Blijft vaag ja...Her first, last and only line of defensequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia zit weer veilig achter de kussen.
No way!! Volledige radiostilte is de strategie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze durft de confrontatie duidelijk niet aan....![]()
Voelt wel veilig achter het kussenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef NorthernStar het volgende:
Marcia zit weer veilig achter de kussen.
gesloten houding inderdaad behalve met alcohol dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze durft de confrontatie duidelijk niet aan....![]()
Dat zou idd typisch iets voor hem zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Day het volgende:
Ik voorzie een 'het was ons afscheidsdiner en nu heef alleen die Turk z'n zin gekregen' uitspraak van E10.
Wel later hè, als hij samen met Sabrina of Jeroen zit en Semih aan het slapen is of zo.
Hij heeft zijn "nieuwe Ik" inderdaad niet lang weten te behouden....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:40 schreef Day het volgende:
Ik voorzie een 'het was ons afscheidsdiner en nu heef alleen die Turk z'n zin gekregen' uitspraak van E10.
Wel later hè, als hij samen met Sabrina of Jeroen zit en Semih aan het slapen is of zo.
Misschien moet BB het toch niet 'te' cryptisch maken voor de bewoners....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
Nou ja, als ze niets met de boodschap doen kunnen ze morgen voor straf weer boenen.
Rik wil rokenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
Rik gaat openen vermoed ik....
Shoot, denk ik weer te positief over de bewoners.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |