Wel. Hij is alleen niet practiserend.quote:
Dat weet ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie dus geen moslim is
Sim-pel.
BB is ondoorgrondelijk.... Maar waarschijnlijk slaat het inderdaad op iedereen.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef Kinga het volgende:
Nee joh, ze bedoelen Marcia echt niet met die speld. Ze beschermen haar juist he.
Ja hallo, dan zou ik ook 'christen' zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel. Hij is alleen niet practiserend.
quote:
Dat is toch niet zon rare gedachte?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zou ik ook 'christen' zijn.
Waarop basseer je dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:59 schreef tonja het volgende:
Ziet er volgens mij marokkaans uit, niet turks.
En hoe zie jij "steek de speld in jezelf" dan voor je?quote:
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef Day het volgende:
Hoorde ik de zusjes nou net zeggen dat hun broertje ook aan de ramadan meedoet?
Zijn Turken geen arabieren dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet er arabisch uit, maar in Turkije hebben wij ook wel eens zo gegeten
Wat had ik nou gezegd over "basseren" ? Ik laat dit niet meer passeren, hoor!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is toch niet zon rare gedachte?
[..]
Waarop basseer je dat?
Hij voelt waarschijnlijk ook wel aan dat dit zijn laatste avondmaal in het huis is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef tonja het volgende:
Semih is ontroert
In mijn geval wel, ik kom uit een christelijke cultuur maar haat religie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is toch niet zon rare gedachte?
[..]
De kussens, maar dat heb ik waarschijnlijk misquote:Waarop basseer je dat?
Waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk hoor, voor Semih.... Maar die zal zich wel lullig voelen....
Ja idd....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Als ik Semih was zou ik wel denken oh jee....![]()
Beetje selectief gelezen, en niet adrem genoeg om nu iets anders te verzinnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe zie jij "steek de speld in jezelf" dan voor je?![]()
Ehummm... op wat of wie reageer jij??quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Kinga het volgende:
Ik hou daar van....is weer eens wat anders.
Is wel heel erg op zijn buik geschreven, dit Exit-etentje....quote:
Okay, maar dat neemt niet weg dat Semih dus gewoon Moslim kan zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
In mijn geval wel, ik kom uit een christelijke cultuur maar haat religie.
[..]
De kussens, maar dat heb ik waarschijnlijk mis
Uiteraard....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:06 schreef Lady-night het volgende:
Wordt er gestreamd als E10 geconfronteerd wordt met zijn gedrag. Moet ff weg
Daar heb ik al een paar uur last vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Oh, ik begin me weer te ergeren aan Marlies. Gaat niet goed hoor.
Overdrijft weer zo he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Oh, ik begin me weer te ergeren aan Marlies. Gaat niet goed hoor.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de varkenslapjes?
Beetje laat maar toch:quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat meen je niet.....! Bij welke kroeg dan?
Heeft ie al de volle laag gehad of gaat dat nog komen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:11 schreef Day het volgende:
E10 is stil.
Idd... Ik hooouuuuw van dit eten... hmmm... hmmm....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Marlies houd van dit etenEn je hoort maar hmmmm ohhh hmmmm walgelijk mens!
Dat is ook iets waar ik me aan irriteer. Als mensen tijdens het eten van die overdreven geluiden maak dat ze het lekker vinden, en smakken enz. En vooral met vork en mes slaan op het bord. Leer manieren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Marlies houd van dit etenEn je hoort maar hmmmm ohhh hmmmm walgelijk mens!
Héle nare gewoonte...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Kinga het volgende:
Rik praat weer met zijn mond vol. As usual.
je vergeet dat ze 20x erbij zegt "dit is zoooooooooooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeerlijk"quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Idd... Ik hooouuuuw van dit eten... hmmm... hmmm....mijn trek is over...
Volgens mij is dit toch heel normaal hoor, Micheline heeft dit vast al vaker meegemaakt en schepte ook haar bordje vol.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:08 schreef schizolientje het volgende:
Echt hollands, je bord vol scheppen. In plaats dat ze aan Sem vragen hoe dit normaal gegeten worden
Ja of het is voor Etienne.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Als ik Semih was zou ik wel denken oh jee....![]()
Ohwwwwwww hihihihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
whahaha jezus, ik reageer op niemand, anders quote ik wel![]()
had het over die setting...
Precies, en daarbij: als een turkse familie voor het eerst hollandse pot eet, wat maakt het mij dan uit hóe ze het eten, als ze het maar lekker vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:16 schreef saa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit toch heel normaal hoor, Micheline heeft dit vast al vaker meegemaakt en schepte ook haar bordje vol.
Oepsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je vergeet dat ze 20x erbij zegt "dit is zoooooooooooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeerlijk"![]()
*proest*quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja of het is voor Etienne.
"Je mag overal gewoon met je handjes aanzitten"
Sja, die zit natuurlijk weer aan haar Floris te denken.. Schuldgevoel dat ze heeft...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef tonja het volgende:
Ligt het aan mij of zit Marcia een beetje met lange tanden te eten?
Je legt het perfect uit. Scheelt me een hoop ergenissen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, en daarbij: als een turkse familie voor het eerst hollandse pot eet, wat maakt het mij dan uit hóe ze het eten, als ze het maar lekker vinden.
Viel me ook op ja. Je zou toch denken dat ze wel wat gewend is als halve Indo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef tonja het volgende:
Ligt het aan mij of zit Marcia een beetje met lange tanden te eten?
Obviously.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft weer een verdomd kussen voor haar buik.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef Day het volgende:
Je hoort dit dus heel relaxed te eten.
Gewoon een beetj eten, ee beetje keuvelen.
Is dat erg dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
Zou ik ook doen, een boer eet niet wat hij niet kentquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:21 schreef Day het volgende:
[..]
Viel me ook op ja. Je zou toch denken dat ze wel wat gewend is als halve Indo.
Ze zit ook overal aan te ruiken voordat ze het in d'r mond stopt. Heb ik zo de schurft aan!
Omdat FOK! zo hapertquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
veel dubbele posts vandaag
Wat werd er gezegd?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Nou ja, als ze niets met de boodschap doen kunnen ze morgen voor straf weer boenen.
Rik was volgens mij blij dat ie van het lezen af was.... Hij raffelde het af. Moeilijk te volgen voor de SV....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef Kinga het volgende:
Nu moeten ze het weer allemaal zelf lezen....zucht. Kan zo'n envelop nou serieus niet 1 keer goed voorgelezen worden zodat iedereen het meteen snapt?
Ik heb zitten meetypen in de SV...quote:
Hij zei eerst dat Ouzo was en toen Marlies zei ja raki... toen Semih ja raki een ouzo achtig drankje...Ik heb niet de indruk dat Semih veel van de Turkse cultuur kentquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Semih wil wel graag aan de Raki..... Een Ouzo achtig drankje....
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Elkaar recht in de ogen durven te kijken en meer van dat gewauwel.
Uhm.... Hij zegt wel ieder gerecht te kennen en benoemt het ook.... Niet dat ik het kan controleren, hoor...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij zei eerst dat Ouzo was en toen Marlies zei ja raki... toen Semih ja raki een ouzo achtig drankje...Ik heb niet de indruk dat Semih veel van de Turkse cultuur kent
Dat komt eraan. Weet ik bijna zeker... Wordt eens tijd na 8 weken dat ze er iets van zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef funkie-indo het volgende:
Nou dames, doe iets met de boodschap in de brief! Of zijn jullie te scheiterig?
Maar dat hoeft hij helemaal niet want het is een Nederlanderquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij zei eerst dat Ouzo was en toen Marlies zei ja raki... toen Semih ja raki een ouzo achtig drankje...Ik heb niet de indruk dat Semih veel van de Turkse cultuur kent
We schreven hetzelfde "leer lezen"quote:
Volgens mij wilde Semih vooral als mens gezien worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft hij helemaal niet want het is een Nederlander![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Semih vooral als mens gezien worden.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
.........dus stilte voor de storm!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat komt eraan. Weet ik bijna zeker... Wordt eens tijd na 8 weken dat ze er iets van zeggen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Kinga het volgende:
[..]Sorry, maar dat vind ik een grappige zin.
Juistquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze durft de confrontatie duidelijk niet aan....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia zit weer veilig achter de kussen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
Nee ze wil er geen "Big Deal" van maken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze durft de confrontatie duidelijk niet aan....![]()
Blijft vaag ja...Her first, last and only line of defensequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
No way!! Volledige radiostilte is de strategie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Voelt wel veilig achter het kussenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
gesloten houding inderdaad behalve met alcohol dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat zou idd typisch iets voor hem zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Day het volgende:
Ik voorzie een 'het was ons afscheidsdiner en nu heef alleen die Turk z'n zin gekregen' uitspraak van E10.
Wel later hè, als hij samen met Sabrina of Jeroen zit en Semih aan het slapen is of zo.
Hij heeft zijn "nieuwe Ik" inderdaad niet lang weten te behouden....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Day het volgende:
Ik voorzie een 'het was ons afscheidsdiner en nu heef alleen die Turk z'n zin gekregen' uitspraak van E10.
Wel later hè, als hij samen met Sabrina of Jeroen zit en Semih aan het slapen is of zo.
Misschien moet BB het toch niet 'te' cryptisch maken voor de bewoners....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Nou ja, als ze niets met de boodschap doen kunnen ze morgen voor straf weer boenen.
Rik wil rokenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Rik gaat openen vermoed ik....
Shoot, denk ik weer te positief over de bewoners.....quote:
Is toch niks mis meequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef VincentAdam het volgende:
kan die Rik als die een sigaret rookt niet ff normaal zitten?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef henk.jansen het volgende:
Jammer dat Sab zo'n wrat op haar arm heeft
[afbeelding]
Oh nee het is E10, sorry
Give her some credit. Alleen als ze nuchter is hequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:47 schreef funkie-indo het volgende:
Wat een a-assertief mens is die marcia.................
Go to the hell outside.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
OMG, Etienne vindt dat gezellig als je dat geluid van mes en vork op het bord hoort.
Ik irriteer me daar mateloos aan. Etienne morgen RAUS!![]()
Och, die heeft gewoon de kriebels voor wat er gaat komen. Krijgt vast geen hap door haar keel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Marcia vond het duidelijk niet lekker, bord ligt nog helemaal vol.
Met drank op, is het de vrouwelijke equivalent van Tony Montana.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Give her some credit. Alleen als ze nuchter is he
Ze dekt zich alvast in, met een kussen voor haar schoot... Hoef je geen psycholoog voor te zijn....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Och, die heeft gewoon de kriebels voor wat er gaat komen. Krijgt vast geen hap door haar keel.
Kan, maar ik heb totaal geen enthousiasme bij haar gezien, maar goed, zenuwen dan maar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Och, die heeft gewoon de kriebels voor wat er gaat komen. Krijgt vast geen hap door haar keel.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is dit het eerste afscheidsdiner waarbij Jeroen niet genomineerd staat.
Helaas niet, heb geen geur internetquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Kan iemand vertellen uit voor land het eten komt?
Volgens mij komt dit eten gewoon uit Nederland. Van orgine zal t wel uit een Arabisch land komen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Turkije.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit eten gewoon uit Nederland. Van orgine zal t wel uit een Arabisch land komen.
Bijdehandjequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit eten gewoon uit Nederland. Van orgine zal t wel uit een Arabisch land komen.
Ergernisquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Rik leest hakkelt opnieuw een fragment voor![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Ok, niemand wil dus iets zeggen, ga dan goddomme na het eten maar weer naar bed stelletje fuckers.![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Day het volgende:
Raar, Semih vraagt Rik om zn gal te spuwen en Rik heeft niks te zeggen.
Dacht dat Rik nog een appeltje te schillen had met Semih.
Ja echt he die Jeroen. Zo aandoenlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
En Jeroen, Ja, ja. precies
Allemaal weggespoeld door de bacchanalen....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Day het volgende:
Raar, Semih vraagt Rik om zn gal te spuwen en Rik heeft niks te zeggen.
Dacht dat Rik nog een appeltje te schillen had met Semih.
Rik ergerde zich tijdens Egbert-gate aan het gescheld van Semih.quote:
Heb er deze avond op zitten letten. Hij weet er echt alléén maar dooddoeners uit te kramen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef VincentAdam het volgende:
[..]
Ja echt he die Jeroen. Zo aandoenlijkVaak heb ik het idee dat die géén idee heeft waar het over gaat, maar dan knikt ie maar gezellig mee...
![]()
E10 heeft het al wel gevoeld, voor het eten al, hij mompelde in de serre tegen Jeroen: 'Hm, hm en hm...' De drie M-en dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Wat een stelletje scheitwijven, die Mies, Marlies en marcia, wel met elkaar kleppen, maar het gedoe met E10 durven ze voor als nog niet aan te roeren in de totale groep....
Gaat ze niet doen, alléén als zij en Etienne niet weghoeven, morgen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat Marlies en Mies er niks mee te maken hebben. Marcia moet dat zeggen als ze daarmee zit.
Daar is wat aktie van BB voor nodig, waar iedereen dan ook op zit te wachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Wat een stelletje scheitwijven, die Mies, Marlies en marcia, wel met elkaar kleppen, maar het gedoe met E10 durven ze voor als nog niet aan te roeren in de totale groep....
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ik lees op het Blog dat Etiënne te ver is gegaan met Marcia, afgelopen nacht.
En dat Marcia van BB het advies gekregen heeft samen met Micheline en Marlies het gedrag van Etiënne ter sprake te stellen, en dat ook Sabrina moet weten wat Etiënne gedaan heeft
En dan gaat ze alleen haar grenzen aangeven voor bij een eventuele volgende keer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaat ze niet doen, alléén als zij en Etienne niet weghoeven, morgen.
Handig, als je na een paar dagen weer terugkomt op een incident....
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
Joost had het gesprek wél opengebroken....
Dan heeft Marcia ook een laag zelfbeeld. Als je als dame tegen je wil in word betast wil je dat toch zo snel mogelijk verteld hebben?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaat ze niet doen, alléén als zij en Etienne niet weghoeven, morgen.
Handig, als je na een paar dagen weer terugkomt op een incident....
Maar ze is wel onzedelijk betast toen ze "out" was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.
Er was toch een advies van BB dat de 3 dames E10 met zijn gedrag moeten confronteren..........quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat Marlies en Mies er niks mee te maken hebben. Marcia moet dat zeggen als ze daarmee zit.
Sabrina weet het wel. Ze heeft hem op het hart gedrukt dat ie zichzelf niet hoeft niet te bewijzen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.
Marcia moet het aan Sabrina vertellen van BB onder het mom van een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat zou ze zeggen als ze een lading stront over haar heen krijgt?
Ik ook !!quote:
Och Hummie Schmummie, die kan veel willen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Er was toch een advies van BB dat de 3 dames E10 met zijn gedrag moeten confronteren..........
die debat spelletjes waren wel leuk vorige BB. En dan een vraag erin gooien voor E10 mbt allochtonenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
Joost had het gesprek wél opengebroken....
Als zij hem nu doodleuk wéer aan haar tieten laat zitten mag ze oprotten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Sabrina weet het wel. Ze heeft hem op het hart gedrukt dat ie zichzelf niet hoeft niet te bewijzen.
Schaamte t.o.v. nog meerdere bewonersquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan heeft Marcia ook een laag zelfbeeld. Als je als dame tegen je wil in word betast wil je dat toch zo snel mogelijk verteld hebben?!
Wat stond er?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut plasma bericht....wtf
Al bestek etc moet in lounge blijven.... in plaats dat ze nou eens wat anders op die plasma neerpleuren...quote:
Dat zou inderdaad wel kunnen ja, dat ze weet dat ze zelf ook te ver is gegaan en ze zelf ook verantwoordelijk heeft.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Schaamte t.o.v. nog meerdere bewoners![]()
Nou sorry hoor maar niet alleen tegen Sabrina..vind dat iedereen in het huis mag weten wat een ongelovelijke vieze geile kwal het is!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het achteráf tegen haar wil was, en niet tijdens?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan heeft Marcia ook een laag zelfbeeld. Als je als dame tegen je wil in word betast wil je dat toch zo snel mogelijk verteld hebben?!
En...........als je als dame wordt betast tegen je zin in dan was er ook niets gebeurd. Dus volgens mij vond ze het wel lekker.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is jouw meningquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef lissette72 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar niet alleen tegen Sabrina..vind dat iedereen in het huis mag weten wat een ongelovelijke vieze geile kwal het is!!![]()
Ze willen blijkbaar graag Etiënne als iemand neerzetten die meisjes onzedelijk betast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef WSA het volgende:
E10 BB mag ik dit water gebruiken.
En dan op het plasma "Je mag niet alles gebruiken wat je wil"
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef WSA het volgende:
E10 BB mag ik dit water gebruiken.
En dan op het plasma "Je mag niet alles gebruiken wat je wil"
Het is maar goed dat er geen kinderen in zittenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef lissette72 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar niet alleen tegen Sabrina..vind dat iedereen in het huis mag weten wat een ongelovelijke vieze geile kwal het is!!![]()
Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het achteráf tegen haar wil was, en niet tijdens?
Als het om Sabrina gaat, klopt dat wel vind ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar graag Etiënne als iemand neerzetten die meisjes onzedelijk betast.
Dat zeg ik, ze heeft spijt. Ze moet er niet zo omheen lopen darren. Ik bedoel, ze vind het dus blijkbaar heel erg kut, waarom zégt ze t dan nie gewoon. Als zij of Etiënne moet vertrekken kan dat niet, dus tja, beetje raar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei die dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.
Floris postte trouwens gisteravond nog op VOL, tot 22.00 uur, niet weer terug geweest. Die is ze echt wel kwijt als je zag hoe hij bij het vorige feestje reageerde.
Als ik goed blauw, ben wil ik ook wel de stofzuigerslang neuken, maar iemand dan de stofzuiger aanzet heb ik de volgende dag echt spijtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwaad en verdrietig, de VOL-ers konden 'm nog enigszins geruststellen, zal nu niet meer lukken denk ik.quote:
Vrouwen poepen toch nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef schatje het volgende:
Sabrina kan niet kakken. Dit nadat Semih koffie aanbiedt waardoor je kennelijk makkelijk kan poepen.
VOL?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Floris postte trouwens gisteravond nog op VOL, tot 22.00 uur, niet weer terug geweest. Die is ze echt wel kwijt als je zag hoe hij bij het vorige feestje reageerde.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Ze kan nu Sab nog helpen (alsof het zou helpen)quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze heeft spijt. Ze moet er niet zo omheen lopen darren. Ik bedoel, ze vind het dus blijkbaar heel erg kut, waarom zégt ze t dan nie gewoon. Als zij of Etiënne moet vertrekken kan dat niet, dus tja, beetje raar.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook !!Hij wist de discussie open te breken....
grapjequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Stond dat plasmabericht dat Etiënne niet alles mag gebruiken wat hij wil, er nu echt op, of was het een COS grapje?
Ja, vol=vol.quote:
VOL is ontstaan verleden jaar omdat BB forum op Fok dicht ging en daar zijn ze blijven plakken. Sommige Vollers zitten ook hierquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom gaan die mensen eigenlijk naar VOL? Bang om naar FOK! te komen voor de filmpjes en caps en ongezouten meningen?
Probeer deze eens [BB6 COS #434] Ignegi kendine batir cuvaldizi baskasinaquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
Streams staan hier auß.
Ik doelde eigenlijjk op Egbert en Floris, maar dan weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
VOL is ontstaan verleden jaar omdat BB forum op Fok dicht ging en daar zijn ze blijven plakken. Sommige Vollers zitten ook hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |