die debat spelletjes waren wel leuk vorige BB. En dan een vraag erin gooien voor E10 mbt allochtonenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
Joost had het gesprek wél opengebroken....
Als zij hem nu doodleuk wéer aan haar tieten laat zitten mag ze oprotten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Sabrina weet het wel. Ze heeft hem op het hart gedrukt dat ie zichzelf niet hoeft niet te bewijzen.
Schaamte t.o.v. nog meerdere bewonersquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan heeft Marcia ook een laag zelfbeeld. Als je als dame tegen je wil in word betast wil je dat toch zo snel mogelijk verteld hebben?!
Wat stond er?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut plasma bericht....wtf
Al bestek etc moet in lounge blijven.... in plaats dat ze nou eens wat anders op die plasma neerpleuren...quote:
Dat zou inderdaad wel kunnen ja, dat ze weet dat ze zelf ook te ver is gegaan en ze zelf ook verantwoordelijk heeft.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Schaamte t.o.v. nog meerdere bewoners![]()
Nou sorry hoor maar niet alleen tegen Sabrina..vind dat iedereen in het huis mag weten wat een ongelovelijke vieze geile kwal het is!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.
Maar is het niet zo dat het achteráf tegen haar wil was, en niet tijdens?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan heeft Marcia ook een laag zelfbeeld. Als je als dame tegen je wil in word betast wil je dat toch zo snel mogelijk verteld hebben?!
En...........als je als dame wordt betast tegen je zin in dan was er ook niets gebeurd. Dus volgens mij vond ze het wel lekker.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is jouw meningquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef lissette72 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar niet alleen tegen Sabrina..vind dat iedereen in het huis mag weten wat een ongelovelijke vieze geile kwal het is!!![]()
Ze willen blijkbaar graag Etiënne als iemand neerzetten die meisjes onzedelijk betast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef WSA het volgende:
E10 BB mag ik dit water gebruiken.
En dan op het plasma "Je mag niet alles gebruiken wat je wil"
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef WSA het volgende:
E10 BB mag ik dit water gebruiken.
En dan op het plasma "Je mag niet alles gebruiken wat je wil"
Het is maar goed dat er geen kinderen in zittenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef lissette72 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar niet alleen tegen Sabrina..vind dat iedereen in het huis mag weten wat een ongelovelijke vieze geile kwal het is!!![]()
Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het achteráf tegen haar wil was, en niet tijdens?
Als het om Sabrina gaat, klopt dat wel vind ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar graag Etiënne als iemand neerzetten die meisjes onzedelijk betast.
Dat zeg ik, ze heeft spijt. Ze moet er niet zo omheen lopen darren. Ik bedoel, ze vind het dus blijkbaar heel erg kut, waarom zégt ze t dan nie gewoon. Als zij of Etiënne moet vertrekken kan dat niet, dus tja, beetje raar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei die dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.
Floris postte trouwens gisteravond nog op VOL, tot 22.00 uur, niet weer terug geweest. Die is ze echt wel kwijt als je zag hoe hij bij het vorige feestje reageerde.
Als ik goed blauw, ben wil ik ook wel de stofzuigerslang neuken, maar iemand dan de stofzuiger aanzet heb ik de volgende dag echt spijtquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwaad en verdrietig, de VOL-ers konden 'm nog enigszins geruststellen, zal nu niet meer lukken denk ik.quote:
Vrouwen poepen toch nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef schatje het volgende:
Sabrina kan niet kakken. Dit nadat Semih koffie aanbiedt waardoor je kennelijk makkelijk kan poepen.
VOL?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Floris postte trouwens gisteravond nog op VOL, tot 22.00 uur, niet weer terug geweest. Die is ze echt wel kwijt als je zag hoe hij bij het vorige feestje reageerde.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Ze kan nu Sab nog helpen (alsof het zou helpen)quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ze heeft spijt. Ze moet er niet zo omheen lopen darren. Ik bedoel, ze vind het dus blijkbaar heel erg kut, waarom zégt ze t dan nie gewoon. Als zij of Etiënne moet vertrekken kan dat niet, dus tja, beetje raar.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook !!Hij wist de discussie open te breken....
grapjequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
Stond dat plasmabericht dat Etiënne niet alles mag gebruiken wat hij wil, er nu echt op, of was het een COS grapje?
Ja, vol=vol.quote:
VOL is ontstaan verleden jaar omdat BB forum op Fok dicht ging en daar zijn ze blijven plakken. Sommige Vollers zitten ook hierquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom gaan die mensen eigenlijk naar VOL? Bang om naar FOK! te komen voor de filmpjes en caps en ongezouten meningen?
Probeer deze eens [BB6 COS #434] Ignegi kendine batir cuvaldizi baskasinaquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
Streams staan hier auß.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |