Wel. Hij is alleen niet practiserend.quote:
Dat weet ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie dus geen moslim is
Sim-pel.
BB is ondoorgrondelijk.... Maar waarschijnlijk slaat het inderdaad op iedereen.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef Kinga het volgende:
Nee joh, ze bedoelen Marcia echt niet met die speld. Ze beschermen haar juist he.
Ja hallo, dan zou ik ook 'christen' zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel. Hij is alleen niet practiserend.
quote:
Dat is toch niet zon rare gedachte?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hallo, dan zou ik ook 'christen' zijn.
Waarop basseer je dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:59 schreef tonja het volgende:
Ziet er volgens mij marokkaans uit, niet turks.
En hoe zie jij "steek de speld in jezelf" dan voor je?quote:
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef Day het volgende:
Hoorde ik de zusjes nou net zeggen dat hun broertje ook aan de ramadan meedoet?
Zijn Turken geen arabieren dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Het ziet er arabisch uit, maar in Turkije hebben wij ook wel eens zo gegeten
Wat had ik nou gezegd over "basseren" ? Ik laat dit niet meer passeren, hoor!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is toch niet zon rare gedachte?
[..]
Waarop basseer je dat?
Hij voelt waarschijnlijk ook wel aan dat dit zijn laatste avondmaal in het huis is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef tonja het volgende:
Semih is ontroert
In mijn geval wel, ik kom uit een christelijke cultuur maar haat religie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is toch niet zon rare gedachte?
[..]
De kussens, maar dat heb ik waarschijnlijk misquote:Waarop basseer je dat?
Waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk hoor, voor Semih.... Maar die zal zich wel lullig voelen....
Ja idd....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Als ik Semih was zou ik wel denken oh jee....![]()
Beetje selectief gelezen, en niet adrem genoeg om nu iets anders te verzinnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En hoe zie jij "steek de speld in jezelf" dan voor je?![]()
Ehummm... op wat of wie reageer jij??quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Kinga het volgende:
Ik hou daar van....is weer eens wat anders.
Is wel heel erg op zijn buik geschreven, dit Exit-etentje....quote:
Okay, maar dat neemt niet weg dat Semih dus gewoon Moslim kan zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
In mijn geval wel, ik kom uit een christelijke cultuur maar haat religie.
[..]
De kussens, maar dat heb ik waarschijnlijk mis
Uiteraard....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:06 schreef Lady-night het volgende:
Wordt er gestreamd als E10 geconfronteerd wordt met zijn gedrag. Moet ff weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |