnen zien aankomen. hij zocht een grens en die heeft ie gevonden
if you can't do the time enzo
had je me niet al ingeruild ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij mijn baken zijn in deze donkere dagen?![]()
![]()
wie ben jij???quote:
Dat valt me dan weer een beetje tegen van jou.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet
Dat valt me een beetje van je tegen als ik heel eerlijk ben.
nee he ..daar was ik inmiddels ook al achterquote:
Hoho.......niet de verwarring nog groter maken dan ie al is....... ik heb in Gladys mijn meesteres gevonden........nu heb ik nog een geleidelichtje nodig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had je me niet al ingeruild ...![]()
* Meldt zich!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho.......niet de verwarring nog groter maken dan ie al is....... ik heb in Gladys mijn meesteres gevonden........nu heb ik nog een geleidelichtje nodig.![]()
You cann't win them all.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer een beetje tegen van jou.![]()
Dit heeft dan ook niets met bewijzen te maken hoor. In tegenstelling tot wat je wellicht denkt of verwacht, wordt bij een ban-aanvraag achter de schermen maar zelden ook een termijn aangevraagd. Over het algemeen is dat ter beoordeling van de FA's/A'squote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw......een ban van een paar dagen schwa...daar praat niemand over...maar een hele week voor een beetje lopen jennen...kom op zeg.....andersom zocht je hem net zo hard.......je hoeft hier toch niets te bewijzen
Ik sta achter de aanvraag en achter de beslissing. Dat heeft slechts weinig met sportiviteit te maken helaasquote:Overigens was het niet mijn insteek om over de ban zelf te praten...ik deed een beroep op je sportiviteit en daar hoop ik eigenlijk stilletjes nog steeds op.
Maar voor de rest heb ik geen klachten van je gehoord!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sodeflikker op etienne...je bent mij wat te behaard op je borsten...![]()
....en wat moet ik daarvoor doen en laten?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoho.......niet de verwarring nog groter maken dan ie al is....... ik heb in Gladys mijn meesteres gevonden........nu heb ik nog een geleidelichtje nodig.![]()
Kee......tis your call... ...mijn weg zou het niet zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dit heeft dan ook niets met bewijzen te maken hoor. In tegenstelling tot wat je wellicht denkt of verwacht, wordt bij een ban-aanvraag achter de schermen maar zelden ook een termijn aangevraagd. Over het algemeen is dat ter beoordeling van de FA's/A's
[..]
Ik sta achter de aanvraag en achter de beslissing. Dat heeft slechts weinig met sportiviteit te maken helaas
Dat wil je niet weten!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....en wat moet ik daarvoor doen en laten?
Vrij weinig.....enige tijd geen zonlicht will do the trick.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....en wat moet ik daarvoor doen en laten?
die putten van je zijn ook geen gezicht...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
Maar voor de rest heb ik geen klachten van je gehoord!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |