Lekker zeg !!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wij eten vanavond:
* wijnzuurkool
* aardappelen
* runderrookworst
* jus
En "luchtig toetje banaan" toe..![]()
uiteindelijk beland in een eettentjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:35 schreef Matness het volgende:
iets met zuurkool, wat precies weet ik nog niet.
Ik krijg groene poep als ik iets teveel mintsiroop drink, en jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Aardappels, wortels en een varkenslapje
en nu Menthe l'eau
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg groene poep als ik iets teveel mintsiroop drink, en jij?
Leve de kleurstoffenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik krijg groene poep als ik iets teveel mintsiroop drink, en jij?
Ziet er erg smaakvol uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:46 schreef Underdoggy het volgende:
Gister een kippetje gegrild in onze nieuwe oven met draaispitKon het uiteraard niet laten om niet meteen een kip te grillen. Was erg lekker. In combinatie met gekruide aardappeltjes en een Caesar salat.
Mag ik bij jou etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef AxeldeM. het volgende:
Vanavond:
Voorgerecht:
- Zelfgemaakte champignonsoep
Hoofdgerecht:
- Gebakken aardappelen
- Iglo viscuisine
- Salade
Nagerecht:
- Stuk fruit ofzo
Zit je jezelf nou gewoon uit te nodigen Truusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mag ik bij jou etenWat klinkt het lekker zeg !!
![]()
Bob tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zit je jezelf nou gewoon uit te nodigen Truus?
Moet je opschieten, binnen 5 minuten gaan we etenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob tochHet klinkt gewoon lekker
![]()
Wij ook Boerenkoolquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
Moet je opschieten, binnen 5 minuten gaan we eten![]()
Zie de wiki o.a.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is dat Golfer ?
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie de wiki o.a.
Erg lekker op zijn tijd
Waar wij het altijd kopen (station Haarlem) kun je kiezen tussen Kalf en Kip.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ziet er lekker uit.
LamsvleesHet is een turksgerecht Bluezz ?
Lekker hoor
zo best veel door elkaar ook nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Slice olijf/feta, slice Tonijn, Slice Quattro Stagioni
Pizza dus![]()
Hier zit je dus, spaghetti-vreterquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Slice olijf/feta, slice Tonijn, Slice Quattro Stagioni
Pizza dus![]()
Heb jij echt standaard spareribs gegeten terwijl je zoveel keuzes uit steaks, ribs, t-bone dingen had?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zo best veel door elkaar ook nog![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |