compleet met oranje rol beugelquote:
hak 28 april al gezienquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[TK] 2 foto lijsten met truck posters <-- Lexxxxxx!
Als de nieuwe S40 een beetje betaalbaar wordt. En alleen met een 5-cilinder. Moet wel zeggen dat ik zo'n 2.4 D / D5 in de V70 nogal een herrie vind makenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volvo manwanneer ga je de overstap maken?
![]()
Nog ff en het is DTM, op Le Mansquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
Nog half uurtje en dat Moto GPspannender dan ooit Rossi pole hayden 3e Hayden 12 punten voor op rossi
![]()
De 850 is de laatste die echt herrie maaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Als de nieuwe S40 een beetje betaalbaar wordt. En alleen met een 5-cilinder. Moet wel zeggen dat ik zo'n 2.4 D / D5 in de V70 nogal een herrie vind maken. Al hoor je in de verte nog iets van een 5-cilinder en dat maakt het nog dragelijk
Alleen jammer dat ze de 140pk 2.4 gescharpt hebben en vervangen door een 2.0 4-cilinderquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 850 is de laatste die echt herrie maakt![]()
De S40 heb ik tijdje gehad als leenauto 2.4 benzine best puike bak moet ik zeggen![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de 140pk 2.4 gescharpt hebben en vervangen door een 2.0 4-cilinderMazda-motor
je hebt nog wel de 2.4i met 170 pk, en de T5 met 2.5 Turbo uiteraard.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat zo?Bij een volvo hoort gewoon een 5 cillinder
![]()
4 cillinders![]()
Wedden dat die 4cilinders het meeste verkocht gaan wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt nog wel de 2.4i met 170 pk, en de T5 met 2.5 Turbo uiteraard.Maar die viercilinders...
Gewoon een S60 halen dan, die hebben altijd een 5-cilinderquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wedden dat die 4cilinders het meeste verkocht gaan worden
dan kan ik over 10 jaar weer geen fatsoenlijke T5 vinden
V70R awdquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Gewoon een S60 halen dan, die hebben altijd een 5-cilinder
mja ik bljif de S60 mooier vinden. D'r zijn maar weinig auto's die ik in 'station' uitvoering echt mooi vind. (Ik kan zo snel alleen de A6 en de A4 bedenken.)quote:
Panama roeleert!quote:
je kan beter vragen wat is er volgende week te doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Panama roeleert!Ben er 1 keer geweest, maar helaas is het zo'n pokke-eind weg voor mij...
Wat was er te doen?
U begrijpt dat ik er weer bij ga ziijnquote:Sneakerz - ADE Special (ArrayArrayArray)
Mainroom:
Erick E
Lucien Foort
Fedde Le Grand
Don Diablo
Jip Deluxe
Funkerman
Gregor Salto
Philip Young
MC Gee
VJ Vision Impossible
performance by Gia Melish
Studio:
Baggi Begovic
Madskillz
Youri Donatz
Envotion
Lacroix
Sidney Samson
Restaurant: Gelazer
Billy the Klit
William Shagspeare
Lady Bee
Hahah hoe dom kan je zijn.quote:Feestvierder valt door plafond en overlijdt
Uitgegeven: 15 oktober 2006 12:33
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2006 14:29
AMSTERDAM - Een 21-jarige man is zondagochtend om het leven gekomen nadat hij door een plafond in een bioscoop in Amsterdam was gevallen. De man was bij een dansfestijn in de Heineken Music Hall, toen hij om nog onduidelijke redenende zaal moest verlaten.
Vervolgens heeft de man vermoedelijk geprobeerd via een nooduitgang en het trappenhuis van de naastgelegen bioscoop terug te keren in de feestzaal.
Het plafond hield het gewicht van de man niet, waardoor hij naar beneden stortte, aldus de politie zondag. Rond 09.30 uur kregen agenten de melding binnen dat er een lijk was gevonden. Toen agenten polshoogte gingen nemen, troffen zij de man levenloos aan in het trappenhuis bij een van de nooduitgangen.
Na onderzoek sloot de politie een misdrijf uit.
nee man potje tannes uber kakquote:
wtf, dat stuurquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
mijn woon/werk verkeer barrel
[afbeelding]
gePeumpt
[afbeelding]
Cool, lokatie is bij die verticale brug in Zuidhorn trouwens, daar stonden we te wachten omdat ie omhoog stondquote:
Johquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is dat Amsterdams een kuttaaltje trouwens.
Ik pas m ff aan. Ik ga mezelf denk ik aanmelden btw op het MG Rover forum, ff het bloed onder iemands nagels vandaan halen die me een naaistreek geleverd heeftquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Cool, lokatie is bij die verticale brug in Zuidhorn trouwens, daar stonden we te wachten omdat ie omhoog stond
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik pas m ff aan. Ik ga mezelf denk ik aanmelden btw op het MG Rover forum, ff het bloed onder iemands nagels vandaan halen die me een naaistreek geleverd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |