Dat heb ik ook, m'n goede set voor de tv/dvd staat precies tegenover gesteld op de het goedkope setje wat aan m'n pc hangtquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het is ook wel een virusIk had ook niet van die hoge eisen tot ik echte speakers ging kopen.
Nu heb ik twee dure sets, een voor achter de pc een voor de zithoek (zelfde ruimte) omdat ik er niet tegen kan als ik niet op de sweetspot zit
hey dat gordijn heb ik in mijn slaapkamer hangen en voor mijn voordeur tegen de kouquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:10 schreef Sjoewe het volgende:
En omdat het oog ook wat wil
[afbeelding]
wanneer komen er nou eens foto's van jouw hokquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Hugster het volgende:
Ik heb ook een kleine ruimte en heb ook houten boxjes, Bo, zeikerd![]()
Hou je smoel met je traanplaat interieurquote:
ik heb daar ook last van somsquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
Bo probeerd gewoon weer een onverantwoorde aankoop goed te praten die binnenkort ongebruikt gaat verstoffen
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hou je smoel met je traanplaat interieur
Als er iemand met een goede cameratelefoon langskomtquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanneer komen er nou eens foto's van jouw hok![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik een beamer had zou ik het wel weten
ach...ik zit hier in een super saaie les novell op school....quote:
2 klok uren..niet 2 les urenquote:
das klotequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik loop stage, ik krijg niks betaald.
Een op-mijn-luie-bips-zitten-voor-de-gehele-dag-stage.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef peacetaker het volgende:
[..]
das klote![]()
wat doe je voor stage dan?
oeh die wil ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een op-mijn-luie-bips-zitten-voor-de-gehele-dag-stage.
Ik wou dat het morgen al over was, maar ik moet tot eind januari.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:39 schreef peacetaker het volgende:
[..]
oeh die wil ik ook
denk dat ik toch wel een beetje mijn best moet doen om dat te halen![]()
en hoe lang duurt die stage? of kan die niet lang genoeg duren![]()
ah half jaar stage dus...ROC toevallig?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wou dat het morgen al over was, maar ik moet tot eind januari.
ROC jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:41 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ah half jaar stage dus...ROC toevallig?
ik moet eind januari beginnen voor een half jaar en heb er totaal geen zin in![]()
Nee want ik moet regelmatig mijn zusje ergens ophalen dus aan contact met vrouwen ontbreekt het me nietquote:
Dat doe ik deze week als werk en krijg er ook nog voor betaaldquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een op-mijn-luie-bips-zitten-voor-de-gehele-dag-stage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |