Als er bier is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:14 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ok (y) rugbyfeest, scholierenfeest, zuidwalfeest
rugbyclub houd 1x per jaar koninginnenacht een feest en dan loopt het hele dorp uit en is iedereen dronken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef hardcorebass het volgende:
rugby?? wordt dat daar gedaan danhier is nergens rugby gelukkig.. paupers
jawelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef hardcorebass het volgende:
rugby?? wordt dat daar gedaan danhier is nergens rugby gelukkig.. paupers
Beter!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
rugbyclub houd 1x per jaar koninginnenacht een feest en dan loopt het hele dorp uit en is iedereen dronken!
afgelopen woensdag had een of andere pauper webwinkel mijn nieuwe hardeschijf opgestuurd die heb ik nogsteeds niet! :S:S:S:S:S:S:Squote:
ik zit te wachten op de opmerking van een of ander blond figuur van:quote:
nee vastquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:20 schreef hardcorebass het volgende:
ik ga ook maar eens slapen dan, en nee ik heb niet op hotmale geklikt
Is dat die e-mail site niet?quote:
Die wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:33 schreef Geqxon het volgende:
Ga je serieus een schroef online bestellen?
50 in de 6 rijden zonder luchtfilter, heb je geen last van dat hoogtoerige gejank.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:12 schreef Whiteguy het volgende:
Zijn er nog meer mensen zoals PallominnoXIII met een tzr ?
Totale brommer newbie (nog nooit op een gereden), dus paar vraagjes
Waar moet ik een beetje op letten als ik em koop ?
Hoeveel km kan je met zo'n ding rijden tot je onderhoud nodig hebt en hoe duur is dat.
Wil wel beetje mee door kunnen karren (80 km/h oid), hoe zit dat met begrenzer er af halen en de eventuele boetes als je gepakt word (word er dan een kubusje van je brommer gemaakt?)
en kan je wat doen aan dat irritante pleures geluid wat er van brommers af komt.. heb ik echt een hekel aan.
Boren en zelf hobbyen ga ik niet doen; tenzij het echt heel simpel is. Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:15 schreef hardcorebass het volgende:
gewoon 500 km inrijden, daarna begrenzertje eruit.. onderhoudt ligt er natuurlijk aan hoe je er mee om gaat, het beste is om hem telkens wel een beetje warm te laten worden... niet meteen volgas
kubusjes worden niet zomaar gemaakt van je brommeren dat geluid : Andere demper? demper gat erin boren? helemaal leeg maken
Demper moet je niet in gaan boren, eeuwig zonde.. En dat geluid doe je eigenlijk niks aan.. En volgensmij moet je sinds kort apart je brommercerti halen, ook met autorijbewijs, maar dat moet je ff kijken op zo'n overheidssite.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Boren en zelf hobbyen ga ik niet doen; tenzij het echt heel simpel is. Is dat zo?
Gaat gebruikt worden voor woon-werk verkeer en af en toe ritjes van 20km richting universiteit. Grotere afstanden hoeft normaal gesproken niet dus dan lijkt dit me makkelijker dan een auto (en goedkoper natuurlijk).
Autorijbewijs heb ik al, dan hoef ik toch verder geen extra certificaat enzo te halen?
Had je dat nog niet gedaan? Noobzorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:49 schreef no1uknow het volgende:
Oh jongens, zal ik nou maar is even gaan reserveren? Straks is er geen plek meer!
Maar eerst, even lekker scheiten![]()
Omdat niet iedereen reageerdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan? Noobzor![]()
Voor naar zoetermeer te gaan wel ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef hardcorebass het volgende:
wtf, heb jy een navi op je brommer?
Ja dat is nounet wat ik morgen ga doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:07 schreef hardcorebass het volgende:
ook leuk opzich om een navi in te bouwen in je brommer
Jawel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef hardcorebass het volgende:
vergeet geen zekering in te bouwen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |