Hij zei eerst dat Ouzo was en toen Marlies zei ja raki... toen Semih ja raki een ouzo achtig drankje...Ik heb niet de indruk dat Semih veel van de Turkse cultuur kentquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
Semih wil wel graag aan de Raki..... Een Ouzo achtig drankje....
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Elkaar recht in de ogen durven te kijken en meer van dat gewauwel.
Uhm.... Hij zegt wel ieder gerecht te kennen en benoemt het ook.... Niet dat ik het kan controleren, hoor...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij zei eerst dat Ouzo was en toen Marlies zei ja raki... toen Semih ja raki een ouzo achtig drankje...Ik heb niet de indruk dat Semih veel van de Turkse cultuur kent
Dat komt eraan. Weet ik bijna zeker... Wordt eens tijd na 8 weken dat ze er iets van zeggen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef funkie-indo het volgende:
Nou dames, doe iets met de boodschap in de brief! Of zijn jullie te scheiterig?
Maar dat hoeft hij helemaal niet want het is een Nederlanderquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij zei eerst dat Ouzo was en toen Marlies zei ja raki... toen Semih ja raki een ouzo achtig drankje...Ik heb niet de indruk dat Semih veel van de Turkse cultuur kent
We schreven hetzelfde "leer lezen"quote:
Volgens mij wilde Semih vooral als mens gezien worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft hij helemaal niet want het is een Nederlander![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Semih vooral als mens gezien worden.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
.........dus stilte voor de storm!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat komt eraan. Weet ik bijna zeker... Wordt eens tijd na 8 weken dat ze er iets van zeggen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Kinga het volgende:
[..]Sorry, maar dat vind ik een grappige zin.
Juistquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze durft de confrontatie duidelijk niet aan....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia zit weer veilig achter de kussen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia zit weer veilig achter de kussen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft weer een verdomd kussen voor haar buik.
Nee ze wil er geen "Big Deal" van maken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze durft de confrontatie duidelijk niet aan....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |