word een leuke herfstvakantie hequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi!
Kom zo uit de kroeg rollen, was donders gezellig!
© C2C.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een leuke meivakantie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef C2C het volgende:
[..]
word een leuke herfstvakantie he
chiekies je weet
whehe ja mei vakantie word ook donders lachequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ook een leuke meivakantie.![]()
![]()
Maar bij mij komen ze pas in het weekend van 3 nov dusjeah.![]()
en laat ik dan nou net bij jou slapenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef C2C het volgende:
[..]
word een leuke herfstvakantie he
chiekies je weet
wat denk jij eeeeequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en laat ik dan nou net bij jou slapenomg
Wehehe, Matthijs, in de meivakantie kom ik jullie opzoeken heb ik met Jarno afgesproken.quote:
Homo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb BazzieK gesproken! omgomgomg!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb BazzieK gesproken! omgomgomg!![]()
![]()
Wehehe, ik belde hem.quote:
maar die hebben we dr ook niet op zittenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat hadden
Die rijden scooterquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel eens met C2C en mister_dog gesproken
same pron kijke?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, Matthijs, in de meivakantie kom ik jullie opzoeken heb ik met Jarno afgesproken.![]()
![]()
Nee, bier drinken, was dan feestweek ofzoiets zei Jarno dusja.quote:
hou je muil..ga WoW'enquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus, homo's kunnen ook vrouwen neuken![]()
ok (y) rugbyfeest, scholierenfeest, zuidwalfeestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Even kennismaken met de spakenburgse cultuur.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |