Wel. Hij is alleen niet practiserend.quote:
Dat weet ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie dus geen moslim is
Sim-pel.
BB is ondoorgrondelijk.... Maar waarschijnlijk slaat het inderdaad op iedereen.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef Kinga het volgende:
Nee joh, ze bedoelen Marcia echt niet met die speld. Ze beschermen haar juist he.
Ja hallo, dan zou ik ook 'christen' zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel. Hij is alleen niet practiserend.
quote:
Dat is toch niet zon rare gedachte?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zou ik ook 'christen' zijn.
Waarop basseer je dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:59 schreef tonja het volgende:
Ziet er volgens mij marokkaans uit, niet turks.
En hoe zie jij "steek de speld in jezelf" dan voor je?quote:
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef Day het volgende:
Hoorde ik de zusjes nou net zeggen dat hun broertje ook aan de ramadan meedoet?
Zijn Turken geen arabieren dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet er arabisch uit, maar in Turkije hebben wij ook wel eens zo gegeten
Wat had ik nou gezegd over "basseren" ? Ik laat dit niet meer passeren, hoor!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is toch niet zon rare gedachte?
[..]
Waarop basseer je dat?
Hij voelt waarschijnlijk ook wel aan dat dit zijn laatste avondmaal in het huis is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef tonja het volgende:
Semih is ontroert
In mijn geval wel, ik kom uit een christelijke cultuur maar haat religie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is toch niet zon rare gedachte?
[..]
De kussens, maar dat heb ik waarschijnlijk misquote:Waarop basseer je dat?
Waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk hoor, voor Semih.... Maar die zal zich wel lullig voelen....
Ja idd....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Als ik Semih was zou ik wel denken oh jee....![]()
Beetje selectief gelezen, en niet adrem genoeg om nu iets anders te verzinnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe zie jij "steek de speld in jezelf" dan voor je?![]()
Ehummm... op wat of wie reageer jij??quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Kinga het volgende:
Ik hou daar van....is weer eens wat anders.
Is wel heel erg op zijn buik geschreven, dit Exit-etentje....quote:
Okay, maar dat neemt niet weg dat Semih dus gewoon Moslim kan zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
In mijn geval wel, ik kom uit een christelijke cultuur maar haat religie.
[..]
De kussens, maar dat heb ik waarschijnlijk mis
Uiteraard....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:06 schreef Lady-night het volgende:
Wordt er gestreamd als E10 geconfronteerd wordt met zijn gedrag. Moet ff weg
Daar heb ik al een paar uur last vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Oh, ik begin me weer te ergeren aan Marlies. Gaat niet goed hoor.
Overdrijft weer zo he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef schatje het volgende:
Oh, ik begin me weer te ergeren aan Marlies. Gaat niet goed hoor.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar zijn de varkenslapjes?
Beetje laat maar toch:quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat meen je niet.....! Bij welke kroeg dan?
Heeft ie al de volle laag gehad of gaat dat nog komen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:11 schreef Day het volgende:
E10 is stil.
Idd... Ik hooouuuuw van dit eten... hmmm... hmmm....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Marlies houd van dit etenEn je hoort maar hmmmm ohhh hmmmm walgelijk mens!
Dat is ook iets waar ik me aan irriteer. Als mensen tijdens het eten van die overdreven geluiden maak dat ze het lekker vinden, en smakken enz. En vooral met vork en mes slaan op het bord. Leer manieren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Marlies houd van dit etenEn je hoort maar hmmmm ohhh hmmmm walgelijk mens!
Héle nare gewoonte...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Kinga het volgende:
Rik praat weer met zijn mond vol. As usual.
je vergeet dat ze 20x erbij zegt "dit is zoooooooooooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeerlijk"quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Idd... Ik hooouuuuw van dit eten... hmmm... hmmm....mijn trek is over...
Volgens mij is dit toch heel normaal hoor, Micheline heeft dit vast al vaker meegemaakt en schepte ook haar bordje vol.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:08 schreef schizolientje het volgende:
Echt hollands, je bord vol scheppen. In plaats dat ze aan Sem vragen hoe dit normaal gegeten worden
Ja of het is voor Etienne.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Als ik Semih was zou ik wel denken oh jee....![]()
Ohwwwwwww hihihihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
whahaha jezus, ik reageer op niemand, anders quote ik wel![]()
had het over die setting...
Precies, en daarbij: als een turkse familie voor het eerst hollandse pot eet, wat maakt het mij dan uit hóe ze het eten, als ze het maar lekker vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:16 schreef saa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit toch heel normaal hoor, Micheline heeft dit vast al vaker meegemaakt en schepte ook haar bordje vol.
Oepsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je vergeet dat ze 20x erbij zegt "dit is zoooooooooooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeerlijk"![]()
*proest*quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja of het is voor Etienne.
"Je mag overal gewoon met je handjes aanzitten"
Sja, die zit natuurlijk weer aan haar Floris te denken.. Schuldgevoel dat ze heeft...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef tonja het volgende:
Ligt het aan mij of zit Marcia een beetje met lange tanden te eten?
Je legt het perfect uit. Scheelt me een hoop ergenissen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, en daarbij: als een turkse familie voor het eerst hollandse pot eet, wat maakt het mij dan uit hóe ze het eten, als ze het maar lekker vinden.
Viel me ook op ja. Je zou toch denken dat ze wel wat gewend is als halve Indo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef tonja het volgende:
Ligt het aan mij of zit Marcia een beetje met lange tanden te eten?
Obviously.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
Marcia heeft weer een verdomd kussen voor haar buik.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef Day het volgende:
Je hoort dit dus heel relaxed te eten.
Gewoon een beetj eten, ee beetje keuvelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |