Nou ik klaag niet eens zo zeer maar het is wel tijd voor actiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:01 schreef Bob-B het volgende:
--> KLB
En het is wel waar, wat is nou lekkerder dan zo'n plak pita met gyros, sla, uitjes, saus en patatjes ertussen
En die kant gaan we in de rest van Nederland ook op als er niet snel een red de shoarma actie komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:05 schreef Coelho het volgende:
Bij ons in Apeldoorn is het al zo erg dat je shoarma belt en dat je een broodje Doner kebab bezorgd krijgt! Ik dacht de eerste keer nog dat het een vergissing was, dus laatst nogmaals geprobeerd. Weer van die vleesvellen ipv heerlijk schapieschapie.
In Zwolle is er genoeg shoarma te krijgen bij Hawai, Sahara etc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:59 schreef Canisfire het volgende:
Ook zijn in onderanderen Deventer Zwolle en Almere al diverse shoarma zaken overgegaan op kebab zaken
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:16 schreef boyv het volgende:
dat krijg je van die multiculturele samenleving he, dan verdwijnen er Nederlandse producten.
Bij de meeste shoarmazaken krijg je niet eens schapenvleesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:05 schreef Coelho het volgende:
Bij ons in Apeldoorn is het al zo erg dat je shoarma belt en dat je een broodje Doner kebab bezorgd krijgt! Ik dacht de eerste keer nog dat het een vergissing was, dus laatst nogmaals geprobeerd. Weer van die vleesvellen ipv heerlijk schapieschapie.
Gadverdamme dat zit zo met van die vlees draadjes aan elkaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:20 schreef Joppy het volgende:
[..]
Bij de meeste shoarmazaken krijg je niet eens schapenvleesDat vinden de Nederlanders niet lekker, aldus een shoarmaturk. Kalkoenvlees gebruikte de beste man voor zijn broodjes.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:16 schreef boyv het volgende:
dat krijg je van die multiculturele samenleving he, dan verdwijnen er Nederlandse producten.
Bij een beetje goede shoarma-tent heb je keuze uit schaap/lamsvlees, kip en varkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:20 schreef Joppy het volgende:
[..]
Bij de meeste shoarmazaken krijg je niet eens schapenvleesDat vinden de Nederlanders niet lekker, aldus een shoarmaturk. Kalkoenvlees gebruikte de beste man voor zijn broodjes.
dat laatste echt niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij een beetje goede shoarma-tent heb je keuze uit schaap/lamsvlees, kip en varken![]()
5 keer een kebab is maar 10 euro. max.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:27 schreef Funksoldier het volgende:
en de prijs dan...na het stappen is het wel te doen, 1 broodje of een schotel voor 1 persoon, maar als je een gezin met 3 kinderen hebt, dan is 5 shoarma-schotels niet meer te betalen...dus halen we chinees of een pizza.
De echte shoarmabroodjes, pitabroodjes, zijn natuurlijk het lekkerst. Maar als ik kebab of dunnerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:32 schreef BoukeF het volgende:
1. Wat zijn de uiterlijke verschillen van die broodjes?
2. kan ik dat in beschonkentoestand ook nog herkennen?
hebt gelijk ik slaap nog halfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |