ja valt het op ?quote:
Haartjes nat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:26 schreef puntoortje het volgende:
zo ik heb boodschappen gedaan ...pyama aan en nu ga ik wachten op een rel ...
Dat lijkt me iets voor een weekopdracht!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
middag
schepperdeschep, wie komt ff helpen 6 cuub zand verplaatsen...![]()
Heej buurvrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
middag
schepperdeschep, wie komt ff helpen 6 cuub zand verplaatsen...![]()
valt mee, ik heb al 6 cuub weggeschept, nu ligt de volgende lading er...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor een weekopdracht!![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
Heej buurvrouwen nee,misschien morgen wel oke ?
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
morgen komt er nóg een keer 6 cuub.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
morgen komt er nóg een keer 6 cuub.
nee dat doe ik vanavond voor het naar bedjes gan en anders morgen ochtendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Haartjes nat?
Als je nou heel erg hard gaat zingen,
Komen de klonen straks weer dringen.
![]()
quote:
wat kijk je weer coolquote:
aanvullen van wat ze er drie weken geleden hebben uitgeschept.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi buuv...
Wat moet een mens trouwens met 18m3 zand
ben je een huis aan t bouwen of zo ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aanvullen van wat ze er drie weken geleden hebben uitgeschept.
de fundering is klaar nu, de vloer moet aangevuld zodat de beton erop kan. ook een deel wel met kruipruimte, daar moet even schoon zand bij.
Waar woont je huis buuv ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aanvullen van wat ze er drie weken geleden hebben uitgeschept.
de fundering is klaar nu, de vloer moet aangevuld zodat de beton erop kan. ook een deel wel met kruipruimte, daar moet even schoon zand bij.
niet helemaal, garage afgebroken en een andere op een nieuwe, betere plaats zetten plus aanbouw aan huis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben je een huis aan t bouwen of zo ?
is dat nodig dan vandaag ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen voor zo direct beneden.![]()
Lekker hoor al die extra ruimte die je er dan straks bij krijgtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet helemaal, garage afgebroken en een andere op een nieuwe, betere plaats zetten plus aanbouw aan huis.
nieuwe keuken![]()
komt zeg maar een L om de hoek van ons huis.
Ik las de fEboquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ga zo nog ff langs de fobo voor ik op huis aan ga.![]()
Word weer tijd voor wat nieuwe plaatjes dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik las de fEbo(krijg je als je honger hebt
)
Maar in de mijne hoef je al niet te kijkenAlleen mijn foto staat nu wel goed
waar haal je die rommel dan ook vandaan !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef demins het volgende:
[..]
Lieverd, je sprak mij aan maar de tekst was van Luciano!Wat die voor beroep heeft weet ik niet, maar ik vroeg het me ook al af. That's all.
![]()
Sorry, de laatste drie woordjes waren van mij (Zoiets, denk ik)
goeie been, verkeerde bed????quote:
huis woont op het drie privincieenpunt friesland groningen drenthequote:
Open een topic : Teamlead rot opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef demins het volgende:
Het Luciano-Come-Back-Topic is door onze Teamlijer gesloten! Nadat Yvonne eerst nog Luciano unbanned heeft.
Wat is TL toch ook een naargeestige kale dwerg!!!![]()
![]()
![]()
Heeft ie ook nog als een loops hondje achter zo'n retard als Manu aangelopen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef demins het volgende:
Het Luciano-Come-Back-Topic is door onze Teamlijer gesloten! Nadat Yvonne eerst nog Luciano unbanned heeft.
Wat is TL toch ook een naargeestige kale dwerg!!!![]()
![]()
![]()
Gooit ie toch gewoon weer dicht! Alsof dat het enige knopje is wat hij kan bedienen...quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Gooit ie toch gewoon weer dicht! Alsof dat het enige knopje is wat hij kan bedienen...![]()
zal straks eens zoeken danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Word weer tijd voor wat nieuwe plaatjes dan.![]()
btw...outta here...laters![]()
quote:
Haaiiii schatjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief
Gaan we hier toch verder, of anders FB,
LUCIANO MOET TERUG![]()
moet je echt bij TL zijn ... die wou niet gezellig meedoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief
LUCIANO MOET TERUG![]()
Het gaat me vooral om de arrogante manier waarop TL met niet meer dan een smiley een topic sluit, zonder waarschuwing of wat dan ook. Die stijl van "leidinggeven" mag dan overdag voldoende zijn om een groepje VMBO-dropouts met een fijne telefoonstem te mennen, hier is dat volstrekt onvoldoende!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief
LUCIANO MOET TERUG![]()
Effectief is het welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de arrogante manier waarop TL met niet meer dan een smiley een topic sluit, zonder waarschuwing of wat dan ook. Die stijl van "leidinggeven" mag dan overdag voldoende zijn om een groepje VMBO-dropouts met een fijne telefoonstem te mennen, hier is dat volstrekt onvoldoende!
Alles liever dan die Lulliano terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ga zijn modus operandi nog stimuleren ook!![]()
Jij bent ook lievvvvvvvvvvvvvvquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog als een loops hondje achter zo'n retard als Manu aangelopen!
Manu is ook een lelijk vals kreng!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
PC eend en HiDoHo gaan samen door voor de koelkast wegens kloten in BB. Kap daar toch eens mee, tot over een week
over deze beslissing heb ik wel een mening maar die kan ik hier niet zeggen want dan heb ik ook een banquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:09 schreef Duderinnetje het volgende:
PC eend en HiDoHo gaan samen door voor de koelkast wegens kloten in BB. Kap daar toch eens mee, tot over een week
en wat gaan we over een week wel allemaal niet over ons heen krijgen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whaaaaaaa...ocharm...die arme duckie
......dit trekt ie niet
![]()
Ah kee...dat is net ff te ver....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
huis woont op het drie privincieenpunt friesland groningen drenthe
als PC eend iets leuks in me fobo wil zetten wil ik het best lezen ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat gaan we over een week wel allemaal niet over ons heen krijgen...![]()
jammer van die eend, de vorige ban was echt zijn nekslag...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |