Ja! Jeetje, wat een heerlijke hapquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef Underdoggy het volgende:
editor2, wat ziet dat er lekker uit zeg! in welk restaurant kan je dagelijks zo'n lekkere kost krijgen?
quote:
Ik weet niet... maar ik vond het eruit zien alsof het veel minder is dan normaalquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:30 schreef editor2 het volgende:
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06412/editor2avondhapdinsdag.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
m'n avondhap: stukjes vis,andijvie&bloemkool,frites,rundvlees doperwten
-meloen-pudding
Wat kan lekker koken toch eigenlijk ook simpel zijn hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef SHE het volgende:
Ik heb volgens manlief vandaag de meest geniale zalmfilet ooit gemaakt
Ik had, 2 zalmfiletjes, bedekt met schijfjes knof , citroen en gehakte peterselie
druppies (marokkaanse) olijfolie eroverheen en zo op 180 gr in de oven voor 10 minuutjes
dabei: Salade van verse spinazie, geitenkaas, rode ui en tomaat en een dressing van knoflook, citroen en olijfolie
Ik moet het hem nageven...de zalm smolt gewoon in je mondIk kreeg er helemaal blosjes van !
Naast dat het vermoeiend en zenuwslopend is 3 kleuters, is het idd erg gezellig, leuk en geweldig. Voel me dan af en toe echt zo'n moeke met al die kidsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel leuk denk ik met drie kleuters en gezellig![]()
klinkt lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef SHE het volgende:
Er staat stoofvlees te pruttelen...daarbij doe ik nieuwe aardappeltjes en geroerbakte wilde spinazie, paddo's en knof
jij staat hele dagen te koken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef SHE het volgende:
Er staat stoofvlees te pruttelen...daarbij doe ik nieuwe aardappeltjes en geroerbakte wilde spinazie, paddo's en knof
dat is het voordeel van een sabbaticalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Heidi- het volgende:
[..]
jij staat hele dagen te koken?doe jij wel iets anders?
![]()
.
Kom dan gauw eens even langs bij ons. Gaan we samen wat lekkers in elkaar flansen/verprutsen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:03 schreef SHE het volgende:
dat is het voordeel van een sabbatical
ik kan de hele dag eten verprutsen
Jij ook?!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:30 schreef Coconut het volgende:
Franse frietjes, 2x bitterballen en een hamburger van McDonalds![]()
Ja vrijdag = McDonaldsdag op kantoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Jij ook?!
Ik een gote franse friet met driekuipjes mayo en een Mac Chicken
![]()
Stuur maar anders door naar huize Haaibaaikequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
Restjes nasi opgebakken met wat extra groentes en een biefstuk in reepjes gebakken er doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |