Je klinkt nu echt als een amateurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:21 schreef hardcorebass het volgende:
ik zal dadelyk eens aan da schroefje gaan draaie
Waha wahaha.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja bij rollerbanken staan alleen agenten in opleiding of laagste nivea kneuzenEn vaak kunnen ze niet al te best schakelen nee
nah, slaat dat nou weer op danquote:
hoer.. as weekend sletquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weer eens?Hebben wij eerder gemeet dan?
nou.. wij zijn puch hippiesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nah, slaat dat nou weer op dan![]()
Ik dacht ik heb een oude brommer, dus moet ik ook maar een leus van vroeger gebruiken![]()
EDIT: yeah mn link doet het![]()
![]()
Wat is dat voor'n emotie?quote:
kom je toch niet achter, je kan niet schakelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er eik mis met dat rollerbankfilmpje?
Tering, ik snap geen flikker er van. Doe gewoon een foto.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een fietsenbel omgebeund tot standaard, daar komt een plastic rond plaatje op, daarin komt een zuignap, met daarop een flexibel stangetje, met daaraan een klem, met daarin de telefoon, met daarop TomTom.![]()
Ik weet het! Ik weet het!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
kom je toch niet achter, je kan niet schakelen![]()
Op zin minst ook in een fietsbel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
En dan de GPS ding in mijn tas ofzo, of binnenzak.![]()
Of mooi onder kap wegwerken.quote:
Ja maar das gewoon zo'n klein kastje, bluetooth, draadloos dus.quote:
Ik kan wel schakelen. Jij hebt vast nog niet eens schakel gereden zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
kom je toch niet achter, je kan niet schakelen![]()
En dan flikkert een apparaat van 400 euro kapot omdat je te gierig was een houder van twee tientjes te kopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, ik heb zojuist een fietsenbel omgebeund tot standaard, daar komt een plastic rond plaatje op, daarin komt een zuignap, met daarop een flexibel stangetje, met daaraan een klem, met daarin de telefoon, met daarop TomTom.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |