quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:22 schreef Metalfreak het volgende:Ook wel hitjeshouse genoemd...
Ze draaien wel leuk, maar ongeveer elke plaat die ze draaien ken ik al... Kom eens met wat nieuws...
het is best of dus ja het zijn bekende nummers.
Maar ben je ooit wel eens naar een Housequake feest geweest. Of heb je ooit Erick-E wel eens alleen horen draaien?
Dat is niks geen hitjes shit. Roog ook niet moet ik zeggen. Het leuke van Erick-E zelf is dat hij heel veel remixen gebruikt die vaak door hem zelf gemaakt zijn. En hij draaid ook heel erg veel met samples in zijn set.
Dus hitjeshouse is het zeker niet. Betekent meer dat je naar de verkeerde feesten gaat
ik nodig je uit om binnen kort op dinsdag mee te gaan naar mellow moods in den haag je kan bij mij blijven slapen.
Erick e moet dan draaien voor een klein groepje plubliek. Geloof me als ik zeg dat die set meer dan geweldig gaat worden en dat het zeker geen bekende nummers zijn die je gaat horen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group