weet niet of ik een radiateur heb, wel een carberateurquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je een radiateur? Volgensmij niet ofwel?
Als hij luchtgekoeld is zul je weinig KVS nodig hebben.![]()
![]()
photobucket acountquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:32 schreef Ferrox het volgende:
Ja dat weet ik
Maar ik moet nog ff een goeie host vinden, tips?
jamooiquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:35 schreef hardcorebass het volgende:
kutfok is zo sloom!
Een brommerblok?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Ferrox het volgende:
sorry verveelde me ff![]()
Maar ik weet niet wat er op jullie brommer/scooter zit om je voort te bewegen.
Op die van mij zitten iig een stel trappers en een MOTOR
Ja hij rijdt echt als een tierelier.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:49 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, rijd hij al?
Je mist overigens je kapjes
Uhmquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Ferrox het volgende:
sorry verveelde me ff![]()
Maar ik weet niet wat er op jullie brommer/scooter zit om je voort te bewegen.
Op die van mij zitten iig een stel trappers en een MOTOR
Mja, die kapjes beschermen wel je blok e.d.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja hij rijdt echt als een tierelier.
alleen cilinder is dus lek, hij maakt een teeeringherrie, iedereen kijkt me na, maar hij rijdt wel lekker hoorUitlaatgassen komen onder mn cilinder vandaan EN ik kan burnouts maken
!
Die kapjes zijn fokking lelijk man
Zonder is veel mooier (vind ik)
Zwarte Pieten!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:22 schreef Ferrox het volgende:
en die moet je vaak schoonmaken, dan word je vanzelf een echte zwartie piet
Tja je hebt wel gelijk, maar voor zover ik weet zet ik me brommer niet op plekken neer waar mensen kunnen kloten. (school, thuis, winkelcentrum etc.) en ja voorderest alles goed onderhouden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Mja, je ketting licht open en bloot, spat alle kanten op, lijkt me niet alles. + dat iedereen kan kloten.
Zelf vind ik mét kapjes trouwens mooier. Staat wat voller, nu is het zo kaal.
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat haddenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:33 schreef fs180 het volgende:
ach niemand komt aan je blok man
In wat voor allochtonenbuurt woon jijquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat hadden
Zeg ik dat dan? Gewoon ff lekker op een krukje zitten met een emmertje sop, schone handoek, sponsje, vaatdoek, schone vaatdoek, stompe schroevendraaier, gereedschapsetje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:36 schreef hardcorebass het volgende:
@ geqx: maar met water alleen krijg je dat echt niet helemaal schoon he
word een leuke herfstvakantie hequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi!
Kom zo uit de kroeg rollen, was donders gezellig!
© C2C.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een leuke meivakantie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef C2C het volgende:
[..]
word een leuke herfstvakantie he
chiekies je weet
whehe ja mei vakantie word ook donders lachequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ook een leuke meivakantie.![]()
![]()
Maar bij mij komen ze pas in het weekend van 3 nov dusjeah.![]()
en laat ik dan nou net bij jou slapenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef C2C het volgende:
[..]
word een leuke herfstvakantie he
chiekies je weet
wat denk jij eeeeequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en laat ik dan nou net bij jou slapenomg
Wehehe, Matthijs, in de meivakantie kom ik jullie opzoeken heb ik met Jarno afgesproken.quote:
Homo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb BazzieK gesproken! omgomgomg!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb BazzieK gesproken! omgomgomg!![]()
![]()
Wehehe, ik belde hem.quote:
maar die hebben we dr ook niet op zittenquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ken iemand waar ze de driehoekbouten van de zijkapjes van zijn puch een paar keer gejat hadden
Die rijden scooterquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel eens met C2C en mister_dog gesproken
same pron kijke?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, Matthijs, in de meivakantie kom ik jullie opzoeken heb ik met Jarno afgesproken.![]()
![]()
Nee, bier drinken, was dan feestweek ofzoiets zei Jarno dusja.quote:
hou je muil..ga WoW'enquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus, homo's kunnen ook vrouwen neuken![]()
ok (y) rugbyfeest, scholierenfeest, zuidwalfeestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Even kennismaken met de spakenburgse cultuur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |