bij Huge-Oquote:
hey bedankt voor je mailtje heb nog geen tijd gehad om te reageren. doe ik morgen effequote:
leuk feestje vanavond in panamaquote:
Zeeuw... Opel...Subwoofer....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:20 schreef BaraCuda het volgende:
Zo subwoofer zit erin
0-100 duurt weer een halve seconden langer maar ach
mooie bak manquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
mijn woon/werk verkeer barrel
[afbeelding]
gePeumpt
[afbeelding]
ja maar ik doelde meer op het kleur contrast met derestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
er zitte al afgetrapte Alfa matten in toch?
't poesje zit beneden op de bankquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Des te eerder ben je bij het poesje, achterlangs
Ah, je hebt de laptop op schoot?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't poesje zit beneden op de bank.
Ja, maar ik zit dan weer op bed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je hebt de laptop op schoot?
En je altijd maar afvragen waarom het altijd over tieten kutten en konten gaat hequote:
Zoiets heet een bungalow.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
gehandicaptenwoning
Ja, bungalow. das frans voor "woning voor mensen die lichamelijk niet in staat zijn te traplopen"quote:
Hoerrrrrquote:
Dan is het gewoon een huis met één verdiepingquote:bun·ga·low (de ~ (m.), ~s)
1 vrijstaand woonhuis van één verdieping
Ze kunnen dat anders nog primaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, bungalow. das frans voor "woning voor mensen die lichamelijk niet in staat zijn te traplopen"
En voor de rest van de verdiepingen zijn de inwoners nog aan het sparen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een huis met één verdieping.
Dáár woon ik niet. Mijn ouders ook niet. Jammer genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En voor de rest van de verdiepingen zijn je ouders nog aan het sparen?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrr
[..]
Dan is het gewoon een huis met één verdieping.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij lijkt wel een beetje op een silo![]()
ik had m al aangepastquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dáár woon ik niet. Mijn ouders ook niet. Jammer genoeg.
wat kom je hier doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga denk ik ook nog ff 3 uurtjes slapen voordat ik richting Amsterdam rij.
dresscode: latex, leer of uniformquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Feeeezje: http://partyflock.nl/party/69071.html
Ik schrokquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dresscode: latex, leer of uniform
ah das naast mijn tuinhuisjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Feeeezje: http://partyflock.nl/party/69071.html
compleet met oranje rol beugelquote:
hak 28 april al gezienquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[TK] 2 foto lijsten met truck posters <-- Lexxxxxx!
Als de nieuwe S40 een beetje betaalbaar wordt. En alleen met een 5-cilinder. Moet wel zeggen dat ik zo'n 2.4 D / D5 in de V70 nogal een herrie vind makenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volvo manwanneer ga je de overstap maken?
![]()
Nog ff en het is DTM, op Le Mansquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
Nog half uurtje en dat Moto GPspannender dan ooit Rossi pole hayden 3e Hayden 12 punten voor op rossi
![]()
De 850 is de laatste die echt herrie maaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Als de nieuwe S40 een beetje betaalbaar wordt. En alleen met een 5-cilinder. Moet wel zeggen dat ik zo'n 2.4 D / D5 in de V70 nogal een herrie vind maken. Al hoor je in de verte nog iets van een 5-cilinder en dat maakt het nog dragelijk
Alleen jammer dat ze de 140pk 2.4 gescharpt hebben en vervangen door een 2.0 4-cilinderquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 850 is de laatste die echt herrie maakt![]()
De S40 heb ik tijdje gehad als leenauto 2.4 benzine best puike bak moet ik zeggen![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de 140pk 2.4 gescharpt hebben en vervangen door een 2.0 4-cilinderMazda-motor
je hebt nog wel de 2.4i met 170 pk, en de T5 met 2.5 Turbo uiteraard.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat zo?Bij een volvo hoort gewoon een 5 cillinder
![]()
4 cillinders![]()
Wedden dat die 4cilinders het meeste verkocht gaan wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt nog wel de 2.4i met 170 pk, en de T5 met 2.5 Turbo uiteraard.Maar die viercilinders...
Gewoon een S60 halen dan, die hebben altijd een 5-cilinderquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wedden dat die 4cilinders het meeste verkocht gaan worden
dan kan ik over 10 jaar weer geen fatsoenlijke T5 vinden
V70R awdquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Gewoon een S60 halen dan, die hebben altijd een 5-cilinder
mja ik bljif de S60 mooier vinden. D'r zijn maar weinig auto's die ik in 'station' uitvoering echt mooi vind. (Ik kan zo snel alleen de A6 en de A4 bedenken.)quote:
Panama roeleert!quote:
je kan beter vragen wat is er volgende week te doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Panama roeleert!Ben er 1 keer geweest, maar helaas is het zo'n pokke-eind weg voor mij...
Wat was er te doen?
U begrijpt dat ik er weer bij ga ziijnquote:Sneakerz - ADE Special (ArrayArrayArray)
Mainroom:
Erick E
Lucien Foort
Fedde Le Grand
Don Diablo
Jip Deluxe
Funkerman
Gregor Salto
Philip Young
MC Gee
VJ Vision Impossible
performance by Gia Melish
Studio:
Baggi Begovic
Madskillz
Youri Donatz
Envotion
Lacroix
Sidney Samson
Restaurant: Gelazer
Billy the Klit
William Shagspeare
Lady Bee
Hahah hoe dom kan je zijn.quote:Feestvierder valt door plafond en overlijdt
Uitgegeven: 15 oktober 2006 12:33
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2006 14:29
AMSTERDAM - Een 21-jarige man is zondagochtend om het leven gekomen nadat hij door een plafond in een bioscoop in Amsterdam was gevallen. De man was bij een dansfestijn in de Heineken Music Hall, toen hij om nog onduidelijke redenende zaal moest verlaten.
Vervolgens heeft de man vermoedelijk geprobeerd via een nooduitgang en het trappenhuis van de naastgelegen bioscoop terug te keren in de feestzaal.
Het plafond hield het gewicht van de man niet, waardoor hij naar beneden stortte, aldus de politie zondag. Rond 09.30 uur kregen agenten de melding binnen dat er een lijk was gevonden. Toen agenten polshoogte gingen nemen, troffen zij de man levenloos aan in het trappenhuis bij een van de nooduitgangen.
Na onderzoek sloot de politie een misdrijf uit.
nee man potje tannes uber kakquote:
wtf, dat stuurquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
mijn woon/werk verkeer barrel
[afbeelding]
gePeumpt
[afbeelding]
Cool, lokatie is bij die verticale brug in Zuidhorn trouwens, daar stonden we te wachten omdat ie omhoog stondquote:
Johquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is dat Amsterdams een kuttaaltje trouwens.
Ik pas m ff aan. Ik ga mezelf denk ik aanmelden btw op het MG Rover forum, ff het bloed onder iemands nagels vandaan halen die me een naaistreek geleverd heeftquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Cool, lokatie is bij die verticale brug in Zuidhorn trouwens, daar stonden we te wachten omdat ie omhoog stond
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik pas m ff aan. Ik ga mezelf denk ik aanmelden btw op het MG Rover forum, ff het bloed onder iemands nagels vandaan halen die me een naaistreek geleverd heeft
Renay.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]Welke?
En vertel! Jou het bloed onder de nagels vandaan halen kost moeite
Nope. Het laatste wat ik van Bo heb gehoord was vannacht een SMSje met "Ik ga NU over het plafond van mn tuinhuisje lopen!"quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er trouwens al pics gespammed van Bo's nieuwe onderkomen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope. Het laatste wat ik van Bo heb gehoord was vannacht een SMSje met "Ik ga NU over het plafond van mn tuinhuisje lopen!"
http://www.nu.nl/news/850(...)nd_en_overlijdt.htmlquote:AMSTERDAM - Een 21-jarige man is zondagochtend om het leven gekomen nadat hij door een plafond in een bioscoop in Amsterdam was gevallen. De man was bij een dansfestijn in de Heineken Music Hall, toen hij om nog onduidelijke redenen de zaal moest verlaten.
Vervolgens heeft de man vermoedelijk geprobeerd via een nooduitgang en het trappenhuis van de naastgelegen bioscoop terug te keren in de feestzaal.
Het plafond hield het gewicht van de man niet, waardoor hij naar beneden stortte, aldus de politie zondag. Rond 09.30 uur kregen agenten de melding binnen dat er een lijk was gevonden. Toen agenten polshoogte gingen nemen, troffen zij de man levenloos aan in het trappenhuis bij een van de nooduitgangen.
Na onderzoek sloot de politie een misdrijf uit.
Ik bedoelde meer welk forumquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Renay.
Twee weken geelden kwam ik er achter dat fordtranscontinental.nl foto's van me had gjat. ik dus naar de webmaster maile,, heel vriendleijk zelfs, of ie die foto's weg wil halen. Hij zegt heel vriendleijk terug dat ie dat over een week doet. Maar die webmaster blijkt dus die Renay te zijn, die ook lid is op BuzzyBee... En in plaats van dat ie mijn foto's van zn site haalt (die staan er nog steeds), heeft ie al zn berichten op BB leeg ge-edit
Verder behert hij de site van mijn favoriete tijdschrift, hoogstwaarschijnlijk zonder dat de hoofdredacteur./oprichter/eigenaar daar van af weet, want die vent heeft een hekel aan internet, en ook geen url van die site in het tijdschrift zelf
Flauwquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope. Het laatste wat ik van Bo heb gehoord was vannacht een SMSje met "Ik ga NU over het plafond van mn tuinhuisje lopen!"
En Bo-Beertjequote:Op zondag 15 oktober 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
RIP voor de nabestaanden, meneer en mevrouw Haaima, de twee Alfa's en Bo's poezebeest
mg-r.nlquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer welk forumEr zijn sowieso drie nederlandse, twee daarvan van clubs en je hebt natuurlijk nog mg-rover.org. De 'user' Renay zegt me zo niets trouwens...
Beetje lage actie inderdaad
Mmmm, een 827 rijder zo te zien... user zegt me niets eerlijk gezegd.quote:
verzamelaar van vrachtwagens (NL en Britse frontstuurtrucks), Fiat Ritmo en Rover 800 serie uit de Noordoostpolderquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mmmm, een 827 rijder zo te zien... user zegt me niets eerlijk gezegd.
Ik zag het in zijn voorstel-post jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verzamelaar van vrachtwagens (NL en Britse frontstuurtrucks), Fiat Ritmo en Rover 800 serie uit de Noordoostpolder
Dat doe je snel!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef BoJo het volgende:
ik leef nog hoor![]()
vandaag nog wat gaatjes gevult
woonkamer de muren eerst geschuurt, met voorstrijk de muren gedaan, daarna derest van huis geschuurt en als laatste de woonkamer voorzien van structuur meuk. Morgen alles nog afwitten en dan kunnen ze vrijdag de keuken plaatsen
en sorry geen foto's![]()
fijn he bij prefab betonbouw die 100000 kleine gaatjes in de murenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:12 schreef BoJo het volgende:
ik leef nog hoor![]()
vandaag nog wat gaatjes gevult
woonkamer de muren eerst geschuurt, met voorstrijk de muren gedaan, daarna derest van huis geschuurt en als laatste de woonkamer voorzien van structuur meuk. Morgen alles nog afwitten en dan kunnen ze vrijdag de keuken plaatsen
en sorry geen foto's![]()
neeh we gaan de muur niet in, zit te denken aan een aluminium plaat te doen ofzo..quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:40 schreef ook_gek het volgende:
BoJo ga je nog je TV ophangen aan de muur dan.
Zo ja is dit het perfecte moment om je kabels in de tv muur weg te werken
viel opzich wel mee eigenlijk maar tis wel geestdodend werk die gaatjes vullenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
fijn he bij prefab betonbouw die 100000 kleine gaatjes in de muren
Edit: en welfoto's
maken morgen!
ja komt omdat paps eigenlijk het meeste heeft gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doe je snel!Zin om van de week hier met mij de keuken te schilderen?
ja dat is nog geiler!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh we gaan de muur niet in, zit te denken aan een aluminium plaat te doen ofzo..
hmm aan dat licht heb ik nog niet gedacht, hoe bedoel je dat licht precies?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat is nog geiler!!
Aluminium plaat op 5CM van je muur met daar achter licht.
Kan je de TV er aan hangen en kabels achterlangs laten lopen.
Philips ambilicht ideequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm aan dat licht heb ik nog niet gedacht, hoe bedoel je dat licht precies?![]()
stoort dat niet bij het tv kijken dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Philips ambilicht ideegekleurde tl of gewoon witlicht achter die plaat maken
zodat het er aan de zijkant uit komt
![]()
ik vind van niet en als jij dat wel vind zet je er toch gewoon een schakelaar op zo dat je hem uit kan doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
stoort dat niet bij het tv kijken dan?
precies dat bedoel ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Philips ambilicht ideegekleurde tl of gewoon witlicht achter die plaat maken
zodat het er aan de zijkant uit komt
![]()
vertel eens wat ideeënquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ik sterf zelf ook van de ideeen moet alleen nog een huis kopen![]()
Ik zou deze kiezen, kost je wat knaken, maar dan heb je wel wat..quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
ik vind dit speaker setje geil
[afbeelding]
Ik zelf heb de Northridge serie van JBLquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik zou deze kiezen, kost je wat knaken, maar dan heb je wel wat..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee idd, die speakers lijken op dat plaatje wat ik poste. Mooi strak ipv die grote houten kistenquote:
Je kunt met die mooie strakke dingen alleen muziek luisteren als je je subwoofer aan zet, zonder dat klinkt het van geen meterquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee idd, die speakers lijken op dat plaatje wat ik poste. Mooi strak ipv die grote houten kisten![]()
Jup design speakers geven nou meestal niet echt geweldig geluidquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Je kunt met die mooie strakke dingen alleen muziek luisteren als je je subwoofer aan zet, zonder dat klinkt het van geen meterMet die grote houten kisten heb je teminste ook nog wat lage tonen in je kamer zonder subwoofer. Die iele kleine kut speakertjes zijn eigenlijk alleen geschikt voor films. 't heet dan ook een home-cinema-set.
Ga maar eens in de zaak waar je ze gaat aanschaffen vragen of je een stuk muziek mag horen zonder de subwoofer. Zeker weten dat ze dan opeens heel erg tegen vallen. 'k heb zelf ook zo'n setje. Voor films voldoet het gewoon perfect, muziek is echt veel minder. 't zijn geen prullen, maar ze zijn niet overal geschikt voor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
en nog vind ik die grote krengen niet kunnen in een kleine ruimte. Plus dat ik nergens houten kasten wil zien.
volgens mij voldoen ze prima aan mijn eisen, tis geen prul zoals jullie doen overkomen![]()
geloof ik graagquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
Tis geen prul als je het voor de films kiest, als het je om het muziek luisteren gaat, dan gaat er niks boven houten kasten
mijn eerste baantje was in zo'n zaakquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Ga maar eens in de zaak waar je ze gaat aanschaffen vragen of je een stuk muziek mag horen zonder de subwoofer. Zeker weten dat ze dan opeens heel erg tegen vallen. 'k heb zelf ook zo'n setje. Voor films voldoet het gewoon perfect, muziek is echt veel minder. 't zijn geen prullen, maar ze zijn niet overal geschikt voor.
kom een keer bij mij luisteren anders. Geloof me, er zit genoeg bass in en nee heb geen sub nodig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Je kunt met die mooie strakke dingen alleen muziek luisteren als je je subwoofer aan zet, zonder dat klinkt het van geen meterMet die grote houten kisten heb je teminste ook nog wat lage tonen in je kamer zonder subwoofer. Die iele kleine kut speakertjes zijn eigenlijk alleen geschikt voor films. 't heet dan ook een home-cinema-set.
Mja het is ook wel een virusquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
geloof ik graag
maar ik doe het al een jaar of 7 met mijn 4.1 setje van creative, ik heb niet zo'n hoge eisen![]()
Dat heb ik ook, m'n goede set voor de tv/dvd staat precies tegenover gesteld op de het goedkope setje wat aan m'n pc hangtquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het is ook wel een virusIk had ook niet van die hoge eisen tot ik echte speakers ging kopen.
Nu heb ik twee dure sets, een voor achter de pc een voor de zithoek (zelfde ruimte) omdat ik er niet tegen kan als ik niet op de sweetspot zit
hey dat gordijn heb ik in mijn slaapkamer hangen en voor mijn voordeur tegen de kouquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
En omdat het oog ook wat wil
[afbeelding]
wanneer komen er nou eens foto's van jouw hokquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Hugster het volgende:
Ik heb ook een kleine ruimte en heb ook houten boxjes, Bo, zeikerd![]()
Hou je smoel met je traanplaat interieurquote:
ik heb daar ook last van somsquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Bo probeerd gewoon weer een onverantwoorde aankoop goed te praten die binnenkort ongebruikt gaat verstoffen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hou je smoel met je traanplaat interieur
Als er iemand met een goede cameratelefoon langskomtquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanneer komen er nou eens foto's van jouw hok![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik een beamer had zou ik het wel weten
ach...ik zit hier in een super saaie les novell op school....quote:
2 klok uren..niet 2 les urenquote:
das klotequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik loop stage, ik krijg niks betaald.
Een op-mijn-luie-bips-zitten-voor-de-gehele-dag-stage.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef peacetaker het volgende:
[..]
das klote![]()
wat doe je voor stage dan?
oeh die wil ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een op-mijn-luie-bips-zitten-voor-de-gehele-dag-stage.
Ik wou dat het morgen al over was, maar ik moet tot eind januari.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:39 schreef peacetaker het volgende:
[..]
oeh die wil ik ook
denk dat ik toch wel een beetje mijn best moet doen om dat te halen![]()
en hoe lang duurt die stage? of kan die niet lang genoeg duren![]()
ah half jaar stage dus...ROC toevallig?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wou dat het morgen al over was, maar ik moet tot eind januari.
ROC jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:41 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ah half jaar stage dus...ROC toevallig?
ik moet eind januari beginnen voor een half jaar en heb er totaal geen zin in![]()
Nee want ik moet regelmatig mijn zusje ergens ophalen dus aan contact met vrouwen ontbreekt het me nietquote:
Dat doe ik deze week als werk en krijg er ook nog voor betaaldquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een op-mijn-luie-bips-zitten-voor-de-gehele-dag-stage.
Heb ik lekker veel aan, zonder fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Metalfreak het volgende:
Voor Alexxxxxxxxxxxxx (of wat minder x-en kan ook) ik heb vanmorgen nog zo'n lelijk gedrocht van een Lada Niva gespot...
quote:
Doet me denken aan onze spartametquote:
Ambtenarenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je in de bijstand zit (check) en je hebt een tijdleijke baan (check) moet je een formulier invullen (check)
En dat formulier moet je binnen een week na aanvang van het werk persoonlijk en ondertekend af komen leveren aan het loket van het gemeentehuis, op een doordeweekse dag tussen 9 en 12...
MAAR IK WERK DAN TOCH, STELLETJE OEKELS!!!!!
jup die mix die ik je toen gestuurd heb.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef Fugie het volgende:
hq = roog en eric tog?
Ik ga wat een foto maken (van een Lada ook nogquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik lekker veel aan, zonder foto
Zonder foto mag je het hier proberen
Ook wel hitjeshouse genoemd...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef Fugie het volgende:
hq = roog en eric tog?
Hoe verzin je hetquote:Huidige huurprijs ¤ 500,00
WOZ waarde ¤ 167.000,00
Gemeente (gereguleerd/overgangss) Utrecht (provincie: Utrecht)
WOZ-grens: ¤ 195.000,00
Woonvorm flat 2e etage geen lift
Aantal punten woonomgeving
Aftrek punten hinderlijke situaties -
Aantal punten gebaseerd op WWS (oud)
--------------------------------------------------------------------------------
voorstel VVD
Prijs: 3,60% van ¤ 167.000,00 (WOZ) = ¤ 6.012,00 per jaar, per maand: ¤ 501,00
Je huurprijs is fors gestegen, van een sociale huurprijs is geen sprake meer.
SOTMC gangsta'squote:
het is best of dus ja het zijn bekende nummers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ook wel hitjeshouse genoemd...![]()
Ze draaien wel leuk, maar ongeveer elke plaat die ze draaien ken ik al... Kom eens met wat nieuws...![]()
zeg Etiënne ben je weer geilquote:
kijk eens waar ik vrijdag heen gaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:32 schreef Fugie het volgende:
mark gozer, gregor salto draait heir vanavond in een cafe
die halve paginaquote:
dat geldt voor jou ookquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:23 schreef ook_gek het volgende:
http://www.partybabe.net/index.php?site=image&pic=sexy_group
speciaal voor mijn vriendje Bo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |