Serieus ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Micheline vindt pijpen toch ook geen sex
Ah, Dank je !quote:
Volgens mij is dat nog niet afgelopen.quote:
Tuurlijk zijn oma zou zeggen "het is toch zo een lieve jongen"quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:20 schreef Day het volgende:
Oh en E10 vindt het weer nodig om het allemaal te bespotten.
Maar hij is echt veranderd hoor, mensen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:20 schreef Day het volgende:
Oh en E10 vindt het weer nodig om het allemaal te bespotten.
Maar hij is echt veranderd hoor, mensen.
Oh iets in de trend van: ik vreet geen dadels. Het was niet eens zo zeer wat hij zei, maar meer zijn lichaamstaal.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan, wat zei hij ?
Ja, idd. dit ziet eruit als een afscheids diner voor Semih.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef Kinga het volgende:
Nu is het toch wel duidelijk wie er morgen gaat vertrekken....
Wellicht is het compensatie naar de "Fuck you" opmerking naar de boys in Zwolle....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:26 schreef Day het volgende:
[..]
Oh iets in de trend van: ik vreet geen dadels. Het was niet eens zo zeer wat hij zijn, maar meer zijn lichaamstaal.
Hij zit nu overigens te vertellen dat hij het zelf een keer geprobeerd heeft.
Echt ik ben zo verbaasd dat ze allemaal in de praatjes van dat eikeltje trappen!
quote:De ramadan is een periode van vasten en bezinning binnen de Islam.
Het vasten duurt van zonsopgang tot zonsondergang en wordt hierna gebroken met, een speciale maaltijd, de IFTAR. Dit heeft iets feestelijks
quote:Voor de dageraad gebruiken ze een maaltijd die ‘Sahoor’ wordt genoemd en na zonsondergang een maaltijd die ‘Iftar’ wordt genoemd. Voor Sahoor worden speciale, zeer gezonde maaltijden bereid. Voor Iftar eten de mensen in Noord-Afrika een dikke soep die ‘harira’ wordt genoemd.
Ja dat zag ik ook. Wassen tot zijn ellebogen, daarna zijn haar, daarna weer zijn handen op een bepaalde manier.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef tonja het volgende:
Stond Semih zich nou 'ritueel' te wassen?
Das ook voor het eerst dan, dat hij iets islam-achtigs doet.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Wassen tot zijn ellebogen, daarna zijn haar, daarna weer zijn handen op een bepaalde manier.
Zal wel bij het ritueel horen, denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Das ook voor het eerst dan, dat hij iets islam-achtigs doet.....
Graag jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:32 schreef Lady-night het volgende:
Kunnen ze die lolly's niet uit het huis verwijderen
Ik denk dat dit gewoon hun bijdrage is aan de "kom je bij ons eten"-campagne.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:33 schreef Morwen het volgende:
Semih doet niet aan de Ramadan mee, vreemde actie van BB eigenlijk![]()
ja want hij zei net dat hij nooit aan ramadan meedoet...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Das ook voor het eerst dan, dat hij iets islam-achtigs doet.....
Nee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Is Semih wel moslim eigenlijk?
Omdat ie dus geen moslim isquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Myriam1978 het volgende:
ja want hij zei net dat hij nooit aan ramadan meedoet...
Op de Hoogstraat bij het Oostplein bij Mario's krijg je ook een soep als je eten komt halenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Edit: dan krijg je in ieder geval een speciale soep.
Ja dat denk ik ook. Er zal heus wel iets los komen vanavond. BB zegt zoiets niet voor niets toch. Maar omdat het in het turks is geschreven denk ik ook wel dat Semih er ook niet zo maar onderuit komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Marcia met de speld bedoeld zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |