Hij heeft overigens wel gelijk, deed die van mij ook. Dat kreng gaat binnenkort kapot als je pech hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef hardcorebass het volgende:
Wat zit je nu trouwens allemaal te lullen als 15 jarig jochie, je hebt er geen ballen verstand van
fitness is voor homo's echt mannen sporten gewoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef wudstik het volgende:
fitness ownt
Echte mannen voetballen gewoon. (Andere team sport mag ook)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef wudstik het volgende:
fitness ownt
Soms moet je me gewoon serieus nemen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef hardcorebass het volgende:
okemooi dat je het weet dan
nee maar ik zal um toch maar is ff bellen want oliekeerring lekt , niet dat dat iets ernstigs is
maar wil geen olie op de vloer
Nein, weekje gehad en toen werd ik gek van die kenkerpiepjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Ipho het volgende:
BazzieK heb je X-Fire trouwens?
Ik won altijd alles met basketbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef hardcorebass het volgende:
voetbaldit jaar mee gestopt, geen zin meer om te trainen etc. en met slecht team te voetballen tegen supergoede teams enzo. Al voetbalde ik toch op redelyk hoog niveau
Wel leuk maar oer en oersimpelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.mousebreaker.com/games/tgmotocross2/play.php hoe verslavend is datik kom by 4 niet verder
dood aan je gilaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:35 schreef Halvor het volgende:
[..]
Jup, maar ga denk ik mn scooter verkopen en dan motor of auto rijdbewijs halen. Staat hier ook nog een motor in de schuur namelijk waar ik weleens op rij, vind ik namelijk ook wel errúg vet![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef hardcorebass het volgende:
ik weet niet offie compressie heeft
7x landskampioen in 11 jaar basketballen en 10x op het Nederlands kampioenschap en altijd hoogste niveauquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik vind andere teamsporten niet echt veel aan, tennis en fitness enzo vind ik dan weer wel leuk
voetballen deden we op landelijk niveau, tegen clubs als roda jc top oss VVV etc etc. (wel de 2e teams meestal dan van hun )
das wel erg.. moet je blok weer openquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef hardcorebass het volgende:
okemooi dat je het weet dan
nee maar ik zal um toch maar is ff bellen want oliekeerring lekt , niet dat dat iets ernstigs is
maar wil geen olie op de vloer
echte mannen zijn geen homos die in kortje broekjes lekker bij elkaar achter een bal aanrennenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Echte mannen voetballen gewoon. (Andere team sport mag ook)
koop toch een brommert jochiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:24 schreef fvivif het volgende:
vR03MerD1evr0EmVr30mVr03m !!!!!!!!!
nee hoor, zo gedaan.. imbussleutels ff kapje eraf.. en dan oliekeerring eruit draaien en nieuwe erin.. klaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
das wel erg.. moet je blok weer open![]()
maar hoeveel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:27 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee hoor, zo gedaan.. imbussleutels ff kapje eraf.. en dan oliekeerring eruit draaien en nieuwe erin.. klaar.
Ja hij heeft compressie btw
auto scheepswrak, koekblik/roestbak, hagenees, allemaal hezelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef fvivif het volgende:
Scooter brommer rolstoel motor allemaal het zelfde![]()
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef fvivif het volgende:
Ik boek hem soms zelfs 70
durft jouw ma zo hard te rijdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef fvivif het volgende:
Ik boek hem soms zelfs 70
das wel goed dus opzich..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef hardcorebass het volgende:
6 haha, maarre fs.. hij heeft genoeg compressie ik kan hem zeg maar niet met me hand naar beneden duwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |