Dies toch van mam. Boeien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan wel schakelen. Jij hebt vast nog niet eens schakel gereden zeker
[..]
En dan flikkert een apparaat van 400 euro kapot omdat je te gierig was een houder van twee tientjes te kopen.
Ik weet het. Maar zou toch leuk zijn of niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar das gewoon zo'n klein kastje, bluetooth, draadloos dus.![]()
- Mijn oude puch ziet er focking vet uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:46 schreef Ferrox het volgende:
puch, ach ja.....
-Het ziet er niet uit
-Trekt niet op
-Gaat niet hard
-Geen bekijks van dames
Nee doe mij maar een echte olderwetse schakelbrommer die wel doortrekt, veel aandacht trekt ( jammer genoeg ook van politie) en vooral: omdattie zo mooi is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
en die keer daarna is wanneer ik te hard rij en jij boos met een lasergun op me richt![]()
![]()
![]()
ach, bouw je dr wat anders van.. ik vindt JUIST puch zo vet omdat het standaand niet cool isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:46 schreef Ferrox het volgende:
puch, ach ja.....
-Het ziet er niet uit
-Trekt niet op
-Gaat niet hard
-Geen bekijks van dames
Nee doe mij maar een echte olderwetse schakelbrommer die wel doortrekt, veel aandacht trekt ( jammer genoeg ook van politie) en vooral: omdattie zo mooi is![]()
![]()
om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan wel schakelen. Jij hebt vast nog niet eens schakel gereden zeker
[..]
En dan flikkert een apparaat van 400 euro kapot omdat je te gierig was een houder van twee tientjes te kopen.
Is goed, kom maar naar Den Boschquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:56 schreef Ferrox het volgende:
Ok, toch nog niet helemaal weg![]()
Maar goed, als ik mn certificaat en helm heb wil ik best een wedstrijdje houden hoor![]()
EDIT: Nu écht weg![]()
mvtje? specs?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:54 schreef Sloavink het volgende:
[..]
- Mijn oude puch ziet er focking vet uit.
- Trekt op als een paard (mits je goed schakelt)
- Ik rijd scooters en kreidlers eruit.
- Elk meisje wat mij ziet rijden vind me de bom.![]()
Wacht, ik dacht dat ze 15 was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze is 16 manDan is het zelfs nog legaal
Ms 50. 3 baks voetgeschakeld. Geen idee wat ze topsnelheid eigenlijk is of hoe groot de carb. is, keertje uitzoeken.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat ze 15 was.
Je mag zowel dat meisje als de motor legaal berijden
Ach wat is er mis met een beetje smaak?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze is 16 manDan is het zelfs nog legaal
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het probleem met die sugababes snollen. Vaak geil zat maar verstand ho maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ach wat is er mis met een beetje smaak?
Keine ahnung, heb hem pas net gekregen. Dik tochtje mee gemaakt, maar ga binnekort wel helemaal de spec ontrafelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:08 schreef fs180 het volgende:
standaard cillindertje?
Ja mij boeit het niks, maarjeh, dat zit echt wel goed vast allemaal, dus dat valt niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus omdat het je moeders tomtom is boeit het niet als hij valt?
omgquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
scooter reed je toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:17 schreef Halvor het volgende:
Vandaag is mn Gilardoni 70cc vastgelopen![]()
K ging vandaag ff stukkie rijden en hij liep wel, maar elke keer maar 2-3 seconden en toen viel ie uit. Ik dus meteen cilinder eronder vandaan gebeunt en er zitten allemaal krassen in mn cilinderwand en zuigerTijd voor een nieuwe cilinder dus...
Wordt waarschijnlijk een Stage 6 Racing![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:15 schreef Geqxon het volgende:
Lol, binnenkort is er een speciaal avond met diner voor turkse studenten, gaat over de ramadan enzo. Zal ik gaan?
Had ik ook toen ie kapot aan het gaan wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:43 schreef hardcorebass het volgende:
hmm klotezooi, in mn 4 gaat ie helemaal dus niet harder ofzo dan in mn 3, hij zakt zelfs een beetje af..
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had ik ook toen ie kapot aan het gaan was![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:55 schreef hardcorebass het volgende:
kuddd , assie kapot gaat rijd ik naar die vent terug en pak mn scooter van de plaats, heb nog wel paar sleutels hier liggenzn brommer mag ie dan hier komen halen
Jup, maar ga denk ik mn scooter verkopen en dan motor of auto rijdbewijs halen. Staat hier ook nog een motor in de schuur namelijk waar ik weleens op rij, vind ik namelijk ook wel errúg vetquote:
Deed die bij m4tt13 van mij ook. Geef hem nog een week.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef hardcorebass het volgende:
in zn 3 gaat ie goed naar zn top, als ik dan naar 4 overschakel is het over.
Ik heb vrienden van 16+quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef hardcorebass het volgende:
Wat zit je nu trouwens allemaal te lullen als 15 jarig jochie, je hebt er geen ballen verstand van
Hij heeft overigens wel gelijk, deed die van mij ook. Dat kreng gaat binnenkort kapot als je pech hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:56 schreef hardcorebass het volgende:
Wat zit je nu trouwens allemaal te lullen als 15 jarig jochie, je hebt er geen ballen verstand van
fitness is voor homo's echt mannen sporten gewoon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef wudstik het volgende:
fitness ownt
Echte mannen voetballen gewoon. (Andere team sport mag ook)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef wudstik het volgende:
fitness ownt
Soms moet je me gewoon serieus nemen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef hardcorebass het volgende:
okemooi dat je het weet dan
nee maar ik zal um toch maar is ff bellen want oliekeerring lekt , niet dat dat iets ernstigs is
maar wil geen olie op de vloer
Nein, weekje gehad en toen werd ik gek van die kenkerpiepjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:11 schreef Ipho het volgende:
BazzieK heb je X-Fire trouwens?
Ik won altijd alles met basketbalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:13 schreef hardcorebass het volgende:
voetbaldit jaar mee gestopt, geen zin meer om te trainen etc. en met slecht team te voetballen tegen supergoede teams enzo. Al voetbalde ik toch op redelyk hoog niveau
Wel leuk maar oer en oersimpelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:15 schreef hardcorebass het volgende:
http://www.mousebreaker.com/games/tgmotocross2/play.php hoe verslavend is datik kom by 4 niet verder
dood aan je gilaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:35 schreef Halvor het volgende:
[..]
Jup, maar ga denk ik mn scooter verkopen en dan motor of auto rijdbewijs halen. Staat hier ook nog een motor in de schuur namelijk waar ik weleens op rij, vind ik namelijk ook wel errúg vet![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef hardcorebass het volgende:
ik weet niet offie compressie heeft
7x landskampioen in 11 jaar basketballen en 10x op het Nederlands kampioenschap en altijd hoogste niveauquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:16 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik vind andere teamsporten niet echt veel aan, tennis en fitness enzo vind ik dan weer wel leuk
voetballen deden we op landelijk niveau, tegen clubs als roda jc top oss VVV etc etc. (wel de 2e teams meestal dan van hun )
das wel erg.. moet je blok weer openquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:08 schreef hardcorebass het volgende:
okemooi dat je het weet dan
nee maar ik zal um toch maar is ff bellen want oliekeerring lekt , niet dat dat iets ernstigs is
maar wil geen olie op de vloer
echte mannen zijn geen homos die in kortje broekjes lekker bij elkaar achter een bal aanrennenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Echte mannen voetballen gewoon. (Andere team sport mag ook)
koop toch een brommert jochiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:24 schreef fvivif het volgende:
vR03MerD1evr0EmVr30mVr03m !!!!!!!!!
nee hoor, zo gedaan.. imbussleutels ff kapje eraf.. en dan oliekeerring eruit draaien en nieuwe erin.. klaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
das wel erg.. moet je blok weer open![]()
maar hoeveel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:27 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee hoor, zo gedaan.. imbussleutels ff kapje eraf.. en dan oliekeerring eruit draaien en nieuwe erin.. klaar.
Ja hij heeft compressie btw
auto scheepswrak, koekblik/roestbak, hagenees, allemaal hezelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef fvivif het volgende:
Scooter brommer rolstoel motor allemaal het zelfde![]()
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef fvivif het volgende:
Ik boek hem soms zelfs 70
durft jouw ma zo hard te rijdenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:35 schreef fvivif het volgende:
Ik boek hem soms zelfs 70
das wel goed dus opzich..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef hardcorebass het volgende:
6 haha, maarre fs.. hij heeft genoeg compressie ik kan hem zeg maar niet met me hand naar beneden duwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |