die Culemborgjes smaken je goed hequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:14 schreef Bluezz het volgende:
Die OP, het lijken wel wormen, wie heeft die foto's gemaakt joh
OT, ik kan er niet van af blijven, een Culemborgje voor het slapen gaan
Ik lust er wel pap vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:04 schreef mirugai het volgende:
[..]
Is dat lekker? Het ziet eruit als junkfood met een grote J!![]()
Ik krijg er trek van in iets met chocolade. Misschien dat ik nog effe snel een paar flensjes maak met chocolade en geroosterde amandelen ofzo...
Het is heel simpel, maar ik doe het wel een beetje op gevoel, dus echt hoeveelheden weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm Tonja (mooi gestyled je foto met die tomaatjes) en Obli, dat ziet er
uit.
Receptje Tonja?
Ik bier want het is bijna op!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:24 schreef cerreur het volgende:
Het eerste wat ik doe morgen is anarchiedrank halen en noodles.
Ik had het al stiekum opgezocht wat het precies was, maar dit lijkt me zo lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is heel simpel, maar ik doe het wel een beetje op gevoel, dus echt hoeveelheden weet ik niet precies.
Ik schil de aardappels, en daarna maak ik er met de kaasschaaf plakjes van. De eiermelk is ook simpel, 1, of 2 eieren, een flinke scheut melk, en een scheutje slagroom met daarin 1 teen geperste knoflook, wat zout, en peper. En dat door elkaar mengen.
Dan een laagje aardappels in de ovenschaal, vervolgens een scheutje van die eierslagroomknoflookmelk, en een laagje gruyere kaas geraspt. Dit herhaal je tot de aardappelschijfjes op zijn, en je eindigt met een laag kaas.
Dan zet je het in de oven op 175 graden, hoe lang dat ligt erg aan de hoeveelheid aardappels in de ovenschaal. Maar omdat de aardappelschijfjes er rauw in gaan moet het toch wel vrij lang.
(De volgende keer dat ik het maak zal ik hoeveelheden, temperatuur en duur onthouden.)
Die tomaatjes lagen daar gewoon.![]()
zodanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:30 schreef Coconut het volgende:
Een kop thee + 9 cracottes; 3 met bieslook-kipfilet, 3 met kipfilet, 3 met jonge kaas. Hongerr![]()
De zalmfilets:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag even naar IJmuiden gereden om 100 meter naast de visafslag bij zeevishandel Waasdorp wat lekkere vis te scoren.
Vanavond wordt het verse (vandaag ingevlogen) wilde Alaskazalm-filets met aardappelkroketjes en zeekraal.![]()
Utrecht? Voorstraat?quote:
Ik heb nav jullie review bij Winterhuis (ofzoiets) in Utrecht gegeten. Dat was wel voor herhaling vatbaar.quote:
Gezellig daar hequote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:03 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nav jullie review bij Winterhuis (ofzoiets) in Utrecht gegeten. Dat was wel voor herhaling vatbaar.
Is aardig gelukt en was lekker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gegrilde coquilles St. Jacques op een bedje van tagliatelli met groene asperge-tips en een room-basilicumsausje erbij.![]()
Wow, dat ziet er ook nog eens heeeel lekker uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Is aardig gelukt en was lekker.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Tonja, een beetje van jezelf en een beetje van mij is
quote:
Jij eet te vaak sushi Pos, ik word er jaloers van.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:13 schreef SHE het volgende:
Anyway, nu aan de whiskey...verzacht de pijn een beetje
Thanks ome Golf. Nog even een vraag; die coq's he, heb je die ook in IJmuiden gehaald? En welke visafslag ga jij precies?quote:
Niet echt bij de afslag, maar daar vlakbij zit Zeevishandel Waasdorp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:23 schreef SHE het volgende:
Thanks ome Golf. Nog even een vraag; die coq's he, heb je die ook in IJmuiden gehaald? En welke visafslag ga jij precies?
Ik haalde voorheen mijn troep bij Toet in Scheveningen of SImonis, maar beiden zijn zo zwaar verloederd dat ik niet meer durf. ( volgens mij is Toet zelfs pleitte )
Ik heb vis nodig, und schnell![]()
Ik maak het vaak zelf, maar meestal niet als ik gewerkt heb hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij eet te vaak sushi Pos, ik word er jaloers van.
Jij maakt het toch ook zelf? Dat je er zin in hebt zo vaak! Ik kan me er hooguit eens per kwartaal toe zetten![]()
Niet te vaak achter elkaar hetzelfde eten hoor, anders gaat het je tegenstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef tonja het volgende:
Ik eet nu voor de derde opeenvolgende dag de vispastei. Het is zo lekker dat ik eigenlijk nergens anders trek in had.
Dit is de 2e keer dat ik het maak. Ik ben benieuwd of het weer zo goed is.
Wat eten en drinken we vandaag # 28
Ik weet het, dit was ook voorlopig de laatste keer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te vaak achter elkaar hetzelfde eten hoor, anders gaat het je tegenstaan.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef tonja het volgende:
Ik weet het, dit was ook voorlopig de laatste keer.
De egyptische eigenaar van 'mijn' snackbar was bereid mij gratis bier te verschaffen in ruil voor een portie vispastei.
Ik had over, en trek in bier, dus dat was snel geregeld.
(Als ik morgen maar wel mijn ovenschaaltje terug krijg)
Wat is hertegebraad?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef NoSigar het volgende:
Vanavond: hertgebraad met een lekkere saus, plus spruitjes en krieltjes. Nu teveel wijn.
Wat zijn dat voor manieren zeg! Als ik uitgenodigd word dan ga ik er ook vanuit dat er voor me betaald wordt. En andersom betaal ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tapas gehad vandaag
Ik dacht dat het betaald werd door degenen die ons uitnodigden, maar helaas moesten we zelf betalen.Anders had ik wel sneller doorgegeten
Nu ben ik een kipfiletje aan het koken en doe er zo wat yakitori saus overheen, en dan nog een minuutje onder de gril.
dat klinkt lekker!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:14 schreef Logician het volgende:
Toasted bruin brood (sportbrood) met olijfonaise, rucola sla, tros tomaten en knapperige baconheerlijk
Is het ook!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef vats het volgende:
dat klinkt lekker!
Ikea geweest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Pasta Lax & Sparris (iets Zweeds)
Die Zweedse balletjes kan je ook mee naar huis nemen in zo'n kilozakquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!![]()
En dat is nog echt waar ook! Ze verkochten daar ook eten!![]()
Frietsaus met sambal....quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is pikatasaus?
Doe mij eens niet lekker makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef Oblivion het volgende:
Mosselen in room-knoflooksaus.
Mosselen in boter met slakkenkruiden.
Mosselen en kaas gewikkeld in bacon.
Ham en kastanjechampiognons met kruiden op toast.
En toetjes toe.![]()
Okay, ik had diarree dus heb niet mee kunnen eten...quote:
Lekker zeg !!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wij eten vanavond:
* wijnzuurkool
* aardappelen
* runderrookworst
* jus
En "luchtig toetje banaan" toe..![]()
uiteindelijk beland in een eettentjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:35 schreef Matness het volgende:
iets met zuurkool, wat precies weet ik nog niet.
Ik krijg groene poep als ik iets teveel mintsiroop drink, en jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Aardappels, wortels en een varkenslapje
en nu Menthe l'eau
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg groene poep als ik iets teveel mintsiroop drink, en jij?
Leve de kleurstoffenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg groene poep als ik iets teveel mintsiroop drink, en jij?
Ziet er erg smaakvol uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:46 schreef Underdoggy het volgende:
Gister een kippetje gegrild in onze nieuwe oven met draaispitKon het uiteraard niet laten om niet meteen een kip te grillen. Was erg lekker. In combinatie met gekruide aardappeltjes en een Caesar salat.
Mag ik bij jou etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef AxeldeM. het volgende:
Vanavond:
Voorgerecht:
- Zelfgemaakte champignonsoep
Hoofdgerecht:
- Gebakken aardappelen
- Iglo viscuisine
- Salade
Nagerecht:
- Stuk fruit ofzo
Zit je jezelf nou gewoon uit te nodigen Truusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mag ik bij jou etenWat klinkt het lekker zeg !!
![]()
Bob tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je jezelf nou gewoon uit te nodigen Truus?
Moet je opschieten, binnen 5 minuten gaan we etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob tochHet klinkt gewoon lekker
![]()
Wij ook Boerenkoolquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
Moet je opschieten, binnen 5 minuten gaan we eten![]()
Zie de wiki o.a.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is dat Golfer ?
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie de wiki o.a.
Erg lekker op zijn tijd
Waar wij het altijd kopen (station Haarlem) kun je kiezen tussen Kalf en Kip.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ziet er lekker uit.
LamsvleesHet is een turksgerecht Bluezz ?
Lekker hoor
zo best veel door elkaar ook nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Slice olijf/feta, slice Tonijn, Slice Quattro Stagioni
Pizza dus![]()
Hier zit je dus, spaghetti-vreterquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Slice olijf/feta, slice Tonijn, Slice Quattro Stagioni
Pizza dus![]()
Heb jij echt standaard spareribs gegeten terwijl je zoveel keuzes uit steaks, ribs, t-bone dingen had?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zo best veel door elkaar ook nog![]()
![]()
Ja, had namelijk gruwelijk zin in spare ribsquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij echt standaard spareribs gegeten terwijl je zoveel keuzes uit steaks, ribs, t-bone dingen had?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |