Heb ik lekker veel aan, zonder fotoquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Metalfreak het volgende:
Voor Alexxxxxxxxxxxxx (of wat minder x-en kan ook) ik heb vanmorgen nog zo'n lelijk gedrocht van een Lada Niva gespot...
quote:
Doet me denken aan onze spartametquote:
Ambtenarenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je in de bijstand zit (check) en je hebt een tijdleijke baan (check) moet je een formulier invullen (check)
En dat formulier moet je binnen een week na aanvang van het werk persoonlijk en ondertekend af komen leveren aan het loket van het gemeentehuis, op een doordeweekse dag tussen 9 en 12...
MAAR IK WERK DAN TOCH, STELLETJE OEKELS!!!!!
jup die mix die ik je toen gestuurd heb.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef Fugie het volgende:
hq = roog en eric tog?
Ik ga wat een foto maken (van een Lada ook nogquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik lekker veel aan, zonder foto
Zonder foto mag je het hier proberen
Ook wel hitjeshouse genoemd...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef Fugie het volgende:
hq = roog en eric tog?
Hoe verzin je hetquote:Huidige huurprijs ¤ 500,00
WOZ waarde ¤ 167.000,00
Gemeente (gereguleerd/overgangss) Utrecht (provincie: Utrecht)
WOZ-grens: ¤ 195.000,00
Woonvorm flat 2e etage geen lift
Aantal punten woonomgeving
Aftrek punten hinderlijke situaties -
Aantal punten gebaseerd op WWS (oud)
--------------------------------------------------------------------------------
voorstel VVD
Prijs: 3,60% van ¤ 167.000,00 (WOZ) = ¤ 6.012,00 per jaar, per maand: ¤ 501,00
Je huurprijs is fors gestegen, van een sociale huurprijs is geen sprake meer.
SOTMC gangsta'squote:
het is best of dus ja het zijn bekende nummers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ook wel hitjeshouse genoemd...![]()
Ze draaien wel leuk, maar ongeveer elke plaat die ze draaien ken ik al... Kom eens met wat nieuws...![]()
zeg Etiënne ben je weer geilquote:
kijk eens waar ik vrijdag heen gaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:32 schreef Fugie het volgende:
mark gozer, gregor salto draait heir vanavond in een cafe
die halve paginaquote:
dat geldt voor jou ookquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:23 schreef ook_gek het volgende:
http://www.partybabe.net/index.php?site=image&pic=sexy_group
speciaal voor mijn vriendje Bo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |