E10 heeft het al wel gevoeld, voor het eten al, hij mompelde in de serre tegen Jeroen: 'Hm, hm en hm...' De drie M-en dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Wat een stelletje scheitwijven, die Mies, Marlies en marcia, wel met elkaar kleppen, maar het gedoe met E10 durven ze voor als nog niet aan te roeren in de totale groep....
Gaat ze niet doen, alléén als zij en Etienne niet weghoeven, morgen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat Marlies en Mies er niks mee te maken hebben. Marcia moet dat zeggen als ze daarmee zit.
Daar is wat aktie van BB voor nodig, waar iedereen dan ook op zit te wachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
Wat een stelletje scheitwijven, die Mies, Marlies en marcia, wel met elkaar kleppen, maar het gedoe met E10 durven ze voor als nog niet aan te roeren in de totale groep....
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ik lees op het Blog dat Etiënne te ver is gegaan met Marcia, afgelopen nacht.
En dat Marcia van BB het advies gekregen heeft samen met Micheline en Marlies het gedrag van Etiënne ter sprake te stellen, en dat ook Sabrina moet weten wat Etiënne gedaan heeft
En dan gaat ze alleen haar grenzen aangeven voor bij een eventuele volgende keer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaat ze niet doen, alléén als zij en Etienne niet weghoeven, morgen.
Handig, als je na een paar dagen weer terugkomt op een incident....
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
Joost had het gesprek wél opengebroken....
Dan heeft Marcia ook een laag zelfbeeld. Als je als dame tegen je wil in word betast wil je dat toch zo snel mogelijk verteld hebben?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaat ze niet doen, alléén als zij en Etienne niet weghoeven, morgen.
Handig, als je na een paar dagen weer terugkomt op een incident....
Maar ze is wel onzedelijk betast toen ze "out" was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.
Er was toch een advies van BB dat de 3 dames E10 met zijn gedrag moeten confronteren..........quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat Marlies en Mies er niks mee te maken hebben. Marcia moet dat zeggen als ze daarmee zit.
Sabrina weet het wel. Ze heeft hem op het hart gedrukt dat ie zichzelf niet hoeft niet te bewijzen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Etiënne t aan Sabrina moet vertellen? Ze hebben toch geen relatie.
Marcia moet het aan Sabrina vertellen van BB onder het mom van een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat zou ze zeggen als ze een lading stront over haar heen krijgt?
Ik ook !!quote:
Och Hummie Schmummie, die kan veel willen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Er was toch een advies van BB dat de 3 dames E10 met zijn gedrag moeten confronteren..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |