quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:44 schreef Matness het volgende:
vanavond indonesische gerechten gegeten, nu een afbakstokbrood met wat kaas, kruidenboter, en boter aangemaakt met bruschettaen rooie wijn
Culemborgje?quote:
Gevolgd door een tosti met peper-ham/kaas & sambal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben eens begonnen met een goldenpower. Denk dat ik zo maar een bak meusli met yoghurt pak ofzo
Nuquote:
Nee joh, bedoelde dat ik straks hutspot ga etenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:38 schreef rena het volgende:
[..]
Nu?
Ontopic: Chocoladetoetje met slagroom![]()
Wat leukquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:45 schreef Oblivion het volgende:
Wij hebben vandaag "lekkere dingen dag!"
[afbeelding]
Tuinkers soep met camembert.
Hij was lekker!!!![]()
En aardappelkoekjes....
Beste combo!![]()
En voor the little one:
[afbeelding]
Eerder hebben we ontbeten met Hollandse garnalencoctail...![]()
Oe, dat lijkt wel wat op mijn vispiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:23 schreef tonja het volgende:
Ik ga vanavond kippenpie eten. Van de AVROhttp://www.avrobode.nl/recept/?receptID=1
[afbeelding]
Ik kan het recept net niet lezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, dat lijkt wel wat op mijn vispie
Die moet de oven nog in, hij is al wel klaar, simpel receptje trouwens
[afbeelding]
quote:
Das mooi want ik hebt het recept ook gepikt!quote:De vispastei blijkt een aanrader!!
Vergeet mij niet zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef editor2 het volgende:
top oblivion en tonja! eindelijk meer mensen die ons
laten genieten van hun maaltijden
[[url=http://xs307.xs.to/xs307/06416/editor2zaterdagavondeten02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][sub]
witte kip in gember & chinese spinazie[/ub]
Waar en wat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef SHE het volgende:
Ik ben uit eten geweest ; een welverdiend uitje na een week sloven in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |