weet niet of ik een radiateur heb, wel een carberateurquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je een radiateur? Volgensmij niet ofwel?
Als hij luchtgekoeld is zul je weinig KVS nodig hebben.![]()
![]()
photobucket acountquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:32 schreef Ferrox het volgende:
Ja dat weet ik
Maar ik moet nog ff een goeie host vinden, tips?
jamooiquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:35 schreef hardcorebass het volgende:
kutfok is zo sloom!
Een brommerblok?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Ferrox het volgende:
sorry verveelde me ff![]()
Maar ik weet niet wat er op jullie brommer/scooter zit om je voort te bewegen.
Op die van mij zitten iig een stel trappers en een MOTOR
Ja hij rijdt echt als een tierelier.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:49 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, rijd hij al?
Je mist overigens je kapjes
Uhmquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Ferrox het volgende:
sorry verveelde me ff![]()
Maar ik weet niet wat er op jullie brommer/scooter zit om je voort te bewegen.
Op die van mij zitten iig een stel trappers en een MOTOR
Mja, die kapjes beschermen wel je blok e.d.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja hij rijdt echt als een tierelier.
alleen cilinder is dus lek, hij maakt een teeeringherrie, iedereen kijkt me na, maar hij rijdt wel lekker hoorUitlaatgassen komen onder mn cilinder vandaan EN ik kan burnouts maken
!
Die kapjes zijn fokking lelijk man
Zonder is veel mooier (vind ik)
Zwarte Pieten!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef Ferrox het volgende:
en die moet je vaak schoonmaken, dan word je vanzelf een echte zwartie piet
Tja je hebt wel gelijk, maar voor zover ik weet zet ik me brommer niet op plekken neer waar mensen kunnen kloten. (school, thuis, winkelcentrum etc.) en ja voorderest alles goed onderhouden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Mja, je ketting licht open en bloot, spat alle kanten op, lijkt me niet alles. + dat iedereen kan kloten.
Zelf vind ik mét kapjes trouwens mooier. Staat wat voller, nu is het zo kaal.
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat haddenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:33 schreef fs180 het volgende:
ach niemand komt aan je blok man
In wat voor allochtonenbuurt woon jijquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat hadden
Zeg ik dat dan? Gewoon ff lekker op een krukje zitten met een emmertje sop, schone handoek, sponsje, vaatdoek, schone vaatdoek, stompe schroevendraaier, gereedschapsetje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:36 schreef hardcorebass het volgende:
@ geqx: maar met water alleen krijg je dat echt niet helemaal schoon he
word een leuke herfstvakantie hequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi!
Kom zo uit de kroeg rollen, was donders gezellig!
© C2C.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een leuke meivakantie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef C2C het volgende:
[..]
word een leuke herfstvakantie he
chiekies je weet
whehe ja mei vakantie word ook donders lachequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ook een leuke meivakantie.![]()
![]()
Maar bij mij komen ze pas in het weekend van 3 nov dusjeah.![]()
en laat ik dan nou net bij jou slapenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef C2C het volgende:
[..]
word een leuke herfstvakantie he
chiekies je weet
wat denk jij eeeeequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en laat ik dan nou net bij jou slapenomg
Wehehe, Matthijs, in de meivakantie kom ik jullie opzoeken heb ik met Jarno afgesproken.quote:
Homo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb BazzieK gesproken! omgomgomg!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb BazzieK gesproken! omgomgomg!![]()
![]()
Wehehe, ik belde hem.quote:
maar die hebben we dr ook niet op zittenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat hadden
Die rijden scooterquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel eens met C2C en mister_dog gesproken
same pron kijke?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, Matthijs, in de meivakantie kom ik jullie opzoeken heb ik met Jarno afgesproken.![]()
![]()
Nee, bier drinken, was dan feestweek ofzoiets zei Jarno dusja.quote:
hou je muil..ga WoW'enquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus, homo's kunnen ook vrouwen neuken![]()
ok (y) rugbyfeest, scholierenfeest, zuidwalfeestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Even kennismaken met de spakenburgse cultuur.![]()
Als er bier is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ok (y) rugbyfeest, scholierenfeest, zuidwalfeest
rugbyclub houd 1x per jaar koninginnenacht een feest en dan loopt het hele dorp uit en is iedereen dronken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef hardcorebass het volgende:
rugby?? wordt dat daar gedaan danhier is nergens rugby gelukkig.. paupers
jawelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef hardcorebass het volgende:
rugby?? wordt dat daar gedaan danhier is nergens rugby gelukkig.. paupers
Beter!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
rugbyclub houd 1x per jaar koninginnenacht een feest en dan loopt het hele dorp uit en is iedereen dronken!
afgelopen woensdag had een of andere pauper webwinkel mijn nieuwe hardeschijf opgestuurd die heb ik nogsteeds niet! :S:S:S:S:S:S:Squote:
ik zit te wachten op de opmerking van een of ander blond figuur van:quote:
nee vastquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:20 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga ook maar eens slapen dan, en nee ik heb niet op hotmale geklikt
Is dat die e-mail site niet?quote:
Die wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef Geqxon het volgende:
Ga je serieus een schroef online bestellen?
50 in de 6 rijden zonder luchtfilter, heb je geen last van dat hoogtoerige gejank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn er nog meer mensen zoals PallominnoXIII met een tzr ?
Totale brommer newbie (nog nooit op een gereden), dus paar vraagjes
Waar moet ik een beetje op letten als ik em koop ?
Hoeveel km kan je met zo'n ding rijden tot je onderhoud nodig hebt en hoe duur is dat.
Wil wel beetje mee door kunnen karren (80 km/h oid), hoe zit dat met begrenzer er af halen en de eventuele boetes als je gepakt word (word er dan een kubusje van je brommer gemaakt?)
en kan je wat doen aan dat irritante pleures geluid wat er van brommers af komt.. heb ik echt een hekel aan.
Boren en zelf hobbyen ga ik niet doen; tenzij het echt heel simpel is. Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:15 schreef hardcorebass het volgende:
gewoon 500 km inrijden, daarna begrenzertje eruit.. onderhoudt ligt er natuurlijk aan hoe je er mee om gaat, het beste is om hem telkens wel een beetje warm te laten worden... niet meteen volgas
kubusjes worden niet zomaar gemaakt van je brommeren dat geluid : Andere demper? demper gat erin boren? helemaal leeg maken
Demper moet je niet in gaan boren, eeuwig zonde.. En dat geluid doe je eigenlijk niks aan.. En volgensmij moet je sinds kort apart je brommercerti halen, ook met autorijbewijs, maar dat moet je ff kijken op zo'n overheidssite.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Boren en zelf hobbyen ga ik niet doen; tenzij het echt heel simpel is. Is dat zo?
Gaat gebruikt worden voor woon-werk verkeer en af en toe ritjes van 20km richting universiteit. Grotere afstanden hoeft normaal gesproken niet dus dan lijkt dit me makkelijker dan een auto (en goedkoper natuurlijk).
Autorijbewijs heb ik al, dan hoef ik toch verder geen extra certificaat enzo te halen?
Had je dat nog niet gedaan? Noobzorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef no1uknow het volgende:
Oh jongens, zal ik nou maar is even gaan reserveren? Straks is er geen plek meer!
Maar eerst, even lekker scheiten![]()
Omdat niet iedereen reageerdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan? Noobzor![]()
Voor naar zoetermeer te gaan wel ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef hardcorebass het volgende:
wtf, heb jy een navi op je brommer?
Ja dat is nounet wat ik morgen ga doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef hardcorebass het volgende:
ook leuk opzich om een navi in te bouwen in je brommer
Jawel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef hardcorebass het volgende:
vergeet geen zekering in te bouwen he.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Navigatiesystemen op de brommer zijn voor pimps.![]()
uhmquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef fs180 het volgende:
maarlike de meet he
wat gaan we nou doem precies alleemaal
Oh, dat valt opzich wel mee.. Die overleeft het wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:22 schreef no1uknow het volgende:
Kutautomobilisten
http://www.break.com/index/biker_gets_hit_on_england_highway.html
Wahaha, geweldig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef no1uknow het volgende:
Jawohl.
OMG ROFLMAOz00rz
Polizei gelollerpwned
Ja bazzie, dat zal ook met jou gebeuren![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef no1uknow het volgende:
Jawohl.
OMG ROFLMAOz00rz
Polizei gelollerpwned
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
Navigatiesystemen op de brommer zijn voor pimps.![]()
Eindelijk iemand met verstand.quote:
http://youtube.com/watch?v=-wjUUHmAIi4quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:34 schreef no1uknow het volgende:
Jawohl.
OMG ROFLMAOz00rz
Polizei gelollerpwned
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand.
Kon wel eens in het zuiden wonen.
die heaumaux kan echt niet schakelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=-wjUUHmAIi4
Ja no1uknow, dat zal ook met jou gebeuren.![]()
![]()
![]()
kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef hardcorebass het volgende:
wtf, in me hoogste versnelling gaat die helemaal niet harder.. dan komt de toerenteller ook helemaal niet meer omhoog... en hij loopt ook niet stationair assie warm is?
Weer eens?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
die heaumaux kan echt niet schakelen![]()
trouwens.. bazzie.. ik denk dat ik jou volgend jaar weer is ga meeten.. alleen weet ik dan nog niet wanneer helaas![]()
![]()
Met dat stationair gedoe kun je beter ff afstellen.. Je carb, die schroefjes erop.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef hardcorebass het volgende:
wtf, in me hoogste versnelling gaat die helemaal niet harder.. dan komt de toerenteller ook helemaal niet meer omhoog... en hij loopt ook niet stationair assie warm is?
OMG als je brommer er zo op staat doet het toch pijn om te zienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=-wjUUHmAIi4
Ja no1uknow, dat zal ook met jou gebeuren.![]()
![]()
![]()
Ach ja bij rollerbanken staan alleen agenten in opleiding of laagste nivea kneuzenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:29 schreef Ferrox het volgende:
[..]
OMG als je brommer er zo op staat doet het toch pijn om te zien![]()
Moest die agent niet met mijn Zundapp proberen![]()
Kan je niet eens eisen neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:39 schreef Ferrox het volgende:
Maar kun je dan geen bromsnor eisen die WEL kan schakelen?
Zoals die aap schakelt, na het schakelen een x de koppeling in![]()
Ik bedoel dit kan nooit goed zijn voor je brommer![]()
Gelukkig voor de scooter eigenaars dat zij alleen gas hoeven te geven![]()
Je klinkt nu echt als een amateurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:21 schreef hardcorebass het volgende:
ik zal dadelyk eens aan da schroefje gaan draaie
Waha wahaha.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja bij rollerbanken staan alleen agenten in opleiding of laagste nivea kneuzenEn vaak kunnen ze niet al te best schakelen nee
nah, slaat dat nou weer op danquote:
hoer.. as weekend sletquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weer eens?Hebben wij eerder gemeet dan?
nou.. wij zijn puch hippiesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nah, slaat dat nou weer op dan![]()
Ik dacht ik heb een oude brommer, dus moet ik ook maar een leus van vroeger gebruiken![]()
EDIT: yeah mn link doet het![]()
![]()
Wat is dat voor'n emotie?quote:
kom je toch niet achter, je kan niet schakelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er eik mis met dat rollerbankfilmpje?
Tering, ik snap geen flikker er van. Doe gewoon een foto.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een fietsenbel omgebeund tot standaard, daar komt een plastic rond plaatje op, daarin komt een zuignap, met daarop een flexibel stangetje, met daaraan een klem, met daarin de telefoon, met daarop TomTom.![]()
Ik weet het! Ik weet het!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
kom je toch niet achter, je kan niet schakelen![]()
Op zin minst ook in een fietsbel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
En dan de GPS ding in mijn tas ofzo, of binnenzak.![]()
Of mooi onder kap wegwerken.quote:
Ja maar das gewoon zo'n klein kastje, bluetooth, draadloos dus.quote:
Ik kan wel schakelen. Jij hebt vast nog niet eens schakel gereden zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
kom je toch niet achter, je kan niet schakelen![]()
En dan flikkert een apparaat van 400 euro kapot omdat je te gierig was een houder van twee tientjes te kopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een fietsenbel omgebeund tot standaard, daar komt een plastic rond plaatje op, daarin komt een zuignap, met daarop een flexibel stangetje, met daaraan een klem, met daarin de telefoon, met daarop TomTom.![]()
Dies toch van mam. Boeien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan wel schakelen. Jij hebt vast nog niet eens schakel gereden zeker
[..]
En dan flikkert een apparaat van 400 euro kapot omdat je te gierig was een houder van twee tientjes te kopen.
Ik weet het. Maar zou toch leuk zijn of niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar das gewoon zo'n klein kastje, bluetooth, draadloos dus.![]()
- Mijn oude puch ziet er focking vet uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:46 schreef Ferrox het volgende:
puch, ach ja.....
-Het ziet er niet uit
-Trekt niet op
-Gaat niet hard
-Geen bekijks van dames
Nee doe mij maar een echte olderwetse schakelbrommer die wel doortrekt, veel aandacht trekt ( jammer genoeg ook van politie) en vooral: omdattie zo mooi is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
en die keer daarna is wanneer ik te hard rij en jij boos met een lasergun op me richt![]()
![]()
![]()
ach, bouw je dr wat anders van.. ik vindt JUIST puch zo vet omdat het standaand niet cool isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:46 schreef Ferrox het volgende:
puch, ach ja.....
-Het ziet er niet uit
-Trekt niet op
-Gaat niet hard
-Geen bekijks van dames
Nee doe mij maar een echte olderwetse schakelbrommer die wel doortrekt, veel aandacht trekt ( jammer genoeg ook van politie) en vooral: omdattie zo mooi is![]()
![]()
om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan wel schakelen. Jij hebt vast nog niet eens schakel gereden zeker
[..]
En dan flikkert een apparaat van 400 euro kapot omdat je te gierig was een houder van twee tientjes te kopen.
Is goed, kom maar naar Den Boschquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef Ferrox het volgende:
Ok, toch nog niet helemaal weg![]()
Maar goed, als ik mn certificaat en helm heb wil ik best een wedstrijdje houden hoor![]()
EDIT: Nu écht weg![]()
mvtje? specs?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:54 schreef Sloavink het volgende:
[..]
- Mijn oude puch ziet er focking vet uit.
- Trekt op als een paard (mits je goed schakelt)
- Ik rijd scooters en kreidlers eruit.
- Elk meisje wat mij ziet rijden vind me de bom.![]()
Wacht, ik dacht dat ze 15 was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze is 16 manDan is het zelfs nog legaal
Ms 50. 3 baks voetgeschakeld. Geen idee wat ze topsnelheid eigenlijk is of hoe groot de carb. is, keertje uitzoeken.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat ze 15 was.
Je mag zowel dat meisje als de motor legaal berijden
Ach wat is er mis met een beetje smaak?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze is 16 manDan is het zelfs nog legaal
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het probleem met die sugababes snollen. Vaak geil zat maar verstand ho maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ach wat is er mis met een beetje smaak?
Keine ahnung, heb hem pas net gekregen. Dik tochtje mee gemaakt, maar ga binnekort wel helemaal de spec ontrafelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:08 schreef fs180 het volgende:
standaard cillindertje?
Ja mij boeit het niks, maarjeh, dat zit echt wel goed vast allemaal, dus dat valt niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus omdat het je moeders tomtom is boeit het niet als hij valt?
omgquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
scooter reed je toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef Halvor het volgende:
Vandaag is mn Gilardoni 70cc vastgelopen![]()
K ging vandaag ff stukkie rijden en hij liep wel, maar elke keer maar 2-3 seconden en toen viel ie uit. Ik dus meteen cilinder eronder vandaan gebeunt en er zitten allemaal krassen in mn cilinderwand en zuigerTijd voor een nieuwe cilinder dus...
Wordt waarschijnlijk een Stage 6 Racing![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Geqxon het volgende:
Lol, binnenkort is er een speciaal avond met diner voor turkse studenten, gaat over de ramadan enzo. Zal ik gaan?
Had ik ook toen ie kapot aan het gaan wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef hardcorebass het volgende:
hmm klotezooi, in mn 4 gaat ie helemaal dus niet harder ofzo dan in mn 3, hij zakt zelfs een beetje af..
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had ik ook toen ie kapot aan het gaan was![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:55 schreef hardcorebass het volgende:
kuddd , assie kapot gaat rijd ik naar die vent terug en pak mn scooter van de plaats, heb nog wel paar sleutels hier liggenzn brommer mag ie dan hier komen halen
Jup, maar ga denk ik mn scooter verkopen en dan motor of auto rijdbewijs halen. Staat hier ook nog een motor in de schuur namelijk waar ik weleens op rij, vind ik namelijk ook wel errúg vetquote:
Deed die bij m4tt13 van mij ook. Geef hem nog een week.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef hardcorebass het volgende:
in zn 3 gaat ie goed naar zn top, als ik dan naar 4 overschakel is het over.
Ik heb vrienden van 16+quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef hardcorebass het volgende:
Wat zit je nu trouwens allemaal te lullen als 15 jarig jochie, je hebt er geen ballen verstand van
Hij heeft overigens wel gelijk, deed die van mij ook. Dat kreng gaat binnenkort kapot als je pech hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef hardcorebass het volgende:
Wat zit je nu trouwens allemaal te lullen als 15 jarig jochie, je hebt er geen ballen verstand van
fitness is voor homo's echt mannen sporten gewoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef wudstik het volgende:
fitness ownt
Echte mannen voetballen gewoon. (Andere team sport mag ook)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef wudstik het volgende:
fitness ownt
Soms moet je me gewoon serieus nemen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef hardcorebass het volgende:
okemooi dat je het weet dan
nee maar ik zal um toch maar is ff bellen want oliekeerring lekt , niet dat dat iets ernstigs is
maar wil geen olie op de vloer
Nein, weekje gehad en toen werd ik gek van die kenkerpiepjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Ipho het volgende:
BazzieK heb je X-Fire trouwens?
Ik won altijd alles met basketbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef hardcorebass het volgende:
voetbaldit jaar mee gestopt, geen zin meer om te trainen etc. en met slecht team te voetballen tegen supergoede teams enzo. Al voetbalde ik toch op redelyk hoog niveau
Wel leuk maar oer en oersimpelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.mousebreaker.com/games/tgmotocross2/play.php hoe verslavend is datik kom by 4 niet verder
dood aan je gilaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:35 schreef Halvor het volgende:
[..]
Jup, maar ga denk ik mn scooter verkopen en dan motor of auto rijdbewijs halen. Staat hier ook nog een motor in de schuur namelijk waar ik weleens op rij, vind ik namelijk ook wel errúg vet![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef hardcorebass het volgende:
ik weet niet offie compressie heeft
7x landskampioen in 11 jaar basketballen en 10x op het Nederlands kampioenschap en altijd hoogste niveauquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik vind andere teamsporten niet echt veel aan, tennis en fitness enzo vind ik dan weer wel leuk
voetballen deden we op landelijk niveau, tegen clubs als roda jc top oss VVV etc etc. (wel de 2e teams meestal dan van hun )
das wel erg.. moet je blok weer openquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef hardcorebass het volgende:
okemooi dat je het weet dan
nee maar ik zal um toch maar is ff bellen want oliekeerring lekt , niet dat dat iets ernstigs is
maar wil geen olie op de vloer
echte mannen zijn geen homos die in kortje broekjes lekker bij elkaar achter een bal aanrennenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Echte mannen voetballen gewoon. (Andere team sport mag ook)
koop toch een brommert jochiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:24 schreef fvivif het volgende:
vR03MerD1evr0EmVr30mVr03m !!!!!!!!!
nee hoor, zo gedaan.. imbussleutels ff kapje eraf.. en dan oliekeerring eruit draaien en nieuwe erin.. klaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
das wel erg.. moet je blok weer open![]()
maar hoeveel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:27 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee hoor, zo gedaan.. imbussleutels ff kapje eraf.. en dan oliekeerring eruit draaien en nieuwe erin.. klaar.
Ja hij heeft compressie btw
auto scheepswrak, koekblik/roestbak, hagenees, allemaal hezelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef fvivif het volgende:
Scooter brommer rolstoel motor allemaal het zelfde![]()
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef fvivif het volgende:
Ik boek hem soms zelfs 70
durft jouw ma zo hard te rijdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef fvivif het volgende:
Ik boek hem soms zelfs 70
das wel goed dus opzich..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef hardcorebass het volgende:
6 haha, maarre fs.. hij heeft genoeg compressie ik kan hem zeg maar niet met me hand naar beneden duwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |