abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:58:46 #121
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_42733582
omg..
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:27:11 #122
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42735661
Everest Poker ftw.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_42736187
KUT!

Ik heb een hoger userID op GoT
pi_42737039
Heuj! Ik ben er weer.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_42737100
Jeuh, Easyparts heeft wat meer spullen binnen van mij:

1 Deksel
voor Senda SM X-Trem 2004
25,39 25,39 Op voorraad.
1 Cremaillete D'embrayage
26,52 26,52 Op voorraad.
1 Oliekeering
7,93 7,93 Besteld.
1 Helmmuts Katoen
3,53 3,53 Op voorraad.
1 Achterspatbord Universeel + Achterlichtunit Leds Rood
29,20 29,20 Besteld.
1 Spring
1,88 1,88 Op voorraad.
1 Screw 4m70x50
0,29 0,29 Op voorraad.

Eerst was daar alles nog van 'besteld bij leverancier, nu kunnen ze bijna die zooi opsturen, hoop dat ze het vandaag nog binnen krijgen.
pi_42737345
Ga je serieus een schroef online bestellen?
pi_42737801
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef Geqxon het volgende:
Ga je serieus een schroef online bestellen?
Die wel. 4m 70x50 koop je niet zo in iedere gamma.
En dat veertje ook niet, dusja.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:12:27 #128
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_42738345
Zijn er nog meer mensen zoals PallominnoXIII met een tzr ?
Totale brommer newbie (nog nooit op een gereden), dus paar vraagjes
Waar moet ik een beetje op letten als ik em koop ?
Hoeveel km kan je met zo'n ding rijden tot je onderhoud nodig hebt en hoe duur is dat.
Wil wel beetje mee door kunnen karren (80 km/h oid), hoe zit dat met begrenzer er af halen en de eventuele boetes als je gepakt word (word er dan een kubusje van je brommer gemaakt?)
en kan je wat doen aan dat irritante pleures geluid wat er van brommers af komt.. heb ik echt een hekel aan.
pi_42738434
gewoon 500 km inrijden, daarna begrenzertje eruit.. onderhoudt ligt er natuurlijk aan hoe je er mee om gaat, het beste is om hem telkens wel een beetje warm te laten worden... niet meteen volgas

kubusjes worden niet zomaar gemaakt van je brommer en dat geluid : Andere demper? demper gat erin boren? helemaal leeg maken
pi_42738732
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn er nog meer mensen zoals PallominnoXIII met een tzr ?
Totale brommer newbie (nog nooit op een gereden), dus paar vraagjes
Waar moet ik een beetje op letten als ik em koop ?
Hoeveel km kan je met zo'n ding rijden tot je onderhoud nodig hebt en hoe duur is dat.
Wil wel beetje mee door kunnen karren (80 km/h oid), hoe zit dat met begrenzer er af halen en de eventuele boetes als je gepakt word (word er dan een kubusje van je brommer gemaakt?)
en kan je wat doen aan dat irritante pleures geluid wat er van brommers af komt.. heb ik echt een hekel aan.
50 in de 6 rijden zonder luchtfilter, heb je geen last van dat hoogtoerige gejank.

Als je hem koopt.. Tsja, kijken of het frame recht is, dus op rijden, ff met de handen los, kijken of het stuur rechtdoor blijft gaan, of hij kenteken heeft, en of hij niet extreem opgevoerd is geweest.

Tsja, onderhoud.. Om de 5000 ~ 8000km nieuwe ketting en tandwielen ( 40 - 50 euro)
Om de 10.000 km nieuwe band ( 70 - 80 euro) Ma hangt er ook vanaf of je veel slipt en burnt enzo.
En verder, om de 20.000km reviseren ofzo, magoed, dan rij je wel flink veel.
En dan natuurlijk nog de olie om de zoveel km enzo

Begrenzer eraf halen, is gewoon de uitlaat er vanaf schroeven en dat propje eruit boren. Als je gepakt wordt zal dat zo'n 123 euro oid zijn de eerste keer, maar dat wordt hoger hoe vaker je gepakt wordt, en na 3 keer ben je hem een tijdje kwijt, en dan maken ze hem ook orgineel. Maar een kubusje zullen ze er nooit van maken.

En dat geluid.. Tsja, je kunt ook een 4-takt motor erop bouwen, maar daar zou ik niet aan beginnen als brommer newbie.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:32:38 #131
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_42738961
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:15 schreef hardcorebass het volgende:
gewoon 500 km inrijden, daarna begrenzertje eruit.. onderhoudt ligt er natuurlijk aan hoe je er mee om gaat, het beste is om hem telkens wel een beetje warm te laten worden... niet meteen volgas

kubusjes worden niet zomaar gemaakt van je brommer en dat geluid : Andere demper? demper gat erin boren? helemaal leeg maken
Boren en zelf hobbyen ga ik niet doen; tenzij het echt heel simpel is. Is dat zo?
Gaat gebruikt worden voor woon-werk verkeer en af en toe ritjes van 20km richting universiteit. Grotere afstanden hoeft normaal gesproken niet dus dan lijkt dit me makkelijker dan een auto (en goedkoper natuurlijk).
Autorijbewijs heb ik al, dan hoef ik toch verder geen extra certificaat enzo te halen?
pi_42739030
Net een RVS plaat binnen gekregen voor een skidplate te maken.

Skidplate:

pi_42739107
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Boren en zelf hobbyen ga ik niet doen; tenzij het echt heel simpel is. Is dat zo?
Gaat gebruikt worden voor woon-werk verkeer en af en toe ritjes van 20km richting universiteit. Grotere afstanden hoeft normaal gesproken niet dus dan lijkt dit me makkelijker dan een auto (en goedkoper natuurlijk).
Autorijbewijs heb ik al, dan hoef ik toch verder geen extra certificaat enzo te halen?
Demper moet je niet in gaan boren, eeuwig zonde.. En dat geluid doe je eigenlijk niks aan.. En volgensmij moet je sinds kort apart je brommercerti halen, ook met autorijbewijs, maar dat moet je ff kijken op zo'n overheidssite.

En als je hem 80 wil laten lopen, gewoon zelf doen, zonde om er geld aan uit te geven, je draait gewoon je demper van je blok af, boort de prop eruit, zet hem weer terug, en dan even sproeier in je carburateur wisselen en klaar.
pi_42739463
Oh jongens, zal ik nou maar is even gaan reserveren? Straks is er geen plek meer !

Maar eerst, even lekker scheiten
pi_42739655
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef no1uknow het volgende:
Oh jongens, zal ik nou maar is even gaan reserveren? Straks is er geen plek meer !

Maar eerst, even lekker scheiten
Had je dat nog niet gedaan? Noobzor
pi_42739693
pi_42739733
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Had je dat nog niet gedaan? Noobzor
Omdat niet iedereen reageerde

Ok ik doe het nu ff.
pi_42739882
Eindelijk.

Ik ga douchen.
pi_42740247
Email met reservering is verstuurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')