Niet te vaak achter elkaar hetzelfde eten hoor, anders gaat het je tegenstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef tonja het volgende:
Ik eet nu voor de derde opeenvolgende dag de vispastei. Het is zo lekker dat ik eigenlijk nergens anders trek in had.
Dit is de 2e keer dat ik het maak. Ik ben benieuwd of het weer zo goed is.
Wat eten en drinken we vandaag # 28
Ik weet het, dit was ook voorlopig de laatste keer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te vaak achter elkaar hetzelfde eten hoor, anders gaat het je tegenstaan.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef tonja het volgende:
Ik weet het, dit was ook voorlopig de laatste keer.
De egyptische eigenaar van 'mijn' snackbar was bereid mij gratis bier te verschaffen in ruil voor een portie vispastei.
Ik had over, en trek in bier, dus dat was snel geregeld.
(Als ik morgen maar wel mijn ovenschaaltje terug krijg)
Wat is hertegebraad?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef NoSigar het volgende:
Vanavond: hertgebraad met een lekkere saus, plus spruitjes en krieltjes. Nu teveel wijn.
Wat zijn dat voor manieren zeg! Als ik uitgenodigd word dan ga ik er ook vanuit dat er voor me betaald wordt. En andersom betaal ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tapas gehad vandaag
Ik dacht dat het betaald werd door degenen die ons uitnodigden, maar helaas moesten we zelf betalen.Anders had ik wel sneller doorgegeten
Nu ben ik een kipfiletje aan het koken en doe er zo wat yakitori saus overheen, en dan nog een minuutje onder de gril.
dat klinkt lekker!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:14 schreef Logician het volgende:
Toasted bruin brood (sportbrood) met olijfonaise, rucola sla, tros tomaten en knapperige baconheerlijk
Is het ook!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef vats het volgende:
dat klinkt lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |