Dank je wel...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef SHE het volgende:
@ Oblivion; wat een ontzettend mooie amuse lepels heb jij!!!
Waar ben je geweest, wat heb je gegeten, en heb je er foto's van?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef SHE het volgende:
Ik ben uit eten geweest ; een welverdiend uitje na een week sloven in de keuken
Wat ga je met me doen?quote:
Ome golfer was tante bloes voor.quote:
Dit zal manlief leuk vindenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel...![]()
Komen uit Rotterdam...![]()
http://www.rcr-rotterdam.nl/
NIET, ik herhaal, NIET aan de man vertellen...quote:
Mijn visboer wilde ze me zelfs voor niets geven. Maar ik wilde geen vis zonder huid en eigenlijk ook geen kweekvis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef SHE het volgende:
Ik ben uit eten geweest ; een welverdiend uitje na een week sloven in de keuken
Morgen Tilapia met shizzleIk zal ook maar eens eea op de gevoelige plaat knallen.
Nu zit ik aan de vermouth met een schijfje citroen en wat ijs...mijn comfort drankje![]()
Ik heb ze dus ook zo goed als voor niets meegekregen...Ik heb ook geen idee wat ik ermee moet, maar ik moet ze toch echt gaan maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:40 schreef Thorical het volgende:
[..]
Mijn visboer wilde ze me zelfs voor niets geven. Maar ik wilde geen vis zonder huid en eigenlijk ook geen kweekvis.
En vandaag heben we mosselen op z'n Portugees gegeten.(koriander en olijfolie)
Mag ik een suggestie doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ze dus ook zo goed als voor niets meegekregen...Ik heb ook geen idee wat ik ermee moet, maar ik moet ze toch echt gaan maken.
Misschien dat ik morgen nog lekker recalcitrant ben en er gewoon keihard een soort kibbeling van ga maken.
Nog een suggestie voor de tilapia.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen?
Dan de zalm vervangen met Tilapia.![]()
Ontopic: Cola en een bounty....![]()
Ook fijn even gejat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een suggestie voor de tilapia.
Is bij ons altijd een succesnummer.
Oeh...dat klinkt wel ok...lekker met pommes dauphinoisequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen?
Dan de zalm vervangen met Tilapia.![]()
Ontopic: Cola en een bounty....![]()
Hey, stalkertjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:32 schreef rena het volgende:
Wat ga je met me doen?![]()
ontopic: Pepernoten![]()
Jammie, wat een bofkont ben je toch elke dag weerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef editor2 het volgende:
top oblivion en tonja! eindelijk meer mensen die ons
laten genieten van hun maaltijden
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06416/editor2zaterdagavondeten02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][sub]
witte kip in gember & chinese spinazie[/ub]
Hee Obliquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:08 schreef Oblivion het volgende:
We hebben besloten eens sushi te gaan halen...![]()
Ben benieuwd!
Bij IKEAquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:17 schreef SHE het volgende:
MAAK
ME
GEK
waar kopen we dat???
NOU????
[afbeelding]
Is dat lekker? Het ziet eruit als junkfood met een grote J!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |