die Culemborgjes smaken je goed hequote:Op maandag 16 oktober 2006 02:14 schreef Bluezz het volgende:
Die OP, het lijken wel wormen, wie heeft die foto's gemaakt joh
OT, ik kan er niet van af blijven, een Culemborgje voor het slapen gaan
Ik lust er wel pap vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:04 schreef mirugai het volgende:
[..]
Is dat lekker? Het ziet eruit als junkfood met een grote J!![]()
Ik krijg er trek van in iets met chocolade. Misschien dat ik nog effe snel een paar flensjes maak met chocolade en geroosterde amandelen ofzo...
Het is heel simpel, maar ik doe het wel een beetje op gevoel, dus echt hoeveelheden weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm Tonja (mooi gestyled je foto met die tomaatjes) en Obli, dat ziet er
uit.
Receptje Tonja?
Ik bier want het is bijna op!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:24 schreef cerreur het volgende:
Het eerste wat ik doe morgen is anarchiedrank halen en noodles.
Ik had het al stiekum opgezocht wat het precies was, maar dit lijkt me zo lekkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is heel simpel, maar ik doe het wel een beetje op gevoel, dus echt hoeveelheden weet ik niet precies.
Ik schil de aardappels, en daarna maak ik er met de kaasschaaf plakjes van. De eiermelk is ook simpel, 1, of 2 eieren, een flinke scheut melk, en een scheutje slagroom met daarin 1 teen geperste knoflook, wat zout, en peper. En dat door elkaar mengen.
Dan een laagje aardappels in de ovenschaal, vervolgens een scheutje van die eierslagroomknoflookmelk, en een laagje gruyere kaas geraspt. Dit herhaal je tot de aardappelschijfjes op zijn, en je eindigt met een laag kaas.
Dan zet je het in de oven op 175 graden, hoe lang dat ligt erg aan de hoeveelheid aardappels in de ovenschaal. Maar omdat de aardappelschijfjes er rauw in gaan moet het toch wel vrij lang.
(De volgende keer dat ik het maak zal ik hoeveelheden, temperatuur en duur onthouden.)
Die tomaatjes lagen daar gewoon.![]()
zodanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:30 schreef Coconut het volgende:
Een kop thee + 9 cracottes; 3 met bieslook-kipfilet, 3 met kipfilet, 3 met jonge kaas. Hongerr![]()
De zalmfilets:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag even naar IJmuiden gereden om 100 meter naast de visafslag bij zeevishandel Waasdorp wat lekkere vis te scoren.
Vanavond wordt het verse (vandaag ingevlogen) wilde Alaskazalm-filets met aardappelkroketjes en zeekraal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |