Is toch niks mis meequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef VincentAdam het volgende:
kan die Rik als die een sigaret rookt niet ff normaal zitten?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef henk.jansen het volgende:
Jammer dat Sab zo'n wrat op haar arm heeft
[afbeelding]
Oh nee het is E10, sorry
Give her some credit. Alleen als ze nuchter is hequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:47 schreef funkie-indo het volgende:
Wat een a-assertief mens is die marcia.................
Go to the hell outside.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
OMG, Etienne vindt dat gezellig als je dat geluid van mes en vork op het bord hoort.
Ik irriteer me daar mateloos aan. Etienne morgen RAUS!![]()
Och, die heeft gewoon de kriebels voor wat er gaat komen. Krijgt vast geen hap door haar keel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Marcia vond het duidelijk niet lekker, bord ligt nog helemaal vol.
Met drank op, is het de vrouwelijke equivalent van Tony Montana.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Give her some credit. Alleen als ze nuchter is he
Ze dekt zich alvast in, met een kussen voor haar schoot... Hoef je geen psycholoog voor te zijn....quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Och, die heeft gewoon de kriebels voor wat er gaat komen. Krijgt vast geen hap door haar keel.
Kan, maar ik heb totaal geen enthousiasme bij haar gezien, maar goed, zenuwen dan maar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Och, die heeft gewoon de kriebels voor wat er gaat komen. Krijgt vast geen hap door haar keel.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij is dit het eerste afscheidsdiner waarbij Jeroen niet genomineerd staat.
Helaas niet, heb geen geur internetquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Zw0rld het volgende:
Kan iemand vertellen uit voor land het eten komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |