Ja, maar ik zit dan weer op bed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je hebt de laptop op schoot?
En je altijd maar afvragen waarom het altijd over tieten kutten en konten gaat hequote:
Zoiets heet een bungalow.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
gehandicaptenwoning
Ja, bungalow. das frans voor "woning voor mensen die lichamelijk niet in staat zijn te traplopen"quote:
Hoerrrrrquote:
Dan is het gewoon een huis met één verdiepingquote:bun·ga·low (de ~ (m.), ~s)
1 vrijstaand woonhuis van één verdieping
Ze kunnen dat anders nog primaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, bungalow. das frans voor "woning voor mensen die lichamelijk niet in staat zijn te traplopen"
En voor de rest van de verdiepingen zijn de inwoners nog aan het sparen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een huis met één verdieping.
Dáár woon ik niet. Mijn ouders ook niet. Jammer genoeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En voor de rest van de verdiepingen zijn je ouders nog aan het sparen?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrr
[..]
Dan is het gewoon een huis met één verdieping.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij lijkt wel een beetje op een silo![]()
ik had m al aangepastquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dáár woon ik niet. Mijn ouders ook niet. Jammer genoeg.
wat kom je hier doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga denk ik ook nog ff 3 uurtjes slapen voordat ik richting Amsterdam rij.
dresscode: latex, leer of uniformquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Feeeezje: http://partyflock.nl/party/69071.html
Ik schrokquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dresscode: latex, leer of uniform
ah das naast mijn tuinhuisjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Feeeezje: http://partyflock.nl/party/69071.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |