dat had je in het vorige topic idd al gemeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:19 schreef editor2 het volgende:
Zoals eerder gemeld in de vorige topic heb ik gisteravond hier helaas gegeten.![]()
En er is nog genoeg over om morgen van verder te smullen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond krijgen we vrienden op de borrel.
Naast lekkere wijn hebben wildzwijn- en truffelsalami, 4 soorten kaasjes, champ in knoflook, tapenades, prikkertjes met olijven riv.kreeftjes en kip, knofolijven, garnalen in helse saus en italiaanse crackers/ crostini's om dit alles op te doen.
Ik maak er een soort kleine tapastafel van
(we konden niet meer kiezen in de winkel gisteren)
http://www.morethanwine.nl/catering.htm
We hebben ook nog een zelfgemaakte wrap ingesmeerd met petrella, belegd met zalm en tuinkers.
Zoals ik in vorige topic al had gezegd: ik wil bij jullie etenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
We zitten nu aan een paar restanten van overblijfselen van
[..]
En er is nog genoeg over om morgen van verder te smullen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Zoals ik in vorige topic al had gezegd: ik wil bij jullie eten![]()
ontopic: ik ga morgen steengrillen, ook best jummie...maar dat haalt het bij lange na niet van wat jullie op tafel hebben staan![]()
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:49 schreef computergirl het volgende:
Vanavond: de andere helft van de rode_paprika_met_geitenkaas soep.
wat is uienrats?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:39 schreef Raissa het volgende:
Zonet een versbroodje met uienrats gegeten.. Vanavond eten we bij mijn schoonouders.
Uienrats volgens Google...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:48 schreef vats het volgende:
google is niet zo moeilijk hoor
Uitjes en tomaatjes in de pan en daar overheen wat peper en zout
laat mij, als onwetende, dat lekker vragen ja?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:48 schreef vats het volgende:
google is niet zo moeilijk hoor
Uitjes en tomaatjes in de pan en daar overheen wat peper en zout
Na mijn eerste blik op de foto dacht ik heel evenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef Underdoggy het volgende:
gister kip uit de oven met zoet zure saus a la jamie oliver.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan mijn best even uit mijn hoofd doen (staat in 1 van zijn boeken)quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
Die kip![]()
Waar kan ik het recept vinden?
Ja Recept uit SOUPS van het Women's Institutequote:Op maandag 9 oktober 2006 12:12 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker![]()
Heb je daar een recept van?
Het topic wat eten wij vandaag is voor alles wat je vandaag eet van ontbijt tot avond eten en tussendoortjes. Dat hebben we gedaan om het aantal van dat soort topics te verminderen wat er is wel een topic geweest over wat je als ontbijt at maar dat is dicht gegaan toen het wat eten we vandaag topic is geopendquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:36 schreef Ephemera het volgende:
Euhm.. martijn_77; mag ik vragen waarom het topic 'hoe ontbijten jullie' dicht moest? Dat topic ging (bij mijn weten) over wat je altijd bij je ontbijt eet.. niet zozeer over wat je 'vandaag' eet.
Of heb ik het mis?![]()
ahh okeequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het topic wat eten wij vandaag is voor alles wat je vandaag eet van ontbijt tot avond eten en tussendoortjes. Dat hebben we gedaan om het aantal van dat soort topics te verminderen wat er is wel een topic geweest over wat je als ontbijt at maar dat is dicht gegaan toen het wat eten we vandaag topic is geopend
zie ook Foodback CULquote:
Danke, met een beetje creativiteit kom ik zelf ook al een eind denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik kan mijn best even uit mijn hoofd doen (staat in 1 van zijn boeken)
Waar krijg ik weerstandsthee??quote:weerstandthee en een panadol
Ik haal 'm meestal bij de Jumbo en de C1000 heeft 'm ook. De AH hier weer niet... Is van Zonnaturaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, met een beetje creativiteit kom ik zelf ook al een eind denk ik.
[..]
Waar krijg ik weerstandsthee??
Maar toch, dat topic gaat er niet over wat je vandaag ontbijt... maar hoe ontbijt je over het algemeen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het topic wat eten wij vandaag is voor alles wat je vandaag eet van ontbijt tot avond eten en tussendoortjes. Dat hebben we gedaan om het aantal van dat soort topics te verminderen wat er is wel een topic geweest over wat je als ontbijt at maar dat is dicht gegaan toen het wat eten we vandaag topic is geopend
het ontbijttopic is dan gisteren weer geopend door Martijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:33 schreef covie het volgende:
[..]
Maar toch, dat topic gaat er niet over wat je vandaag ontbijt... maar hoe ontbijt je over het algemeen.
Opzich snap ik de link wel enigsinds, toch is het wel verschillend...
Ik van die internet foto'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik krijg onderhand de kriebels van dat woord.
Recept van de AH?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef Quispi het volgende:
Romige pasta met rivierkreeftjes en gegrilde groenten![]()
Ja! Jeetje, wat een heerlijke hapquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef Underdoggy het volgende:
editor2, wat ziet dat er lekker uit zeg! in welk restaurant kan je dagelijks zo'n lekkere kost krijgen?
quote:
Ik weet niet... maar ik vond het eruit zien alsof het veel minder is dan normaalquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:30 schreef editor2 het volgende:
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06412/editor2avondhapdinsdag.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
m'n avondhap: stukjes vis,andijvie&bloemkool,frites,rundvlees doperwten
-meloen-pudding
Wat kan lekker koken toch eigenlijk ook simpel zijn hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef SHE het volgende:
Ik heb volgens manlief vandaag de meest geniale zalmfilet ooit gemaakt
Ik had, 2 zalmfiletjes, bedekt met schijfjes knof , citroen en gehakte peterselie
druppies (marokkaanse) olijfolie eroverheen en zo op 180 gr in de oven voor 10 minuutjes
dabei: Salade van verse spinazie, geitenkaas, rode ui en tomaat en een dressing van knoflook, citroen en olijfolie
Ik moet het hem nageven...de zalm smolt gewoon in je mondIk kreeg er helemaal blosjes van !
Naast dat het vermoeiend en zenuwslopend is 3 kleuters, is het idd erg gezellig, leuk en geweldig. Voel me dan af en toe echt zo'n moeke met al die kidsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel leuk denk ik met drie kleuters en gezellig![]()
klinkt lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef SHE het volgende:
Er staat stoofvlees te pruttelen...daarbij doe ik nieuwe aardappeltjes en geroerbakte wilde spinazie, paddo's en knof
jij staat hele dagen te koken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef SHE het volgende:
Er staat stoofvlees te pruttelen...daarbij doe ik nieuwe aardappeltjes en geroerbakte wilde spinazie, paddo's en knof
dat is het voordeel van een sabbaticalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Heidi- het volgende:
[..]
jij staat hele dagen te koken?doe jij wel iets anders?
![]()
.
Kom dan gauw eens even langs bij ons. Gaan we samen wat lekkers in elkaar flansen/verprutsen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:03 schreef SHE het volgende:
dat is het voordeel van een sabbatical
ik kan de hele dag eten verprutsen
Jij ook?!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef Coconut het volgende:
Franse frietjes, 2x bitterballen en een hamburger van McDonalds![]()
Ja vrijdag = McDonaldsdag op kantoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jij ook?!
Ik een gote franse friet met driekuipjes mayo en een Mac Chicken
![]()
Stuur maar anders door naar huize Haaibaaikequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
Restjes nasi opgebakken met wat extra groentes en een biefstuk in reepjes gebakken er doorheen.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:44 schreef Matness het volgende:
vanavond indonesische gerechten gegeten, nu een afbakstokbrood met wat kaas, kruidenboter, en boter aangemaakt met bruschettaen rooie wijn
Culemborgje?quote:
Gevolgd door een tosti met peper-ham/kaas & sambal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben eens begonnen met een goldenpower. Denk dat ik zo maar een bak meusli met yoghurt pak ofzo
Nuquote:
Nee joh, bedoelde dat ik straks hutspot ga etenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:38 schreef rena het volgende:
[..]
Nu?
Ontopic: Chocoladetoetje met slagroom![]()
Wat leukquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Oblivion het volgende:
Wij hebben vandaag "lekkere dingen dag!"
[afbeelding]
Tuinkers soep met camembert.
Hij was lekker!!!![]()
En aardappelkoekjes....
Beste combo!![]()
En voor the little one:
[afbeelding]
Eerder hebben we ontbeten met Hollandse garnalencoctail...![]()
Oe, dat lijkt wel wat op mijn vispiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond kippenpie eten. Van de AVROhttp://www.avrobode.nl/recept/?receptID=1
[afbeelding]
Ik kan het recept net niet lezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt wel wat op mijn vispie
Die moet de oven nog in, hij is al wel klaar, simpel receptje trouwens
[afbeelding]
quote:
Das mooi want ik hebt het recept ook gepikt!quote:De vispastei blijkt een aanrader!!
Vergeet mij niet zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef editor2 het volgende:
top oblivion en tonja! eindelijk meer mensen die ons
laten genieten van hun maaltijden
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06416/editor2zaterdagavondeten02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][sub]
witte kip in gember & chinese spinazie[/ub]
Waar en wat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef SHE het volgende:
Ik ben uit eten geweest ; een welverdiend uitje na een week sloven in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |